Δημοκρατία δεν σημαίνει ότι η μειοψηφία έχει άδικο
Η κυβέρνηση του Berlusconi κατέθεσε ένα πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα, όπου παρά και εναντίον του Συντάγματος: Φιμώνει τον Τύπο και τα ΜΜΕ. Εξαιρεί τον πρωθυπουργό από το δικαίωμα της δικαστικής κρίσης. Επιφέρει «μεταρρυθμίσεις» που φέρνουν την Ιταλία στο κατώφλι του φασισμού, όπως είπε ο δικαστής Di Pietro. Οι διανοούμενοι της Ιταλίας, οι δημοσιογράφοι, η αριστερά (σήμερα εξ ολοκλήρου εξωκοινοβουλευτική), μεμονωμένοι βουλευτές και γερουσιαστές, πραγματοποιούν διαδηλώσεις σε όλες τις πόλεις της Ιταλίας με κεντρικό σύνθημα: Πίστη στο Δημοκρατικό Σύνταγμα που γεννήθηκε από τις αξίες της Εθνικής Αντίστασης εναντίον του φασισμού. 
Την Τρίτη, 8 Ιούλη, διοργανώνεται μεγάλη διαδήλωση στην Ρώμη, για την οποία ο Umberto Eco έστειλε το ακόλουθο μήνυμα: «Εκφράζω την αλληλεγγύη μου στη διαδήλωση και θα ήθελα να είναι χρήσιμες ώστε να μην ξεχαστούν δύο ζητήματα. 1. Δημοκρατία δεν σημαίνει πως η πλειοψηφία έχει το δίκιο. Σημαίνει πως έχει το δικαίωμα να κυβερνάει. 2. Δημοκρατία δεν σημαίνει ότι η μειοψηφία έχει άδικο. Σημαίνει πως, ενώ σέβεται την κυβερνητική πλειοψηφία, υψώνει δυνατά τη φωνή της κάθε φορά που νομίζει ότι η πλειοψηφία έχει άδικο (ή ακόμη χειρότερα όταν αντιτίθεται στους νόμους, την ηθική και τις αρχές της δημοκρατίας), και οφείλει να το πράττει δυναμικά, γιατί αυτή είναι η εντολή των πολιτών. Όταν η πλειοψηφία υποστηρίζει ότι έχει δίκιο και η μειοψηφία δεν αντιδράει, τότε η δημοκρατία βρίσκεται σε κίνδυνο».
Την Τρίτη, 8 Ιούλη, εξάλλου, στις 7 το βράδυ διοργανώνεται στο Σύνταγμα πικετοφορία από Ιταλούς που ζούνε στην Ελλάδα. Να τους συμπαρασταθούμε.
ΝΑΙ! Θα ‘μαστε κει…
ΛΥΣΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ….ΕΞΑΓΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ.
ΝΑ ΠΑΣ ΓΕΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑΞΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ DA CAPO ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ.
ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΜΑΡΧΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ …ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΒΙΕΤΝΑΜ ΚΑΙ ΝΥΝ …ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ.
Το μεγάλο σχέδιο ενεργοποιείται νωρίτερα. Η παλιά Ευρώπη συνθλίβεται πρώτα οικονομικά (πετρέλαιο, ακριβό ευρω) και αμέσως μετά και πολιτικά. Εύκολο πειραματόζωο πάντα η Ιταλία (Πδύο ξέρεις απ΄αυτά, πες κάτι). Μάλλον σύντομα θα χρειαστεί για το πλήρες γονάτισμα και η «χειρουργική» επέμβαση στο Ιράν που θα ανεβάσει το πετρέλαιο στα $200-230. Όπως ακριβώς είχαν «προβλέψει» πριν κανα-δυο μήνες οι «ειδήμονες».
Μετά εξαθλιωμένοι και ανήμποροι, με μονο μέλημα την επιβίωση, οι πρώην ευημερούντες ευρωπαίοι θα χαζεύουν απλανώς τις μαριονέτες σε έκτατες συνεδριάσεις σε Βρυξέλες-Στρασβούργο να συζητούν «πως θα λύσουν το πρόβλημα». Εμείς όπως πάντα, κατιμάς.
Φιδιας
Μωρ’ τ’ είναι τούτοι οι “δημοκράτες” ? Χαρίζουν την πλειοψηφία στο Ντούτσε !
Και που ‘σαι ? Εξ απ’ ανέκαθεν η αριστερά στην Ιταλία ήταν εξωκυνοβουλευτική. Γι αυτό έγινε και πραξικόπημα για να μπαγλαρώσουν μερικές χιλιάδες. Εν τω μετάξύ το Πιτσί είχε προσχωρήσει στη ρεμούλα-με ερμηνείες στο Γκράμσι-20-30 χρόνια πριν το φάει το σκοτάδι της ανυποληψίας. Τώρα εναποτίθεται στον Εκο και στους πολυπροσκυνημένους απολογητές του σιωνισμού η “υπεράσπιση της Δημοκρατίας”. Μη φάτε…
οι λαοί δεν έχουν καμιά φορά αυτοκτονικές τάσεις; εμείς να δούμε τι θα κάνουμε…
Άντε και στα δικά μας.
«Η παλιά Ευρώπη συνθλίβεται πρώτα οικονομικά (πετρέλαιο, ακριβό ευρω) και αμέσως μετά και πολιτικά.»
Η παλιά Ευρώπη, ΠΡΩΤΑ συνθλίφτηκε ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και ΗΘΙΚΑ.
ΜΕΤΑ απ’ αυτά, συνθλίφτηκε επίσης και πολιτικά και οικονομικά.
Δε γουστάρουμε την τροπή της συζήτησης κοτσάρουμε ένα άσχετο σεντόνι για να διώξουμε τον κόσμο. Η Διαχείριση του σάϊτ αν δεν είναι αυτοί που το έβαλαν το αφήνουν για λόγους “δημοκρατίας” και ίσως επείδη κατανόησαν ότι δεν έχει νόημα τέτοια συζήτηση όταν η “γραμμή” είναι να κανιβαλιστεί ο Λιάπης για να μην ασχοληθεί κανείς για το που πήγαν οι μίζες.
Εννοώ να σβήσεις το άσχετο σεντόμι, για να μην παρεξηγηθώ…
Με βάση τα δυο τελευταία ποστ για τις δύο γειτονικές χώρες (Ιταλία – Τουρκία) αλλά και τα συμβαίνοντα στον κόσμο είναι καιρός και στην Ελλάδα να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.
Το κοινο στοιχείο όλων των εξελίξεων είναι η περιθωριοποιηση ολων των πραγμάτων και των ιδεών που συνηθίζουμε να αποκαλούμε “αριστερά”.
Πολύ απλά αυτή η ιστορία είναι εκτός εποχής.Τα συμβαίνοντα στην Ελλάδα με συριζο αντιεξουσιαστές αντιεθνικιστές,πολυπολιτισμικούς κλπ. δείχνουν απλώς ότι είναι σε άλλο πλανήτη.
Όπως λέει και το ρητό ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε.
@Anonymous, at 10:28 am: αγαπητέ, δεν κτυπάμε κάρτα εδω πέρα αξημέρωτα. Αν ήταν έτσι θα πηγαίναμε κι εμείς σε πρωινάδικα. Και φυσικά συμφωνω μαζί σου. Αρχιζω να τα παιρνω κι εγω με αυτα που περιγραφεις. Το κοβω το σχόλιο και το κραταω για το κατάλληλο Post.
ΕΦΘΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΚΤΩ.
Οι καναλάρχες μας λένε καθημερινά “είστε βλάκες” και εμείς μαζοχιστικά τους ξαναβάζουμε.
Μποϋκοτάζ στους αλήτες, πηγαίνετε για καφέ, μία βόλτα στην πλατεία, μπείτε στο internet, ή παίξτε χαρτιά αλλά, για όνομα του θεού, μήν βλέπετε ειδήσεις των 8.
Είναι θέμα αυτοσεβασμού.
ΤΕΡΜΑ Ο ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ.
Μα συν-Έλληνες! Δεν το βλέπετε ότι όλοι αυτοί οι όψιμοι υπερασπιστές της “δημοκρατίας” στην ιταλία, οι ξαφνικά ευαισθητοποιημένοι δήθεν με τους θεσμούς ή ακόμα και με τα δικαιώματα τσιγγάνων και άλλων εισβολέων – γιατί περί ύπουλων εισβολέων πρόκειται, με σκοπό την άλλωση του λευκού χριστιανικού κόσμου – είναι πράκτορες της Νέας Τάξης; Πρόκειται για υπάλληλους του Σόρος! Είναι ολοφάνερο! Με το που βρέθηκε ένας να περιφρουρήσει το λευκό και χριστιανικό χαρακτήρα της Ευρώπης, να οχυρώσει τον τόπο του, να υπερασπιστεί βωμούς και ιερά, να σου πετάγονται όλα τα πολυπολιτισμικά αποβράσματα, σε διατεταγμένη υπηρεσία εβρισκόμενα, να μας τσαμπουνάνε περί δημοκρατίας και δικαιωμάτων των μειοψηφιών! Μακριά από τη νεοταξική προπαγάνδα και τους προσκυνημένους στο σιωνισμό! (καλά το λέει ο ανώνυμος 07:02
Μόνο που Φιδία ΠΡΩΤΑ θα καταρρεύσει η Αμερική και μετά όλοι οι υπόλοιποι.
Anonymous Says:
July 4th, 2008 at 12:29 pm
“ευαισθητοποιημένοι δήθεν με τους θεσμούς ή ακόμα και με τα δικαιώματα τσιγγάνων και άλλων εισβολέων – γιατί περί ύπουλων εισβολέων πρόκειται, με σκοπό την άλλωση του λευκού χριστιανικού κόσμου – είναι πράκτορες της Νέας Τάξης; Πρόκειται για υπάλληλους του Σόρος! Είναι ολοφάνερο!”
Μπρρρ… Ανατρίχιασα ολόκληρη! Ειδικά με το “άλλωση του λευκού χριστιανικού κόσμου”.
Σαν πολλοί τέτοιοι δεν έχουν μαζευτεί τελευταία? Τι γίνεται???
Γιατί τσιμπάς κούκλα? Δεν τον μυρίστηκες τον εξυπνάκια?
Dennyl ο Factorx διώχνει τους αγνούς φιλάθλους και κρατάει τους ρατσιστές κου κλουξ κλαν….
γιατί Dennyl, είσαι άλλος ένας υπερασπιστής της “δημοκρατίας” που δεν αντέχει να ακούει την άλλη άποψη; τι θα πει “σαν πολλοί “τέτοιοι”;!!! ποιοι είναι αυτοί οι “τέτοιοι” Εκφράσου ανοιχτά ντε… θα προτιμούσες να μας δεις στα γκουλάγκ μήπως; (υπόθεση, ακραία κάνω…) Αν θίγαμε καμμιά “μειονότητα”, μήπως θα έσπευδες να υπερασπιστείς τα δικαιώματά της; όπως ό Σόρος, ο σούπερ πολυπολιτισμικός, δημοκράτης, μπροστάρης των απανταχού προοδευτικών!
Επειδη ηδη προ πολλου η Αμερικη βρισκεται σε πορεια κατιουσα η επιδιωξη της να συμπαρασυρει στα ταρταρα οσες χωρες αντισταθηκαν στα ιμπεριαλιστικα της σχεδια, συνεχιζεται ακαθεκτα,
κανοντας αρχη με την Ελβετια, βλεπε ορφανα Κοντι Εβραιων 2ου ΠΠ, σημερα με UBS
και αυριο, αν δεν εχει κατασταλαξει στον πατο,
που το ευχομαστε ολοκληρη την Ευρωπαικη Ηπειρο.
λαρα
Πουθενά δεν θα προτιμούσα να σας δω. Απλώς τρομάζω και ανατριχιάζω με τέτοια (κάποιοι μπορεί να τα πουν και αρρωστημένα) μυαλά.
Κατά τα άλλα ξέρεις τι πραγματικά θα ήθελα γι’αυτούς που λέω τέτοιους? Να είστε ΠΑΝΤΑ μειοψηφία όπως είστε τώρα!
Αυτά και τέλος.
@Anonymoys.«…….ή ακόμα και με τα δικαιώματα τσιγγάνων Πρόκειται για υπάλληλους του Σόρος!…»
Καλημέρα Anonymous , κατ’ αρχας θα πρέπει να σ’ ευχαριστήσω διότι σήμερα χάρις στο σχόλιο σου έμαθα ότι οι τσιγγάνοι είναι υπάλληλοι του Σόρος!!!
Γι’ αυτό τους βλέπω να κυκλοφορούν με μερσεντές και αν προσέξεις στα φορτηγάκια τους έχουν και κουζίνες και ψυγεία Ζήμενς , μην τα βλέπεις παλιά , αυτοί τα λερώνουν για μην καταλαβαίνουμε ότι τα παίρνουν από την Ζημενς, α ! και της βίλλες που έχουν στην Αττικη οδό δεξιά πηγαίνοντας για airport μάλλον ο Σόρος θα τους τις έχτισε !!
«…….και άλλων εισβολέων – γιατί περί ύπουλων εισβολέων πρόκειται, με σκοπό την…..»
Δεν μου λες αγαπητέ ανώνυμε ποιος σου είπε ότι η Γη ανήκει σε κάποιους, ο θεός όταν έφτιαξε τον άνθρωπο τον έστειλε στην γή ,αφού πρώτα έδωσε και στο καθένα από ένα χαρτί για το ποιο κομμάτι γης του ανήκει.
Δηλαδή ρε Anonymous επειδή κάποιοι κατά καιρούς εχρηστήκαν ή μόνοι τους ή με τα όπλα βασιλιάδες και μετά πήραν και ένα τμήμα της Γης και είπαν αυτό είναι δικό μου εμείς θα το δεχτούμε ασυζητητί .
Δηλαδή επειδή κάποιοι Άραβες πριν μερικά χρόνια έγιναν βασιλιάδες και πήραν τα πετρέλαια είναι δίκαιο, έχουν κανένα χαρτί από τον θεό ότι τους παραχωρεί τα πετρέλαια ;
Η Γη ανήκει σε όλους ,όπως η Γή και ο αέρας ανήκει σε όλα τα πουλιά και τα ζώα ,όπως η θάλασσα ανήκει σε όλα τα ψάρια έτσι και οι Γή ανήκει σε όλους.
Έχεις δει ρε Anonymous τα αποδημητικά πουλιά όταν κατεβαίνουν για τον Νοτιά στα σύνορα των χωρών που περνάνε να δείχνουν διαβατήρια .
Λοιπόν άσε τα περί εισβολέων και βάλτο καλά στο μυαλουδάκι σου ότι είναι και φυσικό και σωστό να πίνεις τον καπουτσίνο σου στο ΝταΚαπο , μετά την συγκέντρωση φυσικά, παρέα στο διπλανό τραπέζι με τον Πακιστανό !!!!
Οι “τέτοιοι” πάντως δεν είναι μάλλον μειοψηφία στην Ιταλία-έβγαλαν εκτός του Μπερλουσκόνι και δήμαρχο Ρώμης.
Η διαφορά τους με τους εδώ είναι ότι δεν κατηγορούν κανένα Σόρος ούτε κλαψουρίζουν αλλά παίρνουν μέτρα.Και δεν είναι μόνο αυτοί.Θα καθιερωθεί νέα αντιμεταναστευτική νομοθεσία σε όλη την ΕΕ από τον Σαρκοζύ.
αρρωστημένες δηλώσεις, ανόητοι συνειρμοί παγκόσμιων γεγονότων, κάποιος, κάπου, κάποτε, τρυφερά μου μίλησε και με εντυπωσίασε. Αερολόγίας το ανάγνωσμα, τρόλλινγκ, η επιστροφή των ζόμπυς… Φαίνεστε παιδιά, φαίνεστε και έτσι και αλλιώς, φαίνεστε.
Χαρτί δεν έχουμε υπογεγραμμένο από το θεό αντόνιο, αλλά έχουμε γη υπογεγραμμένη – ποτισμένη με το αίμα των ηρώων μας και κάποιες χιλιάδες χρόνια εκφοράς της ελληνικής στον αυτό τόπο, τον τόπο του Περικλή, αλλά και του Αγαμέμνωνα και του Μίνωα. Και καθώς δεν αισθάνομαι πτηνό, αλλά άνθρωπος, βρίσκω άστοχο το επιχείρημα με τα αποδημητικά που δεν επιδεικνύουν διαβατήριο. Δεν πήγα εγώ στο Πακιστάν, αυτοί ήρθαν εδώ και σε λίγο στο σχολείο τα παιδιά μας θα μαθαίνουν πρώτα πακιστανικές ή αραβικές διαλέκτους και μετά την ελληνική. Και πριν πάρεις αψήφιστα την δράση του Σόρος και των λοιπών “πολυπολιτισμικών” αγωνιστών, αναλογίσου τι θα γίνει στην ελλάδα σελίγ αχρόνια με τον πολλαπλασιασμό όλων αυτών και πιο γεωπολιτικό παιχνίδι εξυπηρετεί
H Propaganda Due (P2) ήταν (…) μασονική στοά που προκάλεσε ένα τεράστιο σκάνδαλο στην Ιταλία. Ο Μichele Sindona, “διαπρεπές” μέλος της και οικονομικός σύμβουλος του Βατικανού, διέθετε κεφάλαια της ιταλικής Μαφίας, του Βατικανού και της CIA σε “φίλους” του, για τη χρηματοδότηση δικτατορικών καθεστώτων. Φυσικά, μεταξύ αυτών και της Ελλάδας…
Το 2003, o (Licio) Gelli, Μέγας Διδάσκαλος της Στοάς, δήλωσε στη “La Repubblica” σχετικά με το “πρόγραμμα δημοκρατικής αναγέννησης” της P2, το οποίο φαινόταν πως τίθεται σε εφαρμογή από τον Silvio Berlusconi:
“Κάθε πρωί μιλάω στη συνείδησή μου και ο διάλογος με καθησυχάζει. Βλέπω τη χώρα, διαβάζω την εφημερίδα και σκέφτομαι:
Όλα γίνονται πραγματικότητα, λίγο-λίγο, κομμάτι-κομμάτι. Για να είμαι ειλικρινής, θα έπρεπε να έχω τα πνευματικά δικαιώματα σε αυτό. Δικαιοσύνη, τηλεόραση, δημόσια τάξη. Έγραψα γι’ αυτό τριάντα χρόνια πριν… ο Berlusconi είναι ένας εξαιρετικός άνδρας, ένας άνθρωπος της δράσης. Αυτό χρειάζεται η Ιταλία: όχι έναν άνδρα των λόγων, αλλά των πράξεων.”
Μίλησε για πολλούς Ιταλούς πολιτικούς, μεταξύ των οποίων ο Fabrizio Cicchitto (“…τον γνωρίζω καλά: είναι καλός, προετοιμασμένος…”)· το “πρόγραμμα για την αναμόρφωση της δικαιοσύνης; Αυτό ήταν το σχέδιό μου!”· η αναδιοργάνωση του τηλεοπτικού τοπίου, “είναι καλή”…
Anonymous Says:
July 4th, 2008 at 1:59 pm
“αναλογίσου τι θα γίνει στην ελλάδα σελίγ αχρόνια με τον πολλαπλασιασμό όλων αυτών”
Στην Αγγλία πάντως που έχει μετανάστες τρίτης γενιάς, και “όλοι αυτοί” έχουν πολλαπλασιαστεί, μια χαρά είναι ακόμα. Αγγλικά μαθαίνουνε, δεν μαθαίνουνε ούτε αραβικά ούτε πακιστανικά τα αγγλάκια στα σχολεία τους. Απλώς υπάρχουν και σχολεία που διδάσκουν τη μητρική γλώσσα, και λειτουργούν κυρίως τα Σάββατα. Υπάρχουν ΚΑΙ ελληνικά σχολεία. Δηλαδή με το δικό σου σκεπτικό οι Άγγλοι πρέπει να μας πετάξουν με τις κλωτσιές από τη γη των προγόνων τους?
Α ναι, ξέρω το επιχείρημα. Οι έλληνες έχουν χιλιάδες χρόνια ιστορίας πίσω τους, ενώ οι Άγγλοι μόνο κάτι εκατοντάδες!!!
“Δημοκρατία δεν σημαίνει ότι η μειοψηφία έχει άδικο.”
Δημοκρατία σημαίνει ότι η πλειοψηφία αποφασίζει.
Η μειοψηφία μπορεί να διαδηλώνει (για να μη χάσει το “δίκιο” της) αλλά δεν μπορεί να επιβάλλει στην πλειοψηφία την άποψή της.
Annonymoys κατ’ αρχάς σέβομαι τους προγόνους μας για το πνεύμα τους , το οποίο εάν είχες μελετήσει επισταμένως δεν θα μιλούσες για χριστιανική Ευρώπη και άλλα τέτοια γλαφυρά , όπως επίσης και για τους αγώνες τους για ελευθερία και δημοκρατία , αλλά θέλω να μου πεις κάτι , όταν οι πρώτοι Έλληνες; ήρθαν από Ασία μεριά , στο μέρος στο οποίο κατοίκησαν τους το παραχώρησε κανείς ή μήπως το πήραν με την βία από κάποιους άλλους ;;
Τώρα για την πλειοψηφία , η κυβέρνηση έχει την πραγματική πλειοψηφια η μία πλειοψηφία πλαστή ΛΌΓΩ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΝΌΜΟΥ.
Έχεις κάτσει ποτέ υπολογίζοντας τα λευκά , ίσως και τα άκυρα, να δεις με τι ποσοστό κυβερνά η κυβέρνηση , ΟΥΤΕ ΜΕ 30% .
Εάν το 30% είναι πλειοψηφία τότε εγώ είμαι ο Πάπας της Ρώμης .
F8hnh dikaiologia antonio.Kaneis den toys eipe na riksoyn leyko, h’akyro, h’ na apexoyn.Toys politikanthdes toys endiaferei mono h egkyrh pshfos.
Αναφορικά με την ανάρτηση βλέπουμε την σταδιακή αποξένωση-κατάρευση των αντιπροσωπευτικών δημοκρατικών θεσμών σε μια σειρά χώρες, που με την σειρά τους συμβάλουν επιπρόσθετα σε αυτή την αποξένωση-κατάρευση των θεσμών. Ενας φαύλος κύκλος ή ένα runaway effect. Και στο ορίζοντα μια κρίση. Αυτό κάτι μου θυμίζει σε νέες συνθήκες…
Οσον αφορά τους μετανάστες αυτό είναι απόρροια της πολιτικής των ανοικτών συνόρων, του υπερπληθισμού σε χώρες του λέγόμενου τρίτου Κόσμου, της ανασφάλειας και των πολέμων καθώς και της δημογραφικής γήρανσης της Ευρώπης. Το θέμα δεν είναι απλό για να λυθεί με εκθέσεις ιδεών. Προσωπικά δεν μου αρέσει. Υποσκάπτει την κοινωνική συνοχή και δεν μπορεί να συνεχιστεί επ΄απειρον επειδή οι μουσουλμάνοι ή άλλοι θέλουν να κάνουν 10 παιδιά έκαστος. Ας τα θρέψουν. Γιατί εμείς πρέπει να είμαστε υποχρεωμένοι γιαυτό. Η Ιστορία δεν διδάσκει πλέον τίποτα; Είναι ένα φαντασιακό κατασκεύασμα; Γιατι αν συνεχιστεί θα γίνουμε εμείς μειονότητα.
antonio kai dennyl, mipos to eponimo sas einai repoush h koulourh?
“άλλωση του λευκού χριστιανικού κόσμου”. Είμαι της άποψης πως αυτό είναι προβοκατόρικο κι όχι ρατσιστική αρλούμπα. Δεν έχουμε τέτοιους φασίστες στην ελλαδίτσα. Η προβοκάτσια στόχευε να εμφανίσει την άποψη του 7 και 2” ως ακροδεξιά. Οι χιλιάδες που μπαγλαρώθηκαν μαζί με τα θεωρητικά κεφάλια τότε αποτελούσαν την ελπίδα για ανανέωση της επαναστατικής αριστεράς στην Ευρώπη. Εκείνη η εργατική αυτονομία ουδεμία σχέση έχει με τους “αναρχοαυτόνομους” του Σόρος.
Ποιοι χιλιάδες μπαγλαρώθηκαν και πότε; για τι πράγμα μιλάτε;
Nick Says:
July 4th, 2008 at 12:44 pm
Μόνο που Φιδία ΠΡΩΤΑ θα καταρρεύσει η Αμερική και μετά όλοι οι υπόλοιποι.
—————-
Nick, έχει ήδη καταρεύσει, οπως την ξέραμε. Τωρα, “μεταλάσσεται” και θα πάρει πολλούς η μπάλα. Φοβάμαι οτι και την Ευρώπη. Δεν είναι σενάρια συνομωσίας. Τα έχει αρκούντως περιγράψει 20 χρόνια πριν ο καθηγητης Cagan στο πόνημα Project for the New American Century και αλλού. Ας μην ξεχνάμε μαθητές κι απόστολοι του ήταν/ είναι όλα τα γνωστά και άγνωστα γεράκια της Ουάσινγκτον (Περλ, Γουλφοβιτς, Κόντυ, Τσένυ… η λίστα είνα μεγάλη).
Φιδιας
Λάθη βιασύνης:
Το σωστο ονομα του καθηγητή ειναι and Robert Kagan
ξέχασα: Robert Kagan… ο οποίος παρεπιπτόντως γεννήθηκε στην Αθήνα! (άσχετο, απλα το αναφέρω ως σατανική συνπτωση)
# Anonymous Says:
July 4th, 2008 at 3:31 pm
“antonio kai dennyl, mipos to eponimo sas einai repoush h koulourh?”
Πολύ ωραίο το επιχείρημά σου. Αυτό είναι η έννοια της συζήτησης για σένα?
Εσύ που μπαίνεις ως ανώνυμος και δεν ξέρουμε καν αν τη μία λες έτσι και την άλλη γιουβέτσι?
Μήπως θες να σου δώσουμε αντίγραφο ταυτότητας?
ΥΓ Αυτο που ανεφερα στο νουμερο 19 ειναι το κυριο θεμα στα πρωτοσελιδα του εδω τυπου.
λαρα
Η τέχνη της “πολιτικης ψευδολογίας” χωρίζεται σε τρείς κατηγορείες. 1. την “συκοφαντική” που σαν σκοπό έχει την μείωση ενός πολιτικου προσώπου ή συστήματος. 2. Την “προσθετική” που αποδίδει στο πολιτικο πρόσωπο περισσότερες αρετές από όσες διαθέτει. και 3. “διαβιβαστική” που μεταβιβάζει την ευθύνη μιας πράξης από ένα προσωπο σε άλλο.
Σε όλες υπάρχει ένας χρυσός κανόνας που δεν πρέπει να ξεχνιέται “η αληθοφάνεια”. Η τέχνη αυτή πρέπει να χρησιμοποιεί τη σωστή αναλογία απάτης και αλήθειας κατά τις περιστάσεις!!!!!!!!!!!!!
Για τα συνηθισμένα ψέματα που τρομοκρατούν τον κόσμο προφητεύοντας ένα μαύρο μέλλον για να νοιώθει ικανοποιημένος με ένα γκρίζο παρόν, πρέπει να χρησιμοποιόυνται με σύνεση να μην παρουσίαζονται τρομακτικά γιατί υπάρχει κύνδινος να γίνουν οικεία στο λαό και να τα συνηθισει!!!!!!
Οσοι δεν βαριούνται μπορουν να διαβάσουν και αυτό:
“Πολυπολιτισμός και οι Κυβερνώσες Ελίτ”
http://www.namebase.org/news03.html
εξηγεί πολλά “γιατί” πισω από πολλές “ευαισθησίες”
(σε ευχαριστώ, ω, εταιρία…) και κυρίως γιατι η βαλκανοποίηση (επι λέξη) ειναι το ζητούμενο.
Ιρα
Υπαρχει και η τεχνη της πολιτικης πραγματικοτητας,
που δε χρειαζεται να χωριστει σε κατηγοριες
σαν μια ρεαλιστικη και οφθαλμοφανη οντοτητα,
την οποια καλουμαστε να βιωσουμε και στη συνεχεια να καταθεσουμε στις προσθετικες σελιδες της ιστοριας.
λαρα
Φιδια
Συνήθως μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά που γράφεις. Αλλά αυτό το άρθρο του Daniel Brandt δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλει να μας πει…Ότι για όλα τα κακά του κόσμου φταίει η πολυπολιτισμικότητα και το ότι άρχισαν να εργάζονται οι γυναίκες?
Μας λέει ότι συμφέρει στην ελίτ που κυβερνά να έχει φτηνά εργατικά χέρια, το οποίο επιτυγχάνεται με την ανεξέλεγκτη εισροή μεταναστών. Μα κανείς σχεδόν (πιστεύω) δεν υποστηρίζει μια ανεξέλεγκτη εισροή μεταναστών. Σε μια σοβαρή χώρα θα μπορούσαν να γίνουν μελέτες και να υπολογιστεί πόσους ξένους ‘αντέχει’ να σηκώσει μια χώρα. Το ότι αυτό δε γίνεται γιατί συμφέρει την κυβερνώσσα ελίτ δεν συνεπάγεται ότι η πολυπολιτισμικότητα είναι εν γένει κακή!
Για το political correctness που γράφει, θα συμφωνήσω. Αυτά είναι ανοησίες που μεγενθύνουν την έχθρα ανάμεσα στους λαούς, δεν την περιορίζουν. Αλλά αυτό είναι αμερικάνικη εφεύρεση. Στο SouthPark ένας μαύρος το είπε πολύ ωραία: Τι θα πει ‘hate crime?’. Ένα έγκλημα είναι έγκλημα από οποιονδήποτε κι αν προέρχεται και εναντίον οποιουδήποτε και αν στρέφεται. Το να ονομάζεις ‘hate crime’ το μαχαίρωμα ενός μαύρου από έναν λευκό και να το τιμωρείς αυστηρότερα, απλώς εντείνει τις διαφορές και μεγαλώνει το μίσος.
Κατά τα άλλα δαφωνώ κάθετα ότι ‘the resources are scarce’. Ενώ λέει ότι η ελίτ τα κατευθύνει όλα αυτά για να πλουτίζει περισσότερο, μας λέει ότι δεν υπάρχουν αρκετοί φυσικοί πόροι? Υπάρχουν και παραϋπάρχουν πιστεύω εγώ.
Τέλος, δεν μας προτείνει και τίποτα ο κ. Brandt. Τι θα πρότεινε εκείνος λοιπόν? Να διώξει η Αμερική όλους τους ξένους και να ζήσουν οι ‘αυθεντικοί Αμερικάνοι’ όμορφα κι ωραία? Και ποιοι είναι οι αυθεντικοί Αμερικάνοι?
Κατά τη γνώμη μου το να δαιμονοποιούμε είτε την πολυπολιτισμικότητα, είτε το παραμικρό σχόλιο για οποιονδήποτε λαό, είναι εξίσου κακό. Κανείς δεν θα έπρεπε να λαμβάνει ‘ειδικά προνόμια΄, όπως λέει και το άρθρο, γιατί αν θέλουμε να θεωρούμαστε ίσοι, αυτό είναι απαράδεκτο. Αν κάποιες κοινωνικές ομάδες χρειάζονται στήριξη κατά καιρούς, αυτό θα έπρεπε να γίνεται μέσα από ένα κοινωνικό κράτος, και η αντιμετώπιση να είναι ίδια για όλους.
Ούνα φάτσα, ούνα ράτσα. Κοψοχέρηδες. Εμείς λίγο πιό αργόστροφοι.
“Λευκός Χριστιανικός κόσμος”;
“Λευκός κόσμος” πού; Μέσα σε τόση βρώμα; Με Μπερλούσκα, Σαρκό και τους δικούς μας; Μόνο βορείως των Άλπεων. Ευτυχώς που υπάρχει και ο Ομπάμα.
Χριστιανικός κόσμος είναι ο Βενέδικτος ο Βαρθολομαίος και άλλοι οικολόγοι. Αυτούς, η Μπερλούσκα τους εκτιμά όσο και ο Βεελζεβούλ.
Οι εθνικοσοσιαλιστές συνομιλητές εδώ γύρω, απλώς αεροβατούν.
Ναι Dennyl, οι φυσικοί πόροι γαι 6.000.000.000 κόσμο που θέλει να ζήσει σαν το Δυτικό, υπερκαταναλωτικό τρόπο ζωής είναι περιορισμένοι.
Και ο άνθρωπος κατάφερε να φτάσει σε αυτό το σημείο εξαιτίας της affluenza.
ΜΙΑ ΚΡΙΣΙΜΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΙΤΑΛΙΑΣ…
Anonymous Says:
June 29th, 2008 at 8:41 pm
“Η σημαντική διαφορά της Ελλάδος από την Ιταλία είναι ότι η Ιταλία δεν έχει εθνικά θέματα και δεν εμπλέκεται σε τριβές με άλλο σύμμαχο του ΝΑΤΟ όπως η Τουρκία. Η σύγκρουση στην Ιταλία είναι καθαρά ιδεολογική – ταξική, δεν υπάρχει περίπτωση δεξιάς κυβέρνησης για γεωπολιτικούς λόγους να πάει κόντρα στην Αμερική γιατί δεν το χρειάζεται.
Στην Ελλάδα τα εθνικά θέματα ανατρέπουν καθεστώτα και κυβερνήσεις και διακυβεύουν τη θέση της χώρας περισσότερο από τα οικονομικά.”
———-
ΥΓ. Τι ωραία που κυλάει η συν-ζήτηση χωρίς τα …”κίτρινα τρόλλεϋ” μεσ’ την μέση!
Και κάτι άλλο, επίσης: γουστάρω πολύ τους καινούργιους φίλους και φίλες! Όσο και να ‘ναι καλή μια παρέα, όταν παραμένει η ίδια, μοιάζει σαν παλιό ζευγάρι: ξέρουν τόσο καλά ο ένας τον άλλο, που γνωρίζουν τι θα λεχθεί για οποιοδήποτε θέμα προκύψει, πριν καν ανοίξει ο άλλος το στόμα του. Ευεργετική πάντα η ΑΝΑ-ΝΕΩΣΗ, γιά! Keep the High going, παίδες…
@ Φιδιας
Αν και έχω διαβάσει άρθρα για την πολυπολιτισμικότητα είχε ενδιαφέρον να το διαβάζεις από αμερικανό. Πολύ καλό.
@ Dennyl΄
Lehrman complains that their “post-structuralism” implies that “all texts are arbitrary, all knowledge is biased, all standards are illegitimate, all morality is subjective.”
Εμένα αυτό μου θυμίζει το “δικό” μας το παιδί το Γκασμετ Καπλάνι που θεωρεί ότι είμαστε διαφορετικοί λόγω σχολικών γνώσεων κλπ…
Συμπληρωματικά το βιβλίο ” Ποιός σκότωσε τον όμηρο” των victor davis Hanson and John Heath περιγράφει πως γίνεται η σταδιακή απαξίωση του κλασσικού ελληνικής φιλοσοφίας εν ονόματι της πολυπολιτισμικότητα. Κανείς αρχαίος πολιτισμός δεν μπορεί να ξεχωρίζει..όλα τα ίδια είναι…΄Θεωρία μαύρης αθηνάς κλπ κλπ
Στο κείμενο γίνεται κριτική, δεν προτείνονται λύσεις. Ολα αυτά, όπως και οι εδώ αναρτήσεις είναι αρνητικής λογικής είμαστε σε άμυνα, οχι στο ένα, οχι στις μίζες (ειδικότης ο φάκτορας κλπ.) Τι να προτέινει ο φουκαράς και αυτός και όλοι…
Αυτό που λέει για τις γυναίκες το διαβάζω ανάποδα.. σήμερα η γυναίκα δεν έχει πλέον επιλογή, παλιά είχε.. Δεν λέει πουθενά ότι η θέση της γυναίκας είναι στο σπίτι…
@ Nick
Οταν λέει
the battle over multiculturalism is a battle over scarce resources and shrinking opportunities
Εννοεί της προσφοράς της κοινωνίας στα μέλη της, δεν νομίζω ότι εννοεί το πετρέλαιο ή τα τρόφιμα.
@ miaouth
Που τους είδες τους εθνικοσοσιαλιστές; μπορείς να μου βρείς μία φράση όπου υποκρύπτεται οι θεωρίες των ναζί. Ξέρεις, ιστορική μνήμη είναι και τα καλάβρυτα η κάνδανος και πολλά άλλα. Εχοντας σαν πρότυπο ήρωα (ένα από τα πολλά) τον διγενή (δύο γένη=μπάσταρδο με ελληνική συνείδηση) δεν κάνω για άριος.
επομένως φιδία
FYBAR situation
Fucked up beyond any recognition (από το soldier ryan)
Καλήσπερα νήπιος γέρων, όλα καλά;
Συμφωνω με την Λαρα. Εχουν σκυλιασει οι Αμερικανοι με Ελβετους οι οποιοι τους αντιστεκονται με διαφορους τροπους,εξυπνα και δημιουργικα…
@Dennyl
OK, ας πούμε ότι είσαι ένα καλό παιδί, δημοκρατικό, με κοινωνικές ευαισθησίες. Μαζεύεις λεφτά δουλεύοντας σκληρά, πληρώνοντας τους φόρους σου και κάποια στιγμή αγοράζεις ένα διαμερισματάκι, 65 τετραγωνικά, στο Νέο Ψυχικό (ε, είσαι και λίγο ψώνιο – με την καλή έννοια).
Και ξαφνικά προκύπτουν ψιλά γράμματα στο συμβόλαιο της τράπεζας που πήρες το δάνειο! Επαχθείς όροι που δεν πρόσεξες ούτε ο δικηγόρος σου που τον εμπιστεύτηκες σε προστάτεψε. Και η τράπεζα σου προτείνει (α) ή χάνεις το σπίτι ή (β) το μοιράζεσαι με μια οικογένεια φτωχών Σουηδών, πολιτικών προσφύγων (τυχαίο παράδειγμα – δεν θέλω να παρεξηγηθώ). Εσύ που είσαι ένα καλό παιδί, δημοκρατικό, με κοινωνικές ευαισθησίες (μακριά από σένα κάθε ιδέα φασισμού ή «ελληναράδικη») στεναχωριέσαι αλλά κανείς την ανάγκη φιλοτιμία και δέχεσαι την αναγκαστική συγκατοίκηση. Μάλιστα στην αρχή προσπαθείς να την διασκεδάσεις. Εμπειρία, λες…
Όμως οι Σουηδοί δεν είναι πάντα διακριτικοί, σύμφωνα με τα δικά σου στάνταρ (άλλη κουλτούρα, ξέρεις). Η συγκατοίκηση, όπως πάντα (όχι μονο με Σουηδούς, ακόμα κι ένας φυσιολογικός π.χ. γάμος) είναι δύσκολη.
Εμφανίζεται και κάποιο καχύποπτο καθίκι που τα ψάχνει όλα και σου αποκαλύπτει ότι ο δικηγόρος σου ήταν σε συμπαιγνία με την τράπεζα (α) να σε φέρουν σε δύσκολη θέση, να εξαθλιωθείς, να υπερχρεωθείς ώστε να γίνεις δουλάκι της τράπεζας (yo bitch! που θα ’λεγαν στο Prison Break) για τα επόμενα 1000 χρόνια και (β) κάνοντας το ίδιο και σε άλλους σαν εσένα, θέλουν να υποβαθμιστεί η πολυκατοικία και μετά η γειτονιά στο Ν. Ψυχικό για να κάνουν χοντρή real estate σπέκουλα, να τους κάνουν όλους δουλάκια της τράπεζας για 1000 χρόνια κλπ., (γ) ο δικηγόρος που εσύ πίστεψες (ήταν και φίλος σου) και παρεμπιπτόντως πλήρωσες 300 ευρω τσέπωσε από την τράπεζα για την λουμπινιά 300.000.
Θα θύμωνες;
Φιδιας
basil
Το καταλαβαίνω ότι δεν είναι απαραίτητο να προτείνει κάποιος κάτι σε ένα άρθρο που κάνει κριτική. Αλλά κατηγορεί τόσο άμεσα τη CIA και την ‘ελίτ’ για όλα αυτά, και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θα ήθελε ο ίδιος. Δηλαδή τι πρέπει να γίνει? Να κλείσουμε τα σύνορα? Και γιατί το θέμα της μετανάστευσης να μην το δούμε και από την πλευρά των μεταναστών?
Μήπως ακόμα και ένα κομμάτι ψωμί είναι καλύτερο για μερικούς ανθρώπους σε σύγκριση με τη ζωή που κάνανε στη χώρα τους? Μπορεί λοιπόν εσύ κι εγώ να παίρνουμε λιγότερα, αλλά μπορεί αυτό να σώζει τη ζωή κάποιων ανθρώπων.
Το ξέρω ότι ακούγονται ρομαντικά και χαζά όλα αυτά, αλλά νομίζω ότι ο Brandt το βλέπει πολύ μονόπλευρα το θέμα για να το πάει εκεί που θέλει.
Όσο για τις γυναίκες, δε νομίζω ότι παλιά είχαν και πολύ μεγάλη επιλογή. Οι περισσότεροι άντρες θεωρούσαν ντροπή να δουλεύουν οι γυναίκες τους, οπότε εκ των πραγμάτων δεν είχαν την επιλογή. Και ακόμα κι εκείνες που δούλευαν, δούλευαν ως τεχνίτριες και ράφτρες γιατί φυσικά οι σπουδές δεν ήταν για τις γυναίκες. Τέλοσπάντων, αυτό είναι καθαρά προσωπική μου άποψη, αλλά προτιμώ να μην έχω άλλη επιλογή παρά να δουλέψω, από το αντίστροφο.
Τώρα για το ότι “all knowledge is biased” δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Αλλά στην κοινωνία του internet είναι στο χέρι του καθενός να ψάξει οποιοδήποτε θέμα και να μάθει όλες τις απόψεις και τις εκδοχές.
Δεν αντιλέγω ότι η σωστή παιδεία χρειάζεται και διαμορφώνει χαρακτήρες σε ευαίσθητες ηλικίες.
Αλλά στο κάτω κάτω ποτέ στην ιστορία ο απλός πολίτης δεν είχε τόσο άμεση πρόσβαση στη γνώση και την πληροφορία όσο σήμερα. Ας προσπαθήσουμε να πείσουμε κάθε γνωστό, φίλο, συγγενή μας να το εκμεταλλευτεί αυτό…
@Dennyl (chapter 2)
Το ζουμί: η τελευταίως προκύψασα έννοια της «πολυπολιτισμικότητας» δεν είναι πάντα τόσο αθώα.
Δεν έχει να κάνει με τους ιδεαλιστές που βοηθάνε τους ξένους μετανάστες ή πιστεύουν στην απόκτηση δικαιωμάτων και πατρίδων από βασανισμένους λαούς. Αυτοί είναι οι αθώοι ιδεολόγοι. Αλλά τελευταία προέκυψε όλο και συχνότερα το φρούτο, πίσω αγνές προθέσεις να κρύβεται μια ελίτ με δική της ατζέντα. Που χέστηκε για τους δυστυχισμένους. Αλλά βολεύεται να κατακερματίζει κάποιες χώρες κι έθνη για να μπορεί να τα χειραγωγήσει καλύτερα. Το γνωστό «διαίρει και βασίλευε» που έλεγαν οι σοφοί Ρωμαίοι, οι πρώτοι διδάξαντες που την πάτησαν κι αυτοί βέβαια – άλλη ιστορία κι αυτή. (Επίσης αν π.χ. ήξερες τι πραγματικά παίχτηκε πίσω από τον Μάη του ’68, πρώτα θα φρίκαρες και μετά θα χοντρό-φρίκαρες. Αλλά ούτε αυτό είναι του παρόντος, ούτε είμαι σε διάθεση να πειράζω «ιερές αγελάδες» τώρα).
Πάμε πάλι στην πολυπολιτισμικότητα. Για παράδειγμα, η πολυπολιτισμική πρώην Γιουγκοσλαβία. Θα πεις «καλώς διαλύθηκε, αφού ήθελαν να χωριστούν, να ζήσουν ως ανεξάρτητα μικρά κράτη». Συμφωνώ. Ήθελαν όμως πραγματικά; Ή κάποιοι τους έκαναν να θέλουν; ΟΚ, τότε, αφού θέλουν, γιατί να μην γίνουν ανεξάρτητα κράτη και: η Κορσική, η Σικελία, οι Βάσκοι, Καταλανοί, οι Κούρδοι, οι Παλαιστίνιοι, οι Σκώτοι, οι Ουαλοί, το Τέξας (ναι, θέλουν κι αυτοί!!!!). Γιατί καμία οργάνωση ευαίσθητων δεν φωνάζει “Free Texas»; Μα γιατί δεν χρηματοδοτείται από κανέναν. Και κάποιοι κακόμοιροι ιδεαλιστές τεξανοί που κατά καιρούς κάνουν πικετοφορίες στο Όστιν ή το Χιούστον (α) τρώνε το ξύλο της αρκούδας από την αστυνομία, και (β) γελοιοποιούνται ως γραφικοί από τα ΜΜΕ. Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και με όλους τους άλλους που «δεν δικαιούνται» Ενώ π.χ. το Κόσσοβο δικαιούται, οι Βάσκοι δεν δικαιούνται. Το έχουν χοντρύνει, βάζουν και βόμβες οπότε έχουν σταμπαριστεί και ως τρομοκράτες. Δεν λέω αν έχουν δίκιο ή άδικο. Λέω ότι π.χ. πίσω από τους Κοσσοβάρους είναι οι ΗΠΑ, η ΕΕ, ο ΟΗΕ και πολλοί άλλοι, ενώ πίσω από τους Κούρδους, τους Παλαιστίνιους ή τους Βάσκους είναι ένας τοίχος. Δεν θα έπρεπε να ισχύουν τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλους; Όπως έγραψε και κάποτε ο Ρόμπερτ Φίσκ (μάλλον του ξέφυγε!) στην International Herald Tribune: γιατί για τα ίδια «θέλω» και τις ίδιες πράξεις κάποιοι αποκαλούνται «μαχητές της ελευθέριας» και κάποιοι άλλοι «τρομοκράτες»;
Δεν δαιμονοποιείται η πολυπολιτισμικότητα (τι λέξεις! θυμήσου το «1984» Όργουελ), ως ιδέα. Μια χαρά είναι. Γιατί κανείς αν είναι λογικός δεν είναι εναντίον της ρομαντικής ιδέας να «ζούμε όλοι μαζί αδελφωμένοι», δεν τα βάζει με τους ανήμπορους. Αλλά όταν οι ανήμποροι και οι κατατρεγμένοι ή κάποιο θεωρητικά «αγνό κίνημα» χρησιμεύουν ως δούρειος ίππος σε κάποιους άλλους, «with a Big Agenda» τι κάνεις;
Ωραίο το παράδειγμα Φιδια.
Θα θύμωνα, ναι! Αλλά δεν θα τα έβαζα με τον κάθε Σουηδό ή Αλβανό, γιατί θεωρώ ότι αυτοί από ανάγκη μεταναστεύουν, όχι για την πλάκα τους ή επειδή έχουν προσωπικά μαζί μου και θέλουν να με κάνουν φτωχότερη… Τώρα το ότι κάποιοι με εκμεταλλεύονται μέσω των μεταναστών και επίσης εκμεταλλεύονται και τους μετανάστες…τι να πω…το ξέρω…
Το ξέρω ρε παιδιά ότι ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος, αλλά μ’αρέσει να ζω με το όνειρο ότι ο ένας άνθρωπος μπορεί να βοηθάει τον άλλον…
@Dennyl (final chapter)
Αν ο Τζορτζ Σορος (και οι όμοιοι του) ξόδευαν το 1/10 από αυτά που ξοδεύουν στα βαποράκια αλυτρωτικής προπαγάνδας και πολυπολιτισμικής κλάψας σαν επενδύσεις ΜΕΣΑ στην πρώην Γιουγκοσλαβία (α) δεν θα είχαν σκοτωθεί εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, (β) δεν θα είχαν πεταχτεί δισεκατομμύρια δολάρια που δεν χρησίμευσαν να βελτιώσουν τη ζωή κανενός (πλην της δικής του και των ομοίων του), (γ) οι Έλληνες και όλοι οι γείτονες βαλκάνιοι θα ήμασταν, τουλάχιστον, «μια ωραία ατμόσφαιρα».
Ελπίζω να κατάλαβες. Αν δεν με πιστεύεις, ψάξτο λίγο, πονηρέψου (τα ψιλά γράμματα είναι που σκοτώνουν)
Φιδιας
@Φιδια
“Ενώ π.χ. το Κόσσοβο δικαιούται, οι Βάσκοι δεν δικαιούνται. γιατί για τα ίδια «θέλω» και τις ίδιες πράξεις κάποιοι αποκαλούνται «μαχητές της ελευθέριας» και κάποιοι άλλοι «τρομοκράτες»;”
Σ’αυτά είμαι απόλυτα σε συμφωνία μαζί σου. Πριν λίγο καιρό είχα μια πολύ έντονη διαφωνία ακριβώς γι’αυτό το θέμα. Άσε που έχω κι έναν φίλο Βάσκο και μου είχε εξηγήσει πολύ αναλυτικά και καθαρά την κατάστασή τους.
Ναι, εννοείται ότι είμαι της άποψης να ισχύουν τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλους.
“Αλλά όταν οι ανήμποροι και οι κατατρεγμένοι ή κάποιο θεωρητικά «αγνό κίνημα» χρησιμεύουν ως δούρειος ίππος σε κάποιους άλλους, «with a Big Agenda» τι κάνεις;”
Αλήθεια, δεν ξέρω…
“Εσύ που είσαι ένα καλό παιδί, δημοκρατικό, με κοινωνικές ευαισθησίες (μακριά από σένα κάθε ιδέα φασισμού ή «ελληναράδικη»)”
Ελπίζω να μην τα λες ειρωνικά, γιατί εμένα πραγματικά μου άρεσε όλη αυτή η συζήτηση, και δεν πάω να το παίξω κάτι…
Αυτά. Καλό βραδάκι
Το μεγαλύτερο κόλπο του διαβόλου είναι να κάνει τους πάντες να πιστέψουν οτι είναι (ακόμα μια) θεωρία συνομωσίας.
Sympathy For The Davil!!! Now!!!!!
χαχαχα
Φιδιας
Δεν ειρωνευόμουν. Αλλά ήμουν λίγο agent provocateur για να σε βάλω σε σκέψεις.
Καλο βραδι
ρε μαγκες η πλειοψηφια των σχολιων ειναι επιεικως στα ορια της βλακιας…εκφραστες μιας ηλιθιας εξωπραγματικης αριστερης ………
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το factbook της CIA.
Για όλα τα κράτη, γράφει τις συνιστώσες εθνότητες (π.χ. στο Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν Άγγλοι, Ουαλοί, Σκώτοι).
Για τις ΗΠΑ, γράφει (στο ίδιο πεδίο) “άσπροι”, “μαύροι”, “ασιάτες”…
Ξέρετε εσείς κάποιο “άσπρο” έθνος;
Διπλή πολιτική: διάλυση του ιστού στις άλλες κοινωνίες, συγκάλυψη της ανόδου των λατίνων και άλλων στις ΗΠΑ, που σύντομα θα αποτελούν την πλειοψηφία.