Τα “νέα” και “άφθαρτα” υλικά με τα οποία η κ.Μπακογιάννη θα οικοδομήσει τη νέα ΝΔ

«Δεν χρειαζόμαστε αυτούς που πλήγωσαν και έβλαψαν την παράταξη», τόνισε η Ντόρα Μπακογιάννη χθες από την Λάρισα και πρόσθεσε: «για να αποφύγουμε τα φαινόμενα αυτά στο μέλλον πρέπει να καθιερώσουμε στη Νέα Δημοκρατίας κανόνες διαφάνειας, αξιοκρατίας και δημοκρατίας».
Μιλώντας στην πρόσφατη συγκέντρωση φίλων της στα Χανιά, η κα Θεοδώρα Μπακογιάννη είπε μεταξύ άλλων: «Δεν γίνεται να χτίσουμε νέα οικοδομήματα με παλιά, με φθαρμένα υλικά» και πρόσθεσε: «εμένα κατηγορούν για μηχανισμούς, αλλά άλλοι αξιοποιούν τα golden boys που χαντάκωσαν την παράταξη και απομάκρυναν την κυβέρνηση από τη βάση μας».
Με αφορμή την παραπάνω αναφορά της, παραθέτω ένα μέρος της λίστας με τα νέα, άφθαρτα και αυτόφωτα “υλικά” με τα οποία η κυρία Θεοδώρα Μπακογιάννη φιλοδοξεί να χτίσει το νέο οικοδόμημα της Ν.Δ. (η οποιαδήποτε σύνδεση με πρόσωπα, φέουδα, οικογενειοκρατία, συγγένειες, μηχανισμούς δηλ. διαπλεκόμενες σχέσεις, εξαρτήσεις και πολιτικές σκοπιμότητες, είναι εντελώς τυχαία)
1. Σουφλιάς Γιώργος (διανύει την δεύτερη εφηβεία του, αφουγκράζεται εξαιρετικά, προνομιακός συνομιλητής των μεγαλοεργολάβων, συνδαιτυμόνας της Α.Υ. Θεοδώρας στο Βυζαντινό και υπέρμαχος εισηγητής των πρόωρων εκλογών, υπεύθυνος υποκ/ματος Α.Υ. Θεοδώρας στη Λάρισα)
2. Γιώργος Βουλγαράκης (οικονομολόγος, εξειδικευμένος σε θέματα φοροδιαφυγής, φιλόσοφος, offshore specialist, σύζυγος εθνικής συμβολαιογράφου και γαμπρός νομικού συμβούλου μονής Βατοπεδίου, κλπ.)
3. Κακλαμάνης Νικήτας (πρώην υπαρχηγός Σαμαρά και νυν υπαρχηγός Α.Υ Θεοδώρας. Από δήμαρχος Αθηναίων υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων στο παράρτημα της Α.Υ. στον Δημαρχείο. Αδιάφθορος, παρέχει την στήριξή του για λόγους αρχών. Καμία σχέση με ανταλλάγματα για την διεκδίκηση μιάς ακόμα 4ετίας στη Δήμο)
4. Βαληνάκης Γιάννης (η διαχρονική αξία σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, σύζυγος της κυρίας Χριστίνας Βαληνάκη της γνωστής υπόθεσης του παραδικαστικού, για την οποία απαλλάχτηκε από τους δικαστές που παρασημοφορούσε η Α.Υ. Θεοδώρα Μπακογιάννη και πατρονάριζε ο πατήρ Μητσοτάκης)
5. Κασσίμης Θεόδωρος (οικονομολόγος και δημοσιογράφος που χάριν Μητσοτάκη έγινε υφυπουργός εθνικής οικονομίας και υφυπουργός εξωτερικών παρά την Α.Υ. Θεοδώρα, διαχρονικό εξαπτέρυγο της αγίας οικογένειας)
6. Γιακουμάτος Γεράσιμος (ο χύμα στο κύμα μαϊντανός των τηλεοπτικών παραθύρων με την γόνιμη κριτική στην κυβέρνηση Καραμανλή, που δήλωσε πρόσφατα on air ότι μετάνιωσε που δεν έριξε αυτός την κυβέρνηση Καραμανλή! Ο λαός λέει ότι από τρελό και από μωρό μαθαίνεις την αλήθεια και ο νοήμων αυτός πολιτικός αποκάλυψε τους μύχιους πόθους δεκαετιών της Αγίας Οικογένειας και προφανώς τι «παιζότανε και από ποιούς» στην πλάτη του Καραμανλή και της παράταξης)
7. Έβερτ Μιλτιάδης (παρ’ ολίγον αιωνόβιος, ζωή νάχει ο άνθρωπος… και μέχρι πρόσφατα αντιμητσοτακικός. Αμάρτησε για το παιδί και τον γαμπρό του!)
8. Κεφαλογιάννης Μανώλης (της μέχρι πρόσφατα αντιμητσοτακικής οικογένειας)
9. Βαρβιτσιώτης Μιλτιάδης (“περιζήτητος” κρουαζιερίστας, εν αναμονή αρχηγός της Ν.Δ. στην μετά Θεοδώρα εποχή. Τρομάρα του…)
10, Αλογοσκούφης Γιώργος (καμία σχέση με τον φόνο της οικονομίας και των ελλειμμάτων και παντελώς ουδέτερος στις επιλογές των πηγών χρηματοδότησης του κράτους)
11. Παπαθανασίου Γιάννης (καμία σχέση με τον φόνο της οικονομίας και των ελλειμμάτων)
12. Δούκας Πέτρος (γαμπρός του Έβερτ και άσχετος με την υπόθεση των ομολόγων ή το σκάνδαλο Βατοπεδίου και παντελώς ουδέτερος στις επιλογές των πηγών χρηματοδότησης του κράτους και των golden boys)
13. Κοντός Αλέξανδρος (αθώος, καμία σχέση με το σκάνδαλο Βατοπεδίου!)
14 .Κιλτίδης Κων/νος (αθώος, καμία σχέση με το σκάνδαλο Βατοπεδίου!)
15. Μπασιάκος Ευάγγελος (πλήρωσε το τίμημα της εμπλοκής του στο σκάνδαλο Βατοπεδίου με την αποπομπή του από την λίστα. Πρόσφατα υπέβαλε τα σέβη του στην Α.Υ. Θεοδώρα προκειμένου να τύχει επιστροφής στην πολιτική και εύνοιας ανάλογης των προηγούμενων δύο σε περίπτωση εκλογής της!)
16. Γιαννόπουλος Αθανάσιος (αυτός δεν ήτανε που συναγωνιζότανε τον Τατούλη στην εσωκομματική αντιπολίτευση όταν ο Καραμανλής τον έβγαλε από το Υγείας με συνεντεύξεις στον οικογενειακό δημοσιογράφο;)
17. Φάνη-Πάλλη Πετραλιά (η αναμορφώτρια του ασφαλιστικού συστήματος)
18.Κεφαλογιάννη Όλγα (κόρη του Γιάννη Κεφαλογιάννη και φανατικού αντιμητσοτακικού… μέχρι πρόσφατα)
19.Καλαντζάκου Σοφία (με σπουδές στη πολιτική ιστορία και ιταλική φιλολογία θα ήταν καλύτερη για ακαδημαϊκή καριέρα παρά να θεωρεί εαυτόν μεγάλη πολιτικό! Όμως ως υπεύθυνη υποκ/ματος Α.Υ. Θεοδώρας στη Καλαμάτα και κόρη του πρώην υπουργού, όλα είναι δυνατά!)
20.Πάλλη Αλεξάνδρα (κόρη της Φάνη-Πάλλη Πετραλιά)
21. Έβερτ Αλεξία (κόρη Έβερτ και σύζυγος Δούκα)
22.Μεϊμαράκης Ευάγγελος (το έτερο ντοράκι που μαζί με τον Βουλγαράκη ήσαν οι πρώτοι που απέκτησαν δικαίως τον «τιμητικό» αυτό τίτλο. Εκτός από θεματοφύλακας της ιστορίας της Ν.Δ. και φωνή της βάσης της παράταξης διαθέτει και έναν επιπλέον τίτλο. Του «αρχιλαγού» της Α.Υ. Θεοδώρας!)
23. Σπηλιωτόπουλος Αριστόβουλος (Ο φέρελπις αυτός πολιτικός, συνεπέστατος με τις αρχές του τις οποίες διατυμπάνιζε καθημερινά στα κανάλια σχετικά με την ανάγκη να ανοιχθεί η διαδικασία εκλογής αρχηγού στην κοινωνία – πρόταση Αβραμόπουλου και Σαμαρά – υπέβαλε τα σέβη του στη Θεοδώρα, που άκουγε εκλογή από το λαό και έβγαζε καντήλες! Η απόφασή του υπαγορεύτηκε αποκλειστικά και μόνο από πολιτικά κριτήρια… και αφού συμβουλεύτηκε προηγουμένως το Νο 1 της λίστας, τον Γεώργιο Σουφλιά!!!)
Όσον αφορά τα golden boys να αναφέρουμε ενδεικτικά τον κ. Τάκη Αράπογλου της μεγάλης μας φίλης της Εθνικής Τράπεζας, the greatest of the golden boys και επιστήθιο φίλο της Α.Υ. Θεοδώρας Μπακογιάννη! Για την λίστα με τα υπόλοιπα golden boys να ερωτηθεί ο κος Πέτρος Δούκας… Όσο για τους μηχανισμούς η Α.Υ. δεν ξέρει τίποτα. Απλά μετά από το «γεύμα» στο Βυζαντινό με τον Σουφλιά, άρχισε να μαζεύει υπογραφές από σύνεδρους έτσι για να τις έχει κάβα…
Deltalamda
H Αλεξία είναι αδερφή της συζύγου του γαμπρού του Εβερτ… Όχι ότι αλλάζει τίποτα, απλά δυναμώνει την στήριξη του μπαμπά.
και, με συγχωρείτε, γιατί κρατάνε την μύτη τους; έκανε κάτι ο Χατζηδάκις;
Αρχαίε, σχεδόν συμπέσαμε στο ερώτημα! Το δικό σου προηγείται κατά δύο λεπτά. Φάκτορα, βγάλε το δικό μου.
Φάκτορα, για διαφώτισέ μας. Από πού βγαίνουν κουφός και Π#Θανασίου και κρατάν τη μύτη τους?
Ντόρα, …«εμένα κατηγορούν για μηχανισμούς, αλλά άλλοι αξιοποιούν τα golden boys που χαντάκωσαν την παράταξη και απομάκρυναν την κυβέρνηση από τη βάση μας».
Φίλοι συμπλογκίστες, για πείτε. Το Σκυλακάκη και τον κανακάρη (και σύμβουλο ΥπΕξ) της κυρα-Θοδώρας, πως τους κόβετε από τη φάτσα και μόνο? Γκόλντεν μπόϊς ή λαϊκά παιδιά από το Αιγάλεω?
Kαλησπερα σε ολους!!
Η συγκεντρωση νεολαιων του Σαμαρα αυριο στην Θεσσαλονικη, ειναι για πολυ νεολαιους????
Για να ξερουμε αν μας παιρνει…η να στειλουμε τα παιδια μας!!
ΕΠΡΑΡΣΗ ΚΑΙ ΕΓΩ….αυτο εβλεπες οταν την κοιτουσαμε και την ακουγαμε στον χατζηνικολακι τον αβανταδορο!!
Χολη και ειρωνεια….Λες και εβλεπα τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ απαπαπα ομοιότης απιστευτη.
Επειδή διακινούν συνέντευξη Σαμαρά του 1993 στην Καθημερινή επιτρέψτε μου ένα σχόλιο:
ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟΝ ΕΤΟΣ 2009
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1993 ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙΤΕ…
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ:
ΤΟ 1993 ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟ 1958 ΠΟΥ ΤΟ ΕΡΙΞΑΝ ΟΙ ΡΑΛΛΗΣ, ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑΣ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ 1965 ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΛΑΪΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΝΟΜΙΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΓΙΑΤΙ Η ΑΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΔΕΝ ΕΘΕΣΕ ΒΕΤΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ: ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΑΝΙΣΧΥΡΟ, ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΜΕΝΟ, ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ…
ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ, ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ, ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ, ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ, ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΚΟΛΛΗΤΩΝ, ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ, ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΠΑΡΗΓΑΓΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΗΜΙΤΗ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ 33%.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ 29/11…
ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΝΕΦΕΛΩΔΗ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ
Με αυτή την “dream team” θα γίνει η ΝΔ κόμμα εξουσίας και όχι κόμμα διαμαρτυρίας;
Αλήθεια, αυτό το τελευταίο σλόγκαν ποιος μεγαλοφυιής επικοινωνιακός εγκέφαλος το σκέφτηκε; Βέβαια για την αναπαραγωγή του δεν απαιτείται και κανένας σπουδαίος εγκέφαλος…..
Πω πω ΓΡΙΠΗ !!!!!
Παιδιά δείτε αυτό έχει πολύ γέλιο!!!
http://greece-salonika.blogspot.com/2009/11/dgv.html
περιεκτικότατο σε πληροφορίες κ χιούμορ(;)
η κίνηση πάντως της ‘χειραψίας’ με τις μύτες τους μου φέρνει στο μυαλό πινοκιο…
Πω πω μπόχα. Βρομίσαμε τον τόπο.
Θεωρώ ατυχή την photo με τον Χατζηδάκη μέσα. Αντ’ αυτού μάλλον θα έπρεπε να ειχατε βάλει τον Παυλόπουλο, τον Μεϊμαράκη, τον Βουλγαράκη, κλπ. και κάπου ανάμεσά τους την ίδια την Α.Υ. Θεοδώρα, ως το νέοτερο και πλέον άφθαρτο υλικό!
Ο παμμέγιστος Πάκης με ποιόν είναι; Ή ποιεί την νήσσα για να μην καεί;
Κάτι εγράφη στο star.gr. Αχ άς πηγαινε στη Ντόρα. Αλλά γιά σταθείτε ,τούτος δέν έλεγε ότι τελειώνει η σπουδαία σταδιοδρομία του μέ τόν Καραμανλή ? Μήπως είναι ληγμένος ? Καί να φανταστείτε πού η επανίδρυση περιορίστηκε στην οδοντοστοιχεία του. Γειά σου ρε Πάκη επανιδρυτή .Πάρε θέση επιτέλους βρέ παιδί μου μή μας κρατάς σέ αγωνία.
Ενδιφέρουσα παρέμβαση υπέρ Σαμαρά ενός παλιού και πολύ γνωστού Μητσοτακικού, του Γ. Δημητροκάλλη:
Κεραυνοί από Δημητροκάλλη κατά Ντόρας
«E» 18/11
Ευθείες βολές κατά της Ντ. Μπακογιάννη εξαπολύει το πρώην κορυφαίο κομματικό στέλεχος της ΝΔ κ. Γ. Δημητροκάλλης, σε άρθρο του που δημοσιεύεται στο περιοδικό «Φαντομάς» που κυκλοφορεί σήμερα. Η γνώμη του κ. Δημητροκάλλη (πρώην γενικού διευθυντή και πρώην υπευθύνου οργάνωσης της ΝΔ) έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς έχει θητεύσει επί σειρά ετών σε υψηλές θέσεις στη ΝΔ (επί προεδρίας του κ. Κ. Μητσοτάκη) και ως εκ τούτου γνωρίζει πολύ καλά τα πρόσωπα και τις καταστάσεις στη ΝΔ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θαύμα… με ημερομηνία λήξης
Θέλουν κέντρο, σκέφτονται τον αρχηγό
ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θέλουν κέντρο, σκέφτονται τον αρχηγό
Συμβόλαιο με τους πολίτες
Στόχος το νοικοκύρεμα
Οικονομικοί… διαξιφισμοί
Θαύμα… με ημερομηνία λήξης
Σταθερό προβάδισμα Σαμαρά
ΕΡT: Ζητείται «άφθαρτος» πρόεδρος 3ετούς θητείας
Περισσότερα άρθρα…Ξεκάθαρο μήνυμα σε ΣκόπιαΤεχνητή κινητικότητα δημιουργεί ο ΝίμιτςΕπίλυση των διαφορών μεταξύ Ελλάδας – ΤουρκίαςΔιάψευση για εμπλοκή στην αντιπυραυλική ασπίδαΟ κύβοs ερρίφθη …υπέρ ΝτόραsΠαγιώνεται το προβάδισμα ΣαμαράΣτηρίζει Σαμαρά ο ΧαρακόπουλοςΑιχμηρή απάντηση του ΜίκηΠως θα εκλεγεί ο νέος αρχηγός της ΝΔΜέτρα και διάλογος για τις τομέςΡεκόρ διαφθοράς για την ΕλλάδαΔιάψευση Βενιζέλου για την αντιπυραυλική ασπίδαΧάσμα για τον ΣΥΡΙΖΑΠαπούλιας: Σημείο αναφοράς το ΠολυτεχνείοΠιάνουν δουλειά 10 γενικοί γραμματείς υπουργείωνΟμολογία Παυλόπουλου για υπολειτουργία του ΑΣΕΠΕπιχείρηση αναδίπλωσης για τις προσλήψεις μετά τη θύελλαΚόντρα για τη σύλληψη του δραπέτηΟ επίτροπος της Ελλάδας στην Κομισιόν θα είναι γυναίκαΜήνυμα σε Αγκυρα και ΝΑΤΟΣυστάσεις για απευθείας διάλογο με ΤουρκίαΑρραβώνας με στόχο το κέντρο
Ο Γ. Δημητροκάλλης σε ομιλία του τότε προέδρου της ΝΔ, Κ. Μητσοτάκη (Φωτογραφία αρχείου)Στο βαρυσήμαντο άρθρο του υπογραμμίζει για την κυρία Ντ. Μπακογιάννη: «Η Ντόρα έχει εθιστεί στις παλαιές κομματικές αντιλήψεις, κατά τις οποίες ο ρόλος των μελών ενός κόμματος περιορίζεται στο χειροκρότημα, στην υπογραφή στήριξης και στην ψήφο τους για την αναρρίχηση στην προεδρία του όποιου επίδοξου διεκδικητού της».
Για τον κ. Σαμαρά σημειώνει: «Ο Αντώνης, γέννημα θρέμμα των οργανώσεων της ΝΔ, αγωνιστής στις τάξεις τους από νεαρός, εκτιμήθηκε και καθιερώθηκε πολιτικά από τον Ε. Αβέρωφ και έγινε στη συνέχεια ο αγαπημένος και φέρελπις επιτελής του Κ. Μητσοτάκη, ο οποίος τον αντιμετώπιζε σαν παιδί του και ως μελλοντικό διάδοχό του.
Με πρωταγωνιστικό ρόλο στους αγώνες της ΟΝΝΕΔ, αφιερώθηκε δυναμικά στην πολιτική δράση, αγαπήθηκε για την αγωνιστικότητά του από τη βάση, και η ηγεσία τού εμπιστεύτηκε, από πολύ νέο ακόμη, το αξίωμα του υπουργού σε σημαντικά υπουργεία, όπως της Οικονομίας και των Εξωτερικών, στα οποία ανταποκρίθηκε πολύ καλά στον ρόλο του». «Είναι ο μόνος» -συνεχίζει ο κ. Δημητροκάλλης- «που μπορεί, ίσως, να καλλιεργήσει σε βάθος την επιφανειακή ενότητα που πέτυχε ο Κ. Καραμανλής αμβλύνοντας τους διαχωρισμούς και η οποία του επέτρεψε να προεδρεύσει σταθερά στο κόμμα επί 12 χρόνια».
Το πρώην ανώτατο κομματικό στέλεχος της ΝΔ μάλιστα απορρίπτει τα όσα εμπαθή λέγονται από μερίδα βουλευτών της ΝΔ για τα γεγονότα του ‘93 με το εξής αφοπλιστικό επιχείρημα: «Ο Ν. Κακλαμάνης έβαλε τη δεύτερη υπογραφή για την ίδρυση της Πολιτικής Ανοιξης και τίποτα δεν εμπόδισε τους Αθηναίους να τον εκλέξουν ως δήμαρχό τους και την Ντόρα να τον θεωρεί επίλεκτο σύμμαχό της, επειδή οι δικές του σκοπιμότητες τον οδήγησαν τώρα να υποστηρίζει την υποψηφιότητά της».
«Είναι η ώρα που καλούνται τα μέλη της ΝΔ και όχι η κοινωνία» -καταλήγει ο κ. Δημητροκάλλης- «να αποδείξουν ότι διαθέτει στο εσωτερικό της εκείνες τις δυνάμεις που θα τη μετεξελίξουν στο σύγχρονα οργανωμένο κόμμα, το οποίο ως ένας ελκυστικός καλορυθμισμένος ιδεολογικός χώρος θα κάνει τα μέλη της να νιώθουν περήφανα, θα προσελκύσει τους ανένταχτους του κέντρου και θα φθάσει να αντιπροσωπεύσει και πάλι την πλειοψηφία του ελληνικού λαού».
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=8430830
Απο τα 23 ονόματα που μας γράφει ο Φάκτωρ πάνω τουλάχιστον τα 15 ανήκουν σε πρόσωπα που είχαν καταπολεμήσει σκληρά στο παρελθόν την οικογένεια Μητσοτάκη. Αν είναι δυνατόν ο Έβερτ η κόρη του και ο γαμπρός του να συμπεριλαμβάνονται στην Νέα Δημοκρατία του Μητσοτακέικου!
Αυτό είναι βέβαια ακόμη ένα σοβαρό ζήτημα αξιοπιστίας και πολιτικού ήθους. Η εντυπωσιακή κωλοτούμπα τους. Όλοι του ίδιου φυράματος πήγαν χωρίς να το σκεφτούν με τη Ντόρα.
Δεν ειναι πλεον απλως η Νεα Δημοκρατια του μητσοτακεικου.Ειναι η κανονικη Νεα Δημοκρατια εναντιον της οποιας εχει εξαπολυθει αυτο που στο χωρο των επιχειρησεων λεγεται “επιθετικη εξαγορα”.
Paidia parakalao na vgei na kanei dilosi o Souflias iper Ntoras!!!!!!
factora τα χωνει η Ντορα σε site που λεει σπονσαρεται απο τον ΟΠΑΠ!
Νομιζω οτι αξιζει απαντησης η Κυρια!!
Μηπως εννοεί το parapolitika??? Γιατι μέχρι πριν 20 μέρες ήταν ο Νο1 χορηγός του…
Μεγάλη η χάρη σας. Η Ντόρα μόλις έκανε αναφορά στο σάιτ, στη συνέντευξή της στον Χατζηνικολάο. Αναφερόμενη στα γκόλντεν μπόις μίλησε για ένα μπλογκ που τη βρίζει από το πρωί μέχρι το βράδυ και έχει διαφήμιση ΟΠΑΠ.
Τα άλλα με διαφήμιση ΟΠΑΠ που την γλείφουν δεν τα διαβάζει.
ε τι να πει για τον παραπαρολογο? οτι λεει παπαρολογιες/??
Δεν ξερω ειλικρινα… Αλλα επειδη εχει θρασος η Κυρια..!…δεν θα παθει και τιποτα να τα ακουσει λιγο, χυμα!
Να της τραγουδήσουμε «σ’ αγάπησα στον πόνο σου επάνω…»
…λαθος τραγουδι…
” Με παρεσυρε το ρεμα….μπαμπακα μου δεν ειναι ψεμαααααα” με πονεμενη απο τους καυμους , φωνη!
εξαιρετικό… με συνοδεία μπακαλιαράκια σκορδαλιά
Μην σκαλίζεις τη στάχτη να ξανάβρεις φωτιά
η δική μας αγάπη τώρα έσβησε πια
Κι αν υπάρχουνε σπίθες που ακόμα κρατούν
μ’ ένα φύσημα αγέρα και αυτές θα χαθούν
Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία
εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία
Εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία
Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία
Μια φορά εγελούσες όταν έκλαιγα εγώ
Σαν σκυλί με τραβούσες πότε εκεί, πότε εδώ
Μα περάσαν τα χρόνια κι ήρθαν άλλοι καιροί
Τώρα εγώ θα γελάω μα θα κλάψεις εσύ
Με μια αγάπη καινούργια…
Η δική σου εικόνα έχει πλέον χαθεί
Την σκεπάζουν αράχνες και την κρύβει η ντροπή
Προκειμένου να είσαι της ζωής μου σκιά
κοίτα βρες κάποιον άλλο, πριν γεράσει η καρδιά
Με μια αγάπη καινούργια…
KAZANTZIΔΗΣ
@archaeopteryx θα σου έλεγα κάτι πρωτότυπο αλλά τώρα πάω για ύπνο και αύριο το πρωί δουλειά, το πρόβλημα είναι οτι απο τον υπολογιστή μου της δουλειάς δέν μου εμφανίζονται τα σχόλια.
γιατί; είναι μπλοκαρισμένα το cookies?
Φύγαμε για Γιοχάνεσμπουργκ!
Καλο ταξιδι βρε Υ!!!
Θα παει ο Αντωνης μας?? Η ετσι…να χουμε να λεμε??
αμα παω με τον σαμαρα εχω προβλημα γιατι τον στιριζουν τα golden boys που χαντακοσαν την παραταξη , αμα παω με την ντορα εχω προβλημα γιατι την στιριζουν οι υπουργοι που διορισαν τα golden boys που χαντακοσαν την παραταξη .γιαυτο εγω θα ψιφισω τον αντωνιο μπαντερας -ζορο -πανικα και την πρωτη κυριακη και την δευτερη κυριακη . αμα γραψω στο ψιφοδελτιο ΄καραμανλης¨ ειναι ακοιρο ?????
Φάκτορα, χαρά σε σένα, που ‘χεις σχολιαστές γκόλντεν μπόϊς. Εγώ πάντως ως σεμνός και ταπεινός, δηλώνω ασημένιος.
…Καλα…ειμαι ασχετη! Sorrrrryyyy!!
Ξαναρωταω για οποιον μπορει να μου πει!
Αυριο στο Ολυμπιον…μονο πολυ νεολαιοι?? Η ολοι πιστοι προσελθετε??
Ρε Μαρκέλλα θα μας τρελάνεις? Εγράφη απάντηση. Θα φάμε πόρτα.
Η Ντορα καρφωσε το antinew blog ,σημερα στον χατζηνικολαου,ωσ μλογκ που την βριζει συνεχεια και εχει διαφημιση του Οπαπ,που αρα στηριζει σαμαρα,συμφεροντα κλπ..
1. Σουφλιας . ΑΜΕΑ κλπ,κλπ,κλπ
2. Βουλγαράκης. Η συζυγος εχει θεματα…
Ο ιδιος νομιμος αρα … ηθικος?
3. Κακλαμάνης. Αερατος…
4. Βαληνάκης. Η συζυγος εχει ..θεματα…
5. Κασσίμης. Οπως τα λες. Εξαπτερυγο…
6. Εχει το ακαταλογιστο…
7. Εβερτ. ΑΜΕΑ.
8. Κεφαλογιαννης. Δικαστικες εκκρεμοτητες με υποθεση ναρκωτικων…
9. Βαρβιτσιωτης Junior. Αητος …χρυσοφτερουγος.
10 ,11 . Aλογοσκουφης -Παπαθανασιου (οπως Ρεππας – Παπαθανασιου) Χωρις δικαστικες εκκρεμοτητες …ΕΩΣ ΤΩΡΑ…
12,13,14,15. Οι Βατοπεδινοι… Εκλεισε η βουλη και γλιτωσαν…
16. Ο Καθηγητης… της χειρουργικης…Αλλος αητος…
17. Η Φανη…Τι να πει κανεις.
18,19,20,21. Οι Κορες…
22. Ο Βαγγος …Ο Σουγιας του μαγαζιου….
23. Ο Αρης ο … αρρενωπος Ιδε 3.(Κακλαμανης)
Με μια κουβεντα … ΚΕΛΕΠΟΥΡΙΑ…
H κυρία Αλογοσκούφη δεν έχει κάποιες εκκρεμότητες στην Αιξωνή για κάτι κτηματάκια, που εμπλέκεται κι ο κύριος Λυκουρέζος;
Πράγματι, κυρία Μητσοτάκη δεν χρειαζόμαστε αυτούς που πλήγωσαν και έβλαψαν την παράταξη, όπως είπες μ΄αυτή τη ….χαριτωμένη φωνή σου (φτου να μην βασκαθείς ίδιος ο μπαμπάς σου!). Γι΄αυτό μάζεψε τα “νέα και άφθαρτα” υλικά σου -όπως πολύ ωραία τα παραθέτει ο Φάκτορ- και δρόμο……
Το κόμμα δεν τόφτιαξε ο αείμνηστος Εθνάρχης για να το πάρεις προίκα….
Παιδιά διαβάζω όλα τα ποστ, και αγαλιάζει η ψυχή μου. Πλάκα-πλάκα, στις 30 αλλάζουν όλα. Νέα παράταξη, νέο κόμμα, νέα Νέα Δημοκρατία. Και ξέρετε κάτι? Όλοι ετούτοι το έχουν καταλάβει, γιαυτό και έχουν λυσσάξει.
Στην αποστρατεία δεινόσαυροι!!!
ΒΡΟΝΤΟΣΑΥΡΟΥΣ τους βλεπω…ετσι πως θα φυγουν…!!
Ρε παιδιά οι ίδιοι αυτοί δεν στηρίζανε τον Καραμανλή πριν κάποια χρόνια; Αυτόν γιατί τον ψηφίζατε;
Αυτοί και όλοι οι “αυτοί” ήταν το βασικό μας παράπονο μια ζωή. Αν ρωτάς εμένα, προσωπικά ψηφίζα Καραμανλή, με βαριά καρδιά επειδή ανεχόταν αυτούς.
Τον στηρίζανε τόσο τρυφερά όσο ο δήμιος αυτόν που θα εκτελέσει. Φίδια.
Βασικό παράπονο, αλλά να τους ψηφίσεις 3 φορές δείχνει ότι δεν σε πείραζαν και τόσο. Δείχνει, για να το πω κομψά, ότι είσαι πολύ ανεκτικός ψηφοφοφόρος και ότι σε περίπτωση που μαζευτούν( ήδη διαβάζουμε για στήριξη από Κουκοδήμο(!), Γκιουλέκα κ.λπ.) αντίστοιχοι γύρω από τον Σαμαρά, θα τον ψηφίζεις ούτως ή άλλως. Επίσης, επίτρεψε μου να αμφιβάλλω αν όντως το 2004 ψήφισες με βαριά καρδιά.
Πάντως, λυπάμαι αλλά νομίζω ότι ο ψυχραιμία έχει δίκιο. Αυτοί οι άνθρωποι( όχι όλοι της λίστας αλλά πολλοί από αυτούς), και άλλοι αντίστοιχης νοοτροπίας, είναι η ΝΔ, τουλάχιστον τα τελευταία 25 χρόνια.
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΝΕ ΑΠΟΨΕ (MEGA, ALTER, EXTRA 3) ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ METRON ANALYSIS KAI THN ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, Η ΝΤΟΡΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ 50% ΕΝΑΝΤΙ 49,2%! (ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΗΤΑΝ 150 ΑΤΟΜΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΝΙΚΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 20% ΜΠΡΟΣΤΑ!). ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ : 1) ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟ “NEWSIT” ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ALCO ΠΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΔΙΝΕΙ 48,6% ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ 42,5% ΣΤΗΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ. 2) ΣΤΙΣ 11.11.2009 ΤΟ IN.GR ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ “ΠΟΙΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ ΑΡΧΗΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Ν.Δ.”, ΕΙΧΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙ 4.183 ΑΤΟΜΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ 1.000 Η 1.200) ΚΑΙ ΕΔΙΝΕ ΣΑΜΑΡΑ 39,21%, ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ 21,23%, ΨΩΜΙΑΔΗ 16,54% ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ/ΔΕΝ ΞΕΡΩ/ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ 23,02%. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!
Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ….που κρυφτηκε????
η ως πρωην γραμματεας δουλευει τον μηχανισμο θεοδωρας???
Πεθύμησα τον φατφατ.
Φατφατ που είσαι? Έλα να μας πεις για τα γκόλντεν-μπόϊς του ΑΝΤΙ.
Μου κόψανε το μισθό και δε μπορώ.
εχει εξαφανιστει εδω και 4 μερες ο ΦΑΤ ΦΑΤ!! να ανησυχουμε???
τελικά μήπως πρέπει να κάνουμε κάποια στιγμή κ διαχωρισμό μεταξύ ελλήνων υππηκόων κ ελλήνων πολιτών;
Άλλο ένα τέτοιο παρόμοιο άρθρο να αναρτήσετε και θα με πείσετε πράγματι να πάω να ψηφίσω Ντόρα…
Για ποιο λόγο, αν επιτρέπεται;
Νομίζω ότι δεν πρέπει να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι, μόνο και μόνο επειδή πήγαν με την Ντόρα. Αλλο Βουλγαράκης και άλλο Αλογοσκούφης. Αλλο Κοντός και Μπασιάκος και άλλο Παπαθανασίου. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
Ναι μεν, αλλά έχουν ένα κοινό: είναι όσοι απορρίφθηκαν, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, στις 4 Οκτωβρίου.
Προσωπικά, στις 4 Οκτωβρίου ψήφισα Καραμανλή και όχι ΝΔ. Αυτή η ΝΔ τώρα (η “κανονική” ΝΔ, κατά τον Ψυχραιμία), που καταψήφισα εσωτερικά και εγώ, είναι με τη Ντόρα. Αυτό είναι το κοινό τους.
Συμφωνώ πάντως ότι ειδικά ο Παπαθανασίου είναι καλύτερος από τους άλλους και κυρίως από τον Αλογοσκούφη. Αν ήταν αυτός από την αρχή και όχι ο Αλογοσκούφης, θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα για την οικονομία. Ανέλαβε πολύ αργά.
ΟΙ ΝΤΟΡΟΛΑΓΝΟΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΟΔΩΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΧΩΡΟ ΕΝΩ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.
ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΡΟΝ ΟΜΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ 16 ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΤΟΡΑ.
ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΑΡΧΗΓΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΝΟΦΑΝΕΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΣΗ ΑΞΙΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
Παραδοσιακά, ο μεσαίος χώρος ταυτίζεται με την πατριωτική παράδοση.
Ο Αντώνης έχει δώσει δείγματα γραφής, πάνω στα πατριωτικά του πιστεύω.
Η Ντόρα πως τον εννοεί τον μεσαίο χώρο;
Απ’ οτι καταλαβαινω εγω, το μηνυμα του αρθρου δεν ειναι οτι είναι ολοι ιδιοι. Προφανως οι ευθύνες για το χάλι της Ν.Δ. δεν μπορεί να μοιράζονται αναλογικά σε όλους αυτούς ουτε βεβαιως η Ολγα Κεφαλογιάννη, η Αλεξία Εβερτ ή η Αλεξανδρα Πάλλη συνέβαλαν σε αυτό. Απλα ο καθένας βγαζει τα συμπεράσματά του αναφορικά με τα νεα και αφθαρτα στελέχη που θα εχουν τον πρωτο λογο αυριο παρα την Μπακογιαννη, αν επικρατησει, καθως επίσης να εκτιμηθούν οι αρχές και οι αξίες κάποιων που με μεγάλη ευκολία εκει που φτύνανε τωρα γλύφουν ή το οικογενειακο και συγγενειακο κατεστημένο που θέλει να επιβάλλει ως κεκτημενο δικαίωμα τον έλεγχο της παράταξης και της πολιτικής ζωης γενικοτερα.
Προφανώς ούτε η Ντόρα, ούτε ο Σαμαράς δεν τον θέλουν, επειδή γνωρίζουν καλά πόσο τον αντιπαθεί ο μέσος ψηφοφόρος της ΝΔ και ότι όλοι τον θεωρούν απόλυτα αποτυχημένο. Οποτε και αυτός περιμένει καιροσκοπικά στην άκρη να δει τι θα γίνει.
Mπορεί να πήγαν τώρα με την Ντόρα αλλά αυτό δέν σημαίνει οτι είναι άνθρωποι της Ντόρας, για να καταλάβεις καλύτερα απο όλους τους Βατοπεδινούς μόνο ο Βουλγαράκης φέρεται να έχει σχέσεις στο παρελθόν με την Ντόρα.
Αν η “κανονική Νέα Δημοκρατία” έχει μέσα Σουφλιά, Βουλγαράκη, Βαληνάκη, Γιακουμάτο, οικογ. Έβερτ, οικογ. Κεφαλογιάννη, οικογ. Βαρβιτσιώτη, οικογ. Πάλλη, Αλογοσκούφη, Δούκα, Κοντό, Κιλτίδη, Μπασιάκο, Αθ. Γιαννόπουλο και Μεϊμαράκη, ε, τότε, συγγνώμη, εγώ είμαι με τους άλλους χωρίς δεύτερη συζήτηση.
Να τη χαίρονται την “κανονική Νέα Δημοκρατία”. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι τόσα χρόνια κυριαρχεί το ΠΑΣΟΚ. Μιλούν για “κόμμα διαμαρτυρίας” και δεν αντιλαμβάνονται τι έχουν κάνει αυτοί στη ΝΔ. Αυτοί οι της “κανονικής” ΝΔ.
Στην πρώην Ανατολική Γερμανία υπήρχε ως άλλοθι δημοκρατικότητας το λεγόμενο “ανατολικό Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα” (Ost-CDU), που έπαιρνε κάτι ψιλά στις εκλογές, ίσα για να δείχνει πόσο μεγάλο και λαοφιλές ήταν το κομμουνιστικό κόμμα σε “πολυκομματικές” εκλογές.
Πολλές φορές στο παρελθόν η ΝΔ μου θύμιζε το Ost-CDU. Κάτι πήγε να αλλάξει ο Καραμανλής χάρη στην ηθική υπεροχή που κράτησε μέχρι το “νόμιμο και ηθικό” και μετά μας τελείωσε κι αυτός.
Αν δεν εκλεγεί ο Σαμαράς και εκλεγεί η Μητσοτάκαινα, η “κανονική ΝΔ” όλων των παραπάνω κυρίων και κυριών θα είναι το δικομματικό δεκανίκι μιας πολιτικής κυριαρχίας του ΠΑΣΟΚ για το ορατό μέλλον. Όσοι σκέφτονται με κομματικούς όρους για τη ΝΔ, με όρους δηλαδή κομματικής κυριαρχίας, θα έπρεπε να επιδιώκουν με κάθε τρόπο την εκλογή Σαμαρά με το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό.
Εσένα δεν σου λέει κάτι ότι τελικά και όλοι οι άλλοι διάλεξαν Ντόρα; Γιατί μας είπες ότι κι εσύ θέλεις να ψηφίσεις Ντόρα. Θεωρείς ότι υπάρχει κάτι που σε συνδέει με τους παραπάνω;
Το ερωτημα ομως ειναι ποιος κατεστησε τη ΝΔ Ost-DU.
Εχω αντιθετη αποψη και θεωρω οτι ο καραμανλισμος απεμπολησε την ιδεολογια του κομματος και προν και απο τον Καραμανλη τον Β’.Αντιθετα ο Μητσοτακης εδωσε ενα διακριτο φιλελευθερο σχημα.Η πορεια του τη δεκαετια του 80 εγινε σε περιβαλλον αγριας ιδεολογικης μαχης και μεσα στις δολοφονιες και τις βομβες της 17Ν.Ακομη και οταν εχασε το 1993 επεσε μαχομενος στο 39% και δεν κατερρευσε αρνουμενος να αγωνισθει.
Φυσικα η Ντορα δεν ηταν τωρα σε θεση να προβαλλει αντιρρησεις στη λουλεια πολιτικη.Με το παραμικρο ηταν πολλοι και διαφοροι να την κατηγορησουν για υπονομευτρια του Καραμανλη-δεν μπορουσε να φερει αντιρρησεις.Εκεινο που βλεπω ειναι μια αρνηση να της δωσουν μια ευκαιρια να αποδειξει μονη της τι μπορει να κανει.Στο κατω κατω εχει δεσμευθει για θητεια προεδρου 4 χρονια.
Kωλοτούμπες είναι όλοι οι παραπάνω κύριοι άν βγεί αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας ο Σαμαράς θα το δείς οτι απο την επόμενη μέρα θα γίνουν αμέσως οι προσκυνητές του.
Κεραυνέ, έχεις γίνει μονότονος. Έχεις κάτι πρωτότυπο να πεις;
Αμαν βρε Κεραυνε…με τις κωλοτουμπες!!
Εκανε ο Βενιζελος, ο Λοβερδος κλπ κωλοτουμπες με τον ΓΑΠ
Εκαναν κωλοτουμπες στην αριστερα οι μισοι παραμονες των εκλογων
Κανει και ο Καρατζφερης κωλοτουμπες στη Ντορα που μεχρι προχθες ηταν αναξια για Κυβερνητικη θεση…
Μαλλον παριστανεις τον αφελη…!
For better of for worse…the party is above all.
Ενθυμούμεθα την Φιλελεύθερη ΝΔ . Ο Ανδρέας ,ασθενής ,χωρίς τύπο , μέ Τό Σκάνδαλο , άν είχε άλλον εκτός τού Μητσοτάκη θα είχε χάσει με 15 % .
Δέν εννοεί το parapolitika αφού το parapolitika την υποστηρίζει δέν έχει κανέναν λόγο να το κατηγορήσει, τον φάκτορα εννοεί.
Θα φάμε πόρτα.
(ημίχρονο, μπροστά με ένα γκολ)
Iδέα δέν έχω
Δυο πόρτες έχει η ζωή,
άνοιξα μια και μπήκα
Σεργιάνισα ένα πρωινό,
κι ώσπου να ‘ρθει το δειλινό
Από την άλλη βγήκα
Ποιος είπες ότι τον αντιπαθεί; Εκλέγεται στην Α’ Αθήνας, που την κάψανε και υποφέρει από τους μετανάστες. Και παρόλα αυτά εξελέγη.
(Και τα δυο της αρμοδιότητάς του)
Μη χτυπάς
να σ’ ανοίξουνε μη χτυπάς
σ’ ένα σπίτι κλειστό
που κανείς δεν σ’ ακούει
δρόμοι δεν υπάρχουν φορές
που γυρίζουν ξανά
για τις ίδιες χαρές
Ως πρωθυπουργός της Ελλάδας (αν δε το καταλάβατε, Απρίλιο εκλογές), θα παρευρεθεί στη τελετή έναρξης
Μια φορα ειπα να ειμαι … κοσμιος, και δεχομαι παρατηρηση.
Ο τζιρος της κυριας εκτιναχθηκε …γενικως, κατα τη θητεια του κυριου…
Ο ΚΥΡΙΟΣ Λυκουρεζος, τσ τσ τσ…
Μη γινεσαι κακος…
Κανις δεν σου ξεφευγει τιποτα!!
Μην το λες!
Το πρωί, με ρώτησε ο Υ τι θα κάνουν τα λιοντάρια στις 29 και…ψάχνομαι!
βρε δωσε μια αστρολογικη προβλεψη…!!
Μόνο ο Μποτίλιας μπορεί… αλλά δε μας παίζει!
@ kanis
Αγαπητέ φίλε kanis, προσωπικά ερμηνεύω την αντιπαράθεση των κκ. Μπακογιάννη και Σαμαρά και των υποστηρικτών τους ως διαδικασία που αφορά το κόμμα της ΝΔ. Σε σχόλια μου που προηγήθηκαν πρόσφατα έχω εκφράσει τις απόψεις μου και για τους τρεις υποψηφίους προέδρους, χωρίς να έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο αναφορικά με την συγκεκριμένη αντιπαράθεση.
Δεν απαξιώ στο ελάχιστο την συζήτηση που διεξάγεται εδώ πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, εν πρώτοις όμως, έχοντας παραθέσει ήδη αυτά που θεώρησα σκόπιμο, δεν αισθάνομαι ότι είμαι ο κατάλληλος για κάποια εμβάθυνση. Στην ουσία αναφορικά με τον πυρήνα αυτής της προβληματικής έχω τοποθετηθεί διεξοδικά από πολύ παλαιότερα.
Παραμένω πιστός φίλος αυτής της σελίδας και παρακολουθώ ανελλιπώς την διεξαγωγή του διαλόγου εδώ, αναμένοντας τα αποτελέσματα της εκλογής.
Σαν φίλος της σελίδας, δεν εκτιμώ μόνο αυτήν, αλλά και όλους τους σχολιαστές – και εσένα ιδιαιτέρως – με τους περισσότερους των οποίων υπάρχει ανεπτυγμένη διαδικτυακή γνωριμία και φιλία.
Ζητώ συγνώμη για την παθητική συμμετοχή μου στον συγκεκριμένο διάλογο. Μόλις θεωρήσω ότι δημιουργούνται νέα δεδομένα – σύμφωνα πάντοτε με βάση την υποκειμενική μου πρόσληψη – θα εκφράσω τις εκτιμήσεις μου με την ίδια συχνότητα και ένταση που έχω ακολουθήσει.
Ζητώ την κατανόηση σας σχετικά με μια προσωρινή σιωπή, που δεν σημαίνει αποστασιοποίηση, αλλά συγκεκριμένη επεξεργασία των όσων συμβαίνουν και πιθανή κυοφορία απόψεων και επιλογών. Από τα μέχρι τώρα σχόλια μου νομίζω ότι διαφαίνεται η πίστη μου απέναντι στον διάλογο, εκτός ορίων του τι μπορεί να είναι αρεστό ή μη και ο σεβασμός στο δικαίωμα της διαφωνίας και της άλλης άποψης άνευ προϋποθέσεων και περιορισμών.
Μποτίλια στο πέλαγος
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Στο βαθμό που η επικείμενη εκλογή, ουσιαστικά, αφορά ηθικά κι αξιακά ερωτήματα, θεωρώ την συμμετοχή σου στο διάλογο …σημαντικότατη!
Αγαπητέ μποτίλια
Χαίρομαι που βλέπω ξανά τη παρουσία σου στο μπλογκ. Την κοσμεί. Οφείλω δε να παραδεχθώ, ότι ακόμη βρίσκομαι υπό την επήρεια και μουντ του διαλογικού σχολιασμού που είχαμε πολλές μέρες πριν (αν θυμάσαι περί Λεβί-Στρος και Καστανέδα). Δεν στο κρύβω δε, ότι για πολλές μέρες “μ’ είχες στείλει” με την ανάλυσή σου, σε μονοπάτια νοητικής και προβληματικής περιπλοκής.
Μην χάνεσαι! Σε χρειαζόμαστε. Μήπως και ξεφεύγουμε κάποιες στιγμές, από τη πεζότητα της καθημερινότητας.
Δε λες καλύτερα σκ…σαυρους?
Υ
ΦΑΥΛΟΚΛΑΔΟΚΑΡΕΚΛΟΣΑΥΡΟΥΣ!!
Εγώ θεωρώ και τους δύο σοβαρούς ανθρώπους και πιστεύω ότι κάνανε ότι μπορούσανε. Φορτωθήκαν την κρίση, η οποία όμως έπληξε όλο τον κόσμο. Επί Αλογουσκούφη πηγαίνανε σταδιακά καλά τα πράματα, τουλάχιστον με βάση τα οικονομικά μεγέθη – δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον κατηγορούνε τόσο.
Σωστός ο Κώστας Θ. Ο Αλογοσκούφης είναι ίσως ο πιό παρεξηγημένος ΥΠΕΘΟ που είχαμε, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είχε και κάποια λάθη (πχ. δεν κυνήγησε όσο έπρεπε τους τραπεζίτες και το καρτέλ τους) και κάποιες παραλείψεις (στην προσπάθειά του να φέρει επενδύσεις, δεν κυνήγησε όσο μπορούσε τους φοροδιαφεύγοντες). Τόσο ο Ρεγκούζας όσο και ο Μπέζας ήταν εντελώς ακατάλληλοι για τη σοβαρή αυτή δουλειά (για διαφορετικούς λόγους ο καθένας).
Tον κατηγορουν γιατι δεν ικανοποιησε τις φαντασιωσεις τους.
Εαν αποφασιζε να μειωσει πιο γρηγορα το δημοσιο χρεος θα ειχαμε λιτοτητα απο το 2004 και οι ιδιοι που τον κατηγορουν θα τον κατηγορουσαν περισσοτερο.Αλλα και παλι οταν ερχοταν η κριση αναγκαστικα το ελλειμμα θα ανεβαινε και μαζι του το χρεος.
Η πολιτικη Αλογοσκουφη 2004-2008 ηταν να εχει σταθερο ρυθμο αναπτυξης 4% με ηπια προσαρμογη και σταδιακη μειωση του χρεους.Μολις χτυπησε η κριση φυσικα ξεφυγαν τα πραγματα και δεν μπορουσαν να μη ξεφυγουν αλλιως θα ξεφευγε η ανεργια.
Η πολιτική τού Αλογοσκούφη ήταν ένα στοίχημα. Ήταν δυνατόν να διατηρηθεί τόσο ψηλά η ανάπτυξη επ’ άπειρον; Δεν είχε σχέδιο Β. Δεν ανήκω στην κατηγορία εκείνων που θα τον κατηγορούσαν αν έκανε πιο σκληρή και όχι ήπια προσαρμογή.
Για να είμαστε δίκαιοι, το παιχνίδι δεν το έχασε ο Αλογοσκούφης, αλλά ο Χριστοδουλάκης. Όταν η Ελλάδα κέρδισε κάμποσα δις ευρώ ετησίως από τη μείωση των επιτοκίων που έφερε η ένταξη στο ευρώ, τότε αυτά τα δις ευρώ ετήσιο πλεόνασμα σπαταλήθηκαν, ποιος ξέρει πού σε ποιους δαιδάλους του προϋπολογισμού. Στην πραγματικότητα, ο Αλογοσκούφης συνέχισε την πολιτική “στοίχημα” του Χριστοδουλάκη. Είχε όμως κρατήσει εννέα χρόνια η ανάπτυξη. Σχεδόν για Γκίνες, να κρατήσει τόσο πολύ υψηλή ανάπτυξη σε (θεωρητικά) ανεπτυγμένη χώρα. Πόσο θα κρατούσε πια; Ειδικά μάλιστα αν σκεφτεί κανείς ότι ήταν στρεβλή και όχι διατηρήσιμη ανάπτυξη, κατασκευαστικού χαρακτήρα.
Το λάθος τους δεν ήταν τόσο η λάθος ανάπτυξη (αυτά δεν διορθώνονται από μόνα τους, είναι και θέματα κοινωνικά, θέματα παιδείας, γενικότερων στρεβλώσεων μη διαχειριστικού τύπου, που δεν είναι μία μόνον κυβέρνηση που θα τα διορθώσει), το λάθος τους ήταν το βάσισμα των δημοσιονομικών στο στοίχημα της συνεχούς ανάπτυξης. Ακόμη χειρότερα, στον “αυτόματο πιλότο” της συνεχούς ανάπτυξης. Παιδαριώδες λάθος, που δεν θα το έκανε ούτε ο μέσος συνετός οικογενειάρχης.
Συμφωνώ και με τους δυό σας. Αγαπητέ Ελεύθερε, τα καρτέλ τα κυνηγάει η Επιτροπή Ανταγωνισμού ανεξάρτητη υπηρεσία, η οποία εποπτεύεται από το Υπ. Ανάπτυξης. Και το Τραπεζικό σύστημα γενικά εποπτεύεται από την Κεντρική Τράπεζα – και αυτή ανεξάρτητη. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να κάνει ο όποιος ΥΠΕΘΟ.