Αρχική » Η διαπλοκή » Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις στην Ζήμενς θα βρεις την Αγία Οικογένεια

Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις στην Ζήμενς θα βρεις την Αγία Οικογένεια

Από Factorx | Παρ. 06 Νοε 2009, 12:10 στην/στις κατηγορίες Η διαπλοκή.

mitsotakisxristoforakos

1. Έγγραφο του εισαγγελέα Παναγιώτη Αθανασίου για την υπόθεση της Ζημενς προς την εταιρεία για να του δώσουν στοιχεία. Στην επιστολή του επισυνάπτει μεγάλη λίστα της Αικατερίνης Τσακάλου, πρώην γραμματέως του άλλοτε επικεφαλής της Ζημενς Ελλάς, Μιχάλη Χριστοφοράκου, με έγγραφα, παραστατικά, τιμολόγια, κ.λ.π. με κάθε λογής παροχές, “δωράκια”, κ.ο.κ. της Ζημενς προς πρόσωπα, μεταξύ των άλλων και πολιτικούς, εταιρείες και φορείς.

1-Athanasiou to Siemens

 

2. Από τη «λίστα Τσακάλου» τα διάφορα δωράκια-τηλεφωνικά κέντρα- κομπιούτερ-οικοσκευές προς τον ΚΜ ή  «Κυριάκο Μ».

 

3- KM

1-KM

 

3. Σε ένα από τα στοιχεία της “λίστας Τσακάλου” φαίνεται με ημερομηνία 22-11-2001, “ηλεκτρονική αλληλογραφία για παράδοση στην Ευρυτανία”. Άραγε, ποιος γνωστός/η ή φίλος/η του κ. Χριστοφοράκου έχει σημείο αναφοράς του την Ευρυτανία.

evritania1

evritania2

 

4. Το 2006, πέντε χρόνια μετά την αλληλογραφία της 22ας Νοεμβρίου 2001, ο κ. Χριστοφοράκος βρέθηκε στην Ευρυτανία, στο Καρπενήσι, για τον γάμο του υιού της κ. Μπακογιάννη, Κωστή. Την Παρασκευή, 14-7-2006 έμεινε, όπως φαίνεται από την απόδειξη που προσκόμισε στη Ζημενς, στο ξενοδοχείο «Μοντάνα» του Καρπενησίου. Την επομένη ήταν ο γάμος.

 

xristoforkarpenisi

 

gamosevritania

 

5 Και δεν είναι μόνο τα «δωράκια» της Ζήμενς προς τον Κυριάκο για το γραφείο του ή τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό (τι τα ήθελε άραγε τέτοια τηλεφωνικά κέντρα που χρησιμοποιούνται σε μεγάλες μονάδες, όπως ξενοδοχεία;). Εδώ βλέπουμε ότι μέχρι και δωρεές στην Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας,  όπου ως γνωστόν διακρίνεται ο κ. Ισίδωρος Κούβελος, ο σύζυγος της κ. Μπακογιάννη, έκανε ο κ. Χριστοφοράκος.

 

5ippikos

Ποιός είναι σε αυτήν την φωτογραφία με τον  Χριστοφοράκο;

6koybelasxtisoforakos

 

6. Διαβάστε και αυτά: http://www.antinews.gr/?p=20005 και http://www.antinews.gr/?p=6159 και http://www.antinews.gr/?p=6159

7. 704735Και βέβαια, ακόμα δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι ήθελε ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης σε μια εκδήλωση που ο πρώην αρχιεπίσκοπος, Χριστόδουλος παρασημοφορούσε με τον σταυρό του Αγίου Νεκταρίου τον άλλοτε επικεφαλής της Ζημενς Γερμανίας, Φον Πίρερ. Εκεί βεβαίως, ήταν και ο κ. Χριστοφοράκος και ο Κυριάκος Μητσοτάκης μετά της συζύγου του, Μαρέεβα Γκραμπόφσκι.

 

Διαβάστε κι αυτά: 

“Διαβολικό” ποσό από την Ζήμενς στην Εκκλησία:  http://www.antinews.gr/?p=5172
 

Η Ζήμενς, ο Κυριάκος και ο … Άγιος Νεκτάριος: http://www.antinews.gr/?p=5101

  • Share/Bookmark
Σχετικά με το post
Από Factorx τη(ν) Παρασκευή, 06 Νοεμβρίου 2009, 12:10 στην/στις κατηγορίες Η διαπλοκή. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.

244 σχόλια για “Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις στην Ζήμενς θα βρεις την Αγία Οικογένεια”

  1. archaeopteryx says:

    χάντρες, καθρεφτάκια και πουμπουάρ για τους ιθαγενείς, Ουστ λιγούρια.

  2. a says:

    Ο Χριστόδουλος γιατι παρασημοφορεσε τον επικεφαλής της SIEMENS ; Ηταν και αυτός της “οικογενείας”;

    • περαστικός says:

      Ε όχι και της “οικογενείας” ο Χριστόδουλος. Ο Χριστόδουλος ήταν μόνο της Οικογενείας της Εκκλησίας. Καμίας άλλης.

  3. Alex says:

    Καλά πόσο κοντή κι άσχημη είναι αυτή η κοπέλα. Για αυτό έχει αυτο το ύφος; Πως τον άφησε η μαμά του;

    • archaeopteryx says:

      τον άφησε?

      • Alex says:

        Όλα δεν αποφασίζονται με βάση το συμφέρον; τι συμφέρον είχε εκεί; να συμπεθεριάσει με αυτούς και να τρέχει για τα γήπεδα γκολφ μετά;

    • Aδέσποτη says:

      Μου θυμίζει τη Μαρί Σαντάλ που πήρε ο πρίγκηψ. Είδες η Μαρί πέντε παιδιά του έκανε να ‘χουμε να πορευόμαστε.

      • archaeopteryx says:

        το μυστικό της επιτυχίας είναι να σε ταϊζουν άλλοι

      • Aδέσποτη says:

        Αυτόν όμως θα τον ταϊζουμε εμείς.

      • Alexis says:

        Αλλά αυτή είναι εμφανίσιμη ενώ εδώ… Τελοσπάντων η οικογένεια το απέδωσε σε ανασφάλεια και ξεπέρασε την απογήτευση της.

    • Kώστας Θ. says:

      Όταν αγαπά η καρδιά των Μητσοτάκηδων, δεν υπολογίζουν τίποτα.

      • Alex says:

        Είδαμε τις επιτυχίες τους σε αυτό τον τομέα! Η απλά θέλουν ανθρώπους που να τους κάνουν ότι θέλουν;

      • Alexis says:

        ‘Οπως το είπες είναι και ο τύπος ποτέ δεν κυκλοφόρησε τίποτα καλύτερο. Γιατί άραγε;

    • Qwerty says:

      Το ενδεχόμενο να διαθέτει ειδικά προσόντα και ειδικές… τεχνικές, το αποκλείεις?

      • Alexis says:

        Ειλικρίνα δεν είναι και κελεπούρι… ψιλοκατάντια είναι.

  4. loretta says:

    Ας απαντησουν λοιπον αυτοι που εδω μεσα….ΘΕΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΟΔΩΡΑ!!

    Αυτη θελουν για αρχηγο?? ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ….Επισημα και με την σφαργιδα της ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ!!

    Αντε αρκετα ακουσαμε απο την ΘΕΟΔΩΡΑ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Τί να απαντησουν. Το λόγο έχει ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ.

      • loretta says:

        Το θεμα ειναι Γιαννη οτι εθελοτυφλουν σε σημειο που κατανταει εμμετικο.

        Απορω ρε παιδι μου αν και εφοσον προκυψουν θεματα απο την εισαγγελια και πες (το απευχομαι βεβαια) οτι αρχηγος ειναι η Κορη του Κομη Αρχιδρακουλα Διαπλεκοπουλου ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ στο κομμα?

        Αυτα δεν τα σκεφτονται??? και μην μου πουν οτι τα στοιχεια ειναι πλαστα και τετοιες αηδιες γιατι δεν ειδα καμια θεοδωρα να κανει μυνησεις για συκοφαντικη δυσφημιση πουθενα.

        ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ…

        Η ιστορια λοιπον θεοδωρα ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΈΤΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΆΦΕΤΕ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.

      • loretta says:

        Δεν εχεις αδικο . ευχαριστω για την παρατηρηση και οποια αλλη καλοδεχουμενη.

      • FFF says:

        Loretta, kaneis den ethelotuflei kai den exei kai logo na to kanei. Polu apla kapoioi anthrwtpoi mporoun na diavasoun kai me allo tropo tin kathe epithesi pou ginetai se opoiodipote proswpo prin tin ensternistei alogista. Etsi kai sti sugekrimeni periptwsi siemens loipon, kapoios mporei na katalvei oti epithesis pros tin Ntora apo sugekrimena kentra, den einai tuxaies, oute aksiopistes. Vlepeis, apo apodedeigmena diaplekomenous kai vrwmikous anthrwpous (px Themos Anastasiadis), pou vriskontai sto pay roll kommatwn, politikwn kai epixeirmatiwn, den mporw na dextw tin katigoria pou eksapoluoun se kanenan giati polu apla mporoume oloi na fantastoume tis skopimotites pou upiretoun. E egw den diatithemai na pesw thuma ton mixanismwn tous

      • loretta says:

        FFF φανταζομαι και τα τιμολογια με τα Ενυπόγραφα δελτια παραλαβης να ειναι δημιουργηματα των μηχανισμων και των κεντρων αποπροσανατολισμου …μιας και η ΘΕΟΔΩΡΑ ειναι στυλοβατης της ηθικής(πολιτικης βεβαιως βεβαιως)!!!

  5. Kώστας Θ. says:

    Να την στείλει ο Σαμαράς στις Βρυξέλλες την Ντόρα να’ναι και κοντά στον φίλο της τον Χριστοφοράκο.

    • antiathlitikos says:

      Γουστάρεις βλέπω αύξηση των εξαγωγών! Ίσως η προσθήκη της “συμβουλευτικής της μίζας” στα εξαγώγιμά μας να ήτο μια κάποια λύση …

    • «Κασσάνδρα» says:

      Το καλύτερο θα είναι να πάρει δρόμο από την ΝΔ και να κάνει ένα κόμμα με το Βενιζέλο.

  6. ΓΙΑΝΝΗΣ says:

    ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ ΛΑΟ

    Δευτέρα 9/11/09 και ώρα 18:30 Ν. Ηράκλειο στο
    Πολύκεντρο οδός Κουντουριώτου
    Δευτέρα 9/11/09 και ώρα 20:30 Ηλιούπολη στο
    Δημοτικό Αναψυκτήριο οδός Μνησικλέους

    Τρίτη 10/11/09 και ώρα 18:30 Κάτω Χαλάνδρι
    Δημοτικό Στάδιο Μάρκος Παπαδάκης οδός Σαρανταπόρου

    Τρίτη 10/11/09 και ώρα 20:30 Αθήνα Ξενοδοχείο
    Park Λεωφ. Αλεξάνδρας.

  7. πρώτα η ελλάδα says:

    Εάν εκλεγεί η Θεοδώρα Μητσοτάκη αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας χάνεται κάθε ελπίδα για τη χώρα, που γίνεται αποικία των ΗΠΑ:
    1. Οι νταβατζήδες θα εκλέγουν το Γιωργάκη για τουλάχιστον 10 χρόνια ακόμη.
    2. Το κράτος θα πτωχεύσει και οι Έλληνες θα πεινάσουμε, ο πεινασμένος είναι αδύναμος.
    3. Θα νομιμοποιηθούν τόσο πολλοί ξένοι μετανάστες που θα αλλοιωθεί η σύνθεση του πληθυσμού και δεν μπορούμε ούτε κάν να τους καταψηφίσουμε.
    4. Η οικονομική μας αδυναμία (μείωση εξοπλισμών, κλπ) θα μας αναγκάσει να μοιραστούμε το Αιγαίο με την Τουρκία.
    5. Η Κύπρος γίνεται όχι μόνο αποικία της Τουρκίας αλλά και ο μοχλός εισδοχής της στην Ε.Ε.. Η Ελλάδα θα γεμίσει με νόμιμους Τούρκους της Ανατολίας (ΣΣ., σήμερα η Τουρκία έχει πάνω από 72 εκατ. πληθυσμό).
    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ.

  8. kanis says:

    Παρακολουθεί κανείς τις πηγές και τους δρόμους που ενδεχομένως ακολουθούν αυτόν τον καιρό…βρωμικα φακελλάκια;
    Η, κάτι τέτοιο αποκλείεται;

  9. Anonymous says:

    Καλά τα στοιχεία είναι στοιχεία και αυτοί που πήραν τα δώρα ξεκάθαροι. Όμως ελάτε και στη θέση του Χριστοφοράκου. Για την πάρτη τους πήγε 4,5 μήνες φυλακή …

    • kanis says:

      Ο Χριστοφοράκος στη φυλακή κι ο Παύλος στο χώμα!
      Ευγε! Ροδοπέταλα στρωμένος ο δρόμος προς την εξουσία!

  10. TASSOS ΞΑΝΘΗ says:

    Ο άλλος δίπλα στον Χριστοφοράκο ο σύμβουλος της Ντόρας ο Φλέσσας δεν είναι, που περιφέρεται στα κανάλια΄κάνοντας και μοιράζοντας δημοσκοπήσεις;

    • Kώστας Θ. says:

      Ναι, είναι δυνατόν ένας τέτοιος μηχανισμός να μην έχει δημοσκόπους; Διάβασα ότι τώρα είναι στο επικοινωνιακό επιτελείο της Ντόρας.

  11. nasos says:

    Το πιο ωραίο απ’όλα ήταν ο γάμος του Κωστή στην Ευρυτανία.
    Η Αγία Οικογένεια τον προόριζε για Βουλευτή εκεί,μόνο που οι Ευρυτάνες Ιθαγενείς δεν φάνηκε να τσιμπάνε απ’το μεγαλείο της Αγίας Οικογένειας,ούτε απ’το σπινθηροβόλο βλέμμα του υιού της Ντόρας.

    • Aδέσποτη says:

      naso, πήγες και συ; Δεν το περίμενα αυτό από σένα.

  12. «Κασσάνδρα» says:

    Δεν γίνονται τέτοια πράγματα στην Ελλάδα.

    Αλλά και αν γίνονται…

    …γιατί να το κρύψομε άλλωστε;;;

  13. Kώστας Θ. says:

    Μπορεί να εξηγήσει κάποιος, τι τα ήθελε όλα αυτά ο Κυριάκος; Τι το έχει κάνει πια το γραφείο του;

    • «Κασσάνδρα» says:

      Οτι μαζεύεις καλό είναι έχει ανάγκες η Αγία Οικογένεια με τέτοιο μηχανισμός κάπως πρέπει να επικοινωνεί σταθερά και αξιόπιστα.

    • Υ. says:

      Μάζευε κι ας ειν’ και ρόγες

  14. ΓΙΑΝΝΗΣ says:

    Αλλος ενας διεφθαρμενος Βατοπεδινος ο Κιλτιδης βγηκε να στηριξει τη Ντόρα και να στολισει το Σαμαρα για το 93, το 96 κλπ. Κυρια μητσοτακη με τα μπουμπουκια που εχετε μαζεψει γεμιζετε φυλακη και οχι κομμα.

    • «Κασσάνδρα» says:

      Μαγνήτης παιδί μου μαγνήτης!

    • tiramola says:

      Δεν σε θυμάμαι όμως τόσο διαθέσιμο να αποδώσεις δικαιοσύνη όταν το σκάνδαλο ήταν στην επικαιρότητα…
      Έκανες γαργάρα τότε για το καλό της παράταξης?
      ….
      Βλέπεις λοιπόν ότι όλα έδώ πληρώνονται?
      Τον Παπανδρέου θα κορόιδευες αν ο ΚΚ ήταν πάλι πρωθυπουργός μετά τις εκλογές και όλα αυτά που επικαλείσαι τώρα περί φυλακής δεν θα σκεφτόσουν καν να τα υποστηρίξεις αφού ο εκλεκτός σου και μέχρι πρότινως δυνατό χαρτί της παράταξης είχε φροντίσει με το κλείσιμο της βουλής να τους αθωώσει…
      Κάνω λάθος μήπως?
      Βάστα λοιπόν μικρό καλάθι γιατί αν αύριο όπως έχω ξαναγράψει τους δεις όλους μαζί εν ονόματι της γνωστής παραμύθας περί ενότητας της παράταξης να συναγελάζονται χαζοχαρούμενα με χειραψίες και αγκαλιές θα αναγκαστείς να αλλάξεις nick name…

      • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

        Παντα λεγαμε πως οι Βατοπεδινοι και λοιποι σκανδαλιαρηδες δεν εχουν θεση σε αυτη την παραταξη. Αν εχεις ασθενη μνημη δικο σου θεμα.

      • kanis says:

        Ευτυχώς για την παράταξη …συσσωρεύονται όλοι γύρω από την Ντόρα!

        Γεια σου Παπακώστα λεβέντισα!

    • Anonymous says:

      Σε αυτές τις εσωκομματικές εκλογές δεν παίζεται ποιος θα βγει. Παίζεται αν θα συνεχίσει να επηρεάζει τις εξελίξεις ο παλαιοκομματισμός ή όχι.

      Όπως και στις εθνικές εκλογές παίχτηκε το αν η χώρα θα μείνει στους Έλληνες ή αν θα περάσει στους μετανάστες.

      Στις εθνικές εκλογές οι Έλληνες παραιτήθηκαν από την εθνικότητά τους. Ελπίζω στις εσωκομματικές να μη δούμε το ίδιο έργο.

  15. Γιαννης Λαμνατος says:

    ελεος,ελεος,ελεος…….
    επειδη βγαινει ο καθενας και λεει τ μακρυ του και τ κοντο του με στοχο τν εκλογη του Σαμαρα που κατεχει καλα την λασπολογια και την προδωσια……
    ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ!!!!
    Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ!!!!!!
    ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ….

    Δήλωση Κυριάκου Μητσοτάκη

    «Το καλοκαίρι του 2007 συμφώνησα με την εταιρία Siemens την προμήθεια του συστήματος ηλεκτρονικού εξοπλισμού και τηλεφωνικού κέντρου του καινούργιου μου γραφείου. Αναλυτικά προμηθευτικά από την εταιρία και από συνεργάτες/ υπεργολάβους της τον ακόλουθο εξοπλισμό:

    * Fujitsu Siemens Ηλεκτρονικούς υπολογιστές, εκτυπωτές και άλλα ηλεκτρονικά ήδη αξίας 40,248,25 Ευρώ
    * Ι Δημητρακόπουλος ANADELTA (υπεργολάβος Siemens): καλωδιώσεις, μηχανολογικό εξοπλισμό και υπηρεσίες αξίας 16,400, 58 Ευρώ
    * Comconet Ltd (υπεργολάβος Siemens) Ηλεκτρολογική εγκατάσταση, καλωδίωση, οργάνωση computer room και υπηρεσίες αξίας 36,628,20 ευρώ
    * Siemens: Eγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου αξίας 43,850,17 ευρώ

    Ζήτησα από την εταιρία, όπως έξαλλου είναι ο κανόνας για μία τέτοια αγορά, μία διευκόλυνση…

    …πληρωμής έτσι ώστε όλα τα τιμολόγια να εξοφληθούν εντός ενός έτους από την προμήθεια του εξοπλισμού. Είναι προφανές, αλλά στη παρούσα συγκυρία χρειάζεται να το επαναλάβω, ότι ΟΛΑ το τιμολόγια εκδόθηκαν στο όνομα μου.

    Τα τρία πρώτα τιμολόγια αξίας 93,277.03 εξοφλήθηκαν πλήρως από 14/1/2008 μέχρι 21/3/2008 ενώ το τελευταίο τιμολόγιο εξοφλήθηκε πλήρως στις 2/6/2008. Οι αποδείξεις εισπράξεως και τα τραπεζικά καταθετήρια αποδεικνύουν πλήρως τον ισχυρισμό μου και είναι στη διάθεση του καθενός.

    Θα ζητήσω αύριο συνάντηση με τον αρμόδιο εισαγγελέα για να του καταθέσω όλα τα σχετικά παραστατικά. Δεν θα επιτρέψω να συνδεθεί το όνομά μου και η μέχρι σήμερα πολιτική μου διαδρομή σε μία υπόθεση με πολλές σκοτεινές πλευρές. Ελπίζω σύντομα η υπόθεση της Siemens να επανατοποθετηθεί στη σωστή της βάση.»

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Τ ΜΜΕ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ…..

    • loretta says:

      ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ.(σχολιο της ΜΑΡΚΕΛΑΣ)

      Βρε ΦΑΤ ΦΑΤ
      κανω καθε φιλοτιμη προσπαθεια να μην θεωρήσω οτι δεν καταλαβαινεις αλλα απλα κανεις οτι δεν καταλαβαινεις. Θα σου εξηγησω πολυ απλα (σε σχεση με τα τιμολογια της ΜΙΖΕΝΣ) το εξης…ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΉΘΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑ(κοινως να δωσουν μιζα η να μοιρασουν δωρακια)…ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΡΟΙΟΤΝΑ /ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝ !! ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ!!!
      Τωρα το καταλαβες?????? αυτο υπονοουν ΟΛΟΙ!! ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΜΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΧΕΙ ΒΟΥΚΙΝΟ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.

      • Γιαννης Λαμνατος says:

        ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΛΟΡΕΤΑ
        α ναι ε???
        δεν πουληθηκαν….
        μαλιστα….
        και ττε πως επανδροθηκε το γραφειο τ του κυριακου???
        δια μαγειας????
        και για τ αν κανανε υπερτιμολογησεις δεν το ξερεισ γιατι πολυ απλα δεν εχεις κανενα στοιχειο….!!!!
        μονο τις λασπες που ριχνετε!!!!!!

      • loretta says:

        ωχ βρε ανθρωπε ολα πρεπει να τα εξηγουμε..ωραια παμε απο την αρχη…ΑΝΤΙ ΓΙΑ 30 Τεμαχια πχ παρδιδουν 10 τιμολογουν 30 και τη διαφορα σε χρημα!

        ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???

        ΑΝΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ 101 ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

        ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΈΑ ΤΙ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ …ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΤΗΣ ΜΙΖΕΝΣ!!

      • Aris M. says:

        Το γραφείο “επανδρώθηκε” με χορηγεία της SIEMENS

      • loretta says:

        ΧΑΧΑ

      • loretta says:

        δηλ το γραφειο του κυριακου εχει 20 φαξ 20 κεντρα τηλεφωνικα και οτι αλλο γραφουν τα παραστατικα??χαχαχα

        καλο ανεκδοτο…!! εσυ μπορει να το πιστευεις εγω που ξερω πως στηνονται αυτες οι συναλλαγες δεν τον πιστευω

      • Edo says:

        @loretta
        και όχι μόνον αυτό, αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο είναι αντίστοιχο με αυτά που βάζουν στα μεγάλα ξενοδοχεία (ναι, ναι, τέτοιο ήταν το τηλ κέντρο της Ζημενς που του έβαλαν. Μην γελάτε). Τι να το κάνει αυτό το πράμα ο Κυριάκος; Πολιτικό γραφείο ή ξενοδοχείο έστηνε ρε παιδί μου.

      • loretta says:

        και επειδη απο οτι φαινεται δεν εχεις γνωση του πως γινονται οι ΒΡΩΜΙΚΕΣ εμπορικες συναλλαγες ΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΒΟΥΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΕΤΑ!!

        αλλη ερωτηση??

      • Γιαννης Λαμνατος says:

        ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ Τ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!!
        ΤΡΑΒΑ 1 ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ Τ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ…..
        ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ….
        ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ Η ΝΤΟΡΑ ΕΧΕΙ Τ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΙΤΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…..
        ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ Κ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ….!!!
        ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΙΝ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΥΠΟΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ…..
        ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ….
        ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ Η ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ????
        ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΕΛΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΥΝΗΣΗ…..

      • Aris M. says:

        Εισαι σίγουρος οτι υποστηρίζεις το Κυριάκο και την Ντόρα με αυτά που λες? Για κοιταξέ το….

      • loretta says:

        καλα οταν ηρεμισεις και καταλαβεις τι σου λεω και δεν καταλαβαινεις αυτα που θες τοτε τα ξαναλεμε.

        γιατι να κανει μυνηση ο εισαγγελεας? αφου την υποθεση την βαλαν στο συρταρι και τωρα θα την βγαλει ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΑΝΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΛΑΔΕΥΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.(μηπως δεν καταλαβες ποιος ενοοω?)

        Πονανε οι αληθειες δυστηχως.

      • Swell says:

        @Γιάννη Λαμνάτο, γράφεις σα λάμια. Πρόσεξέ το σε παρακαλώ, κάποιοι έχουμε ευαίσθητα μάτια.

      • Γιαννης Λαμνατος says:

        ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ….
        ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Τ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΙΤΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ…
        Κ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ 1 ΤΕΤΟΙΑ ΗΤΑΝ Κ ΑΥΤΗ….!!!!
        ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΟΛΑ Τ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΡΕ ΤΠΤ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ….
        ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ????
        Ο Χ Ι !!!
        ΛΟΙΠΟΝ….
        ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ Τ ΣΥΝΕΔΡΙΟ…..!!!
        ΕΙΜΑΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ…
        ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ,ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ….
        ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΧΑΡΤΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ….
        ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ……
        ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ…..
        ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ…ΟΛΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΡΑΒΗΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ…
        ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Τ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ….
        ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ!!!!!
        ΓΙΑΤΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙΤΕ ΣΑΝ Τ ΠΑΣΟΚ!!!!!!
        ΕΙΣΤΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ!!!
        ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ Κ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ……
        ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΧΑΣΕΙ Η ΣΑΜΑΡΑΣ….
        ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΑΣΠΟΓΕΙΤΕ….
        Κ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
        ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛ.ΑΝ!!!!!

      • loretta says:

        σκεψου ομως να μπορουσα?

      • Aris M. says:

        Μην χάνεις ξι εσυ την ψυχραιμία σου!!!! Όλοι οι υποστηρικτες της Ντορας ετσι αντιδράτε τώρα τελευταία. Εφόσον η Ντόρα έχει το καλύτερο site στην Ελλάδα (αυτό που δεν επιτρέπουν τα σχόλια), ε τότε είναι άξια. Θα την κάνουμε υπουργό τουρισμού να φτιάξει το site του ΕΟΤ. Εχει βλέπεις τεχνογνωσία απο τη SIEMENS. Μην ξεχνάμε και τις διαπραγματευτικές της ικανότητες όταν ζήταγε επιπλέον έκπτωση για λεμονοστύφτες….
        http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=5753

      • trellakias says:

        Γεια σου ρε Γιαννης Λαμνατος που διορίστικες αυτόκλιτος δικηγόρος του μητσοτακέικου. Που είσαι 25 ετων, δηλαδή γεννήθηκες το 1984 και βαρέθηκες τις ίντριγκες, τις λασπολογίες και με το κρεσέντο σου για τους νέους έχεις ξεφύγει τελείως! Μιλάς για αποδείξεις που πρέπει να έχουμε αλλιώς είμαστε κολλημένα μυαλά…….. Φίλε για το Μητσοτακέικο μιλάς, όχι για φιλανθρωπικό σωματείο, σιγά μην σου δίνανε αποδείξεις! Γιατί αντιδράς με άρνηση και δεν απαντάς με λογικές σκέψεις? Ρε σκυλάκι της θεοδώρας τις αποδείξεις να τις αναζητήσεις στο “ΤΡΑΒΑ 1 ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ Τ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ…..
        ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ…” που προφανώς ως έμμισθος υπάλληλος εργάζεσαι και το ξέρεις πολύ καλά!!!!
        Δυστυχώς που υπάρχει η ιστορία (Υπάρχει ιστορία και πριν από το έτος γεννήσεώς σου ξέρεις) και τα αφεντικά σου έδωσαν τα δείγματα γραφής τους. Μεγάλε ουσιαστικέ οπαδέ της ΝΔ, εμείς τα “ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛ.ΑΝ!!!!!” έχουμε ζήσει και τις εποχές παντοδυναμείας του Δρακουμέλ και των επιγόνων του το 1991-1993, που στο τέλος διέλυσε το κόμμα,και το 46,89% του 1991 έγινε 39,03% το 1993 δηλ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ και ανέστησε τον παπανδρεισμό με δύο μπαι-μπας στην καρδιά, εσύ ήσουν νομίζω στην τρυφερή ηλικία των 9 ετών, και δεν ήξερες. Άσε λοιπόν αυτά που σου λένε στο καλύτερο γραφείο που λες ότι πας και διάβασε από σοβαρές πηγές και κυρίως από ουδέτερες πηγές την ιστορία της Ελλάδος υπό το καθεστώς των δρακουμέλ!!!!!!!

  16. nantia says:

    Κατεβαίνει κι ο Κυριάκος υποψήφιος για πρόεδρος??

    • Aris M. says:

      Οχι κατεβαίνει όμως για υπουργος εξωτερικών με υφυπουργό τον Κώστα Μπακογιάννη…

  17. κατσικακιχοιρινο? says:

    Μαμοτο….. τυφλοποντικα μου μεσα !!!

  18. kanis says:

    ο φατφατ τι ώρα αναλαμβάνει δράση;
    Μου λείπει, λίγη ενοχοποίηση….

    • loretta says:

      μονο λιγο?? ασε θα δει πρωτα τη συνεντευξη του Προεδου ΑΝΤΩΝΗ στο ΑΛΤΕΡ πρωτα και μετα θα αρχισει η παρασταση.!!

    • Υ. says:

      Υπό προϋποθέσεις, είμαι διαθέσιμος. Υπό προϋποθέσεις όμως.

      • loretta says:

        Welcome Y

        …dah..! τι ενοεις οτι εισαι διαθεσιμος υπο προυποθεσεις? σε ποιο σχολιο απαντας..?

      • Υ. says:

        Στον κανις, για τον φατφατ

    • Υ. says:

      Γειά σου Λορέττα, και οι λοιποί φίλοι.

    • Aris M. says:

      Ειναι 2η βάρδια 4-12

  19. Υ. says:

    Είδατε το έγγραφο της εισαγγελίας? 6 Ιουνίου 2008. Ενάμισος χρόνος>
    Εεεε…, εκεί στην Αλεξάνδρας. Κοιμάστε? Και σεις στα κόλπα? Η ουρά του παραδικαστικού, ή το κεφάλι?

  20. fatfat says:

    @ loretta….γράφεις : “Το θεμα ειναι Γιαννη οτι εθελοτυφλουν σε σημειο που κατανταει εμμετικο”……μήπως μιλάς για τον εαυτό σου και για τους όμοιους σου εδώ μέσα? Γιατί εσύ και οι όμοιοι σου συκοφαντείτε και λοιδορείτε, κατά τρόπο εμετικό, ανθρώπους(του ίδιου κόμματος παρακαλώ) για την διαφορετική άποψη και επιλογή που έχουν……επειδή μάλιστα αναφέρεσαι για τον κύριο Κιλτίδη υβριστικά και τον αποκαλείς “ΚΙΛΤΙΔΟΥΛΑ”….ποια είσαι εσύ που ειρωνεύεσαι και λοιδορείς ανθρώπους, επειδή τυγχάνει να έχουν διαφορετική άποψη και θέση από εσένα? Αυτές είναι φασίζουσες και αντιδημοκρατικές αντιλήψεις……και κατά τα άλλα, μου αρέσει που βαυκαλίζεστε όλοι εσείς εδώ μέσα που κάνετε παρόμοια απαράδεκτα σχόλια, ότι είστε φιλελεύθεροι και δημοκράτες….

    • Υ. says:

      Τι λες ρε φατφατ? Γράφει αυτά που θέλει να γράψει, γούστο της και καπέλο της, και είναι μάλιστα και καρατεκμηριωμένα. Άπλά δε μπορείς να πιάσεις τα βαθύτερα νοήματα. Άντε μπράβο.

      • loretta says:

        Μerci beaucoup Y.Vous etes tellment gentil monsieur !! παρ ταυτα απο τον φατ φατ τι να περιμενει κανεις? βλεπει τα τιμολογια και κανει γαργραρες!!

      • Υ. says:

        Παντε κουα μαντμαζελ

    • loretta says:

      πολυ απλα…ο εφιαλτης του καθε κλεφτη…ψευτη….που πουλαει εκδουλευσεις με το αζημιωτο!!

      και δεν υπαρχει λογος να εκνευριζεσαι….!! το θεμα siemens θα γινει η σημαια του ΠΑΣΟΚ απαξ και γινει Η ΘΕΟΔΩΡΑ προεδρος.!1

      Τωρα αν ο κιλτιδης ειναι φιλος σου να τον χαιρεσαι!! εγω εχω αλλη αποψη και δικαιωμα μου.

      έξαλλου στον χωρο μου κινητε ε και ολα και κατι θα ξερω παραπανω απο εσενα!!

      αντε…πες για τα τιμολογια τωρα.

  21. fatfat says:

    και δεν κατάλαβα…όλοι όσοι στηρίζουν τον κύριο Σαμαρά είναι άσπιλοι, αναμάρτητοι? Ακόμα και οι πρώην υπουργοί, οι πολιτευτές, οι βουλευτές ή η πρώην βουλευτές, τα διάφορα κομματικά στελέχη που στελεχώνουν την Ρηγίλλης ή τα διάφορα κομματικά όργανα? Αυτοί δεν ευθύνονται καθόλου για την πρόσφατη εκλογική συντριβή? Δεν εμφανίστηκε κανενός το όνομα σε κανένα σκάνδαλο? Ή επειδή τάσσονται στο πλευρό του κυρίου Σαμαρά αυτόματα “εξαγνίστηκαν στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ”???

    • Υ. says:

      Φατφατάκο, δεν σου αρέσει η παρέα μας, αλλά όλο εδώ τριγύρω σε βλέπω. Καλά κάνεις. Εμείς έχουμε την αγκαλιά μας ανοιχτή σε όλους.

    • markella says:

      Αγαπητε φατφατ,

      Κανένας δεν εξαγνίστηκε απαξ Σαμαρικος…. αλλά και αντιστοιχως!
      Ομως πρέπει να ομολογήσουμε ότι ο Κιλτίδης έδωσε νέο νόημα στην λέξη λαικιστής…

      Σε ότι αφορα την κολυμβήθρα του Σιλωάμ, οι μόνοι που δικαιούμαστε να παίρνουμε βάπτισμα είμαστε οι ψηφοφοροι της ΝΔ γιατί κάποιους Πολιτικούς ουτε ο Ιορδάνης δεν τους ξεπλένει! Οποτε τα ρέστα να τα ζητάμε από τους λεγάμενους!…ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ , ΝΟΗΤΩ!

    • loretta says:

      λες βρε ΦΑΤΦΑΤ..”.και δεν κατάλαβα” Το σιγουρο ειναι οτι αν καταλαβαινες δεν θα επελεγες τοσο πεισματικα την ΘΕΟΔΩΡΑ.

      και μην ρωτησεις γιατι μπλα μπλα μπλα ..θα σου απαντησω παλι…ΓΙΑ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΦΑΤΦΑΤ???

      τα εχει αναρτησει ΦΑΤΣΑ ΚΑΡΤΑ ο ΦΑΚΤΟΡΑΣ δεν τα βλεπεις????

      • Swell says:

        Mα γιατί δεν το παίρνεις απόφαση; Τα 2 ΦΑΤ σημαίνουν ότι είναι χοντρούλης και στο μυαλό.

    • Aris M. says:

      Χαίρομαι που και εμμέσως παραδέχεσαι οτι η πλειοψηφία αυτών που είναι με τη Ντόρα (και η ίδια) είναι μπεγμένοι στα σκάνδαλα

  22. Α.Κ. says:

    FatFat, loretta, Y, kanis, tiramola, Γιάννης, Κώστας Θ. Αnonymous και λοιποί, πουβρίσκετε το χρόνο για τόσους διαξιφισμούς ημερησίως !!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Έχουμε υπολιγοστη στο γραφειο αλλά και στο σπίτι. Απλό.

    • Υ. says:

      Κλέβουμε χρόνο από το γυμναστήριο. Καλύτερα γήινοι, παρά βιονικοί.

      • loretta says:

        υπαρχουν υπολογιστες παντου αγαπητε…γραφεια ..σπιτι…κινητα..και οχι απο την Siemens!!

    • kanis says:

      Είναι η νέα δίαιτα… γράφε, για να μην τρως!

      • Blimblomblim says:

        Και είναι και ένας καλός τρόπος για να μην δουλεύεις, επίσης… Σε βλέπουν να γράφεις στον υπολογιστή, σου λένε, ο άνθρωπος δουλεύει, δεν κάθεται…

  23. Δημητρης says:

    den katalavaino giati einai enoxoi oi vouleutes pou ypostirizoun ti Dora kai mia xara paidia ekeinoi pou ypostirizoun to Samara… mipos einai ligo prokatillimenoi oi grafontes? ti tha prepei diladi na kanoume? na fimosoume tous vouleutes pou ypostirizoun ti Dora? Oloi exoun dikaioma na poune tin apopsi tous kai na ypostirizoun ton h tin ypopsifia pou theoroun katalliloteri. Oso gia ta timologia, den katalavaino se ti enoxopoioun ayton pou kanei tin paraggelia. Diladi an ta epairne ta hlektronika apo ti sony tha itan kalutera? Ase pou oti pire ta plirose, den tis ta xarisan. Mono an kapoios ferei apodei3eis oti den ta plirose, mono tote einai epilipsimo olo auto to thema…

    • loretta says:

      θαταν προτιμότερο να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες γιατι μας βγαινουν τα ματια μεχρι να τα διαβασουμε..εχουμε και καποια ηλικια βλεπεις!!

      και μην σε ανησυχουν τα ορθογραφικα λαθη εγω κανω χιλιαδες!!

      • Blimblomblim says:

        Αν πας στη σελίδα της Ναυτεμπορικής, θα δεις ότι όλα τα σχόλια που υποστηρίζουν Ντόρα είναι με greeklish και αυτόματη μετατροπή που έχει εκεί η σελίδα. Πριν από καμιά ώρα σκεφτόμουν ότι πώς και δεν πλάκωσαν εδώ τα greelish! Φαίνεται ότι το ίδιο σκέφτηκαν κι αυτοί…

        Είναι η τελευταία τους προσπάθεια. Αν βγει μπροστά ο Σαμαράς σε γκάλοπ, τότε τελειώνει όλη η στρατηγική τους, που βασιζόταν στο “κύμα νίκης” που θα δημιουργούσαν υπέρ της Ντόρας.

        Αν σκεφτεί κανείς πάντως πόσο μισητή είναι στο λαό, είναι εντυπωσιακό τι μπορεί να καταφέρει ένας τέτοιος μηχανισμός.

  24. Blimblomblim says:

    Καταπληκτικό! Δεν ξέρω αν το είδατε, αποσύρεται η Ντόρα από την υποψηφιότητα!

    http://www.mediasoup.gr/node/6013

  25. kanis says:

    Καλά, από όσα έχουν γραφεί σε αυτή την ανάρτηση, τον φατφατ μόνο αυτό για τον Κιλτίδουλα, τον ενόχλησε;
    Σε καλό δρόμο είναι…..μαθαίνει το παιδί!

    • loretta says:

      ….εμ φιλε μου kanis τον γυρευες τον ΦΑΤ ΦΑΤ ,…και νατος…!! το κακο μαυτο το παιδι ειναι οτι δεν μας λεει τιποτα για τα τιμολογια!!

      Φατ φατ για ποιον ειναι τα ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΟΕΟ???

      ..και για να εξηγουμε το ΚΙΛΤΙΔΟΥΛΑ μου προεκυψε αυθορμητα…οπως και το ΜΗΤΣΟΤΑΚΟΥΛΑΣ..ΚΛΠ ΚΛΠ.

      • kanis says:

        Δν κακό! Δηλώνει το ευρύτερο του μεγέθους του ανδρός!..ως προσωπικότης, εννοώ, βεβαίως βεβαίως.

        Φατφατ, γιατί μας περιφρονείς; Δεν θα μας πεις κάτι για τα τιμολόγια;

      • loretta says:

        Τι να πει ο φατφατ???
        Οταν τρώς τετοια “κοτρωνα”, πως να την καταπιεις?
        Χωνευεται αυτο?

        Μεταξυ μας…τον δικαιολογώ απολυτα τον ανθρωπο..! Φανταζεται να σουν στην θέση του? ΜΠΠΠΡΡΡΡΡΡ

      • kanis says:

        Δεμένο τον έχουν;
        Οποιος βλέπει, κρίνει κι αποφασίζει!
        Η σιωπή του πάντως για τα τιμολόγια, δείχνει προβληματισμό!

  26. fatfat says:

    @ Y……το γεγονός ότι διαφωνώ ριζικά μαζί σας στο θέμα των χαρακτηρισμών που χρησιμοποιείτε “καθ’ υπερβολή”, δεν σημαίνει ότι δεν σας εκτιμώ ή ότι δεν σας διαβάζω πολύ προσεκτικά…..ανήκω σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που απαιτεί να υπάρχουν διαφανείς διαδικασίες παντού,ακόμα και στην πολιτική ζωή του τόπου….κακώς οι πολιτικοί χρησιμοποιούν τόσα χρόνια απλούς ανθρώπους που έχουν ανάγκη μια δουλειά, σαν πολιτικά “ομήρους”(π.χ συμβασιούχους,stage κτλ)μόνο και μόνο για ψηφοθηρικούς λόγους ……κακώς οι πολιτικοί συναλλάσονται με επιχειρηματίες και επιχειρηματικά συμφέρονται συμφέροντα….όταν όμως θέλουμε να αποδώσουμε ευθύνες – εμείς οι πολίτες μπορούμε μόνο πολιτικές – πρέπει να είμαστε 100% σίγουροι…..κάθε αμφιβολία μετράει υπέρ του πολιτικού που κατηγορείται για κάτι…..π.χ για τον Βουλγαράκη που είχε ή έφτιαξε offshore εταιρίες, υπήρχαν επαρκή στοιχεία για απόδοση πολιτικών ευθυνών…..στην SIEMENS δυστυχώς ακόμα δεν υπάρχουν….μακάρι να μάθουμε σύντομα όλη την αλήθεια,γιατί κάποιοι σίγουρα πήραν εκατομμύρια ευρώ από τα “μαύρα ταμεία” της SIEMENS και έπαιξαν δόλιο παιχνίδι εις βάρος της χώρας μας……το σκάνδαλο της SIEMENS δεν είναι τα 5 τηλεφωνικά κέντρα,τα 30 fax, οι 10 εκτυπωτές του κυρίου Κυριάκου Μητσοτάκη, που μπορεί και να του τα δώρισε η SIEMENS….το σκάνδαλο της SIEMENS αφορά διεθνείς διαγωνισμούς του ελληνικού κράτους, που για να τους κερδίσει η SIEMENS και να αναλάβει τα συγκεκριμένα έργα, δωροδόκησε με 20.000.0000-40.000.000 EUR από το 1997 μέχρι 2007, ανώτερα και ανώτατα στελέχη δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών,μέλη επιτροπών προμήθειας και αξιολόγησης, και πολιτικούς…..για τους τελευταίους δεν υπάρχει δυστυχώς κανένα αποδεικτικό στοιχείο…..μόνο ότι ο Τσουκάτος πήρε 1.000.000 μάρκα και τα πήγε και τα έδωσε στο ΠΑΣΟΚ(κάτι που και ο ίδιος ισχυρίζεται)…και εικάζουμε ότι πίσω από το λογαριασμό κάποιου ROCO που πήρε χρήματα παράνομα από την SIEMENS κρύβεται πολιτικό πρόσωπο….αλλά με εικασίες και φτηνές “θεωρίες συνομωσίας” δεν έχουμε το δικαίωμα να καταδικάζουμε κανέναν…..οι ιεροεξεταστές καταδίκαζαν και σκότωναν ανθρώπους χωρίς στοιχεία,χωρίς αποδείξεις….όσο αφορά την περίφημη χορηγία της SIEMENS που αναφέρεται για λόγους εντυπωσιασμού, οι μεγάλες επιχειρήσεις (όπως η SIEMENS) κάνουν κάθε χρόνο χορηγίες εκατομμυρίων ευρώ σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις και αθλητικές συναντήσεις. Αν δεν κάνω λάθος, όλες οι εκδηλώσεις στο Μέγαρο Μουσικής έχουν χορηγούς. Με την συγκεκριμένη χορηγία που αναφέρεται διέπραξε κάποια παράνομη πράξη η SIEMENS και αν ναι, ποια? Δικαίωμά της δεν είναι να αναλαμβάνει χορηγός σε όποια εκδήλωση επιθυμεί? Και αφού ανέλαβε χορηγός η SIEMENS στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ιππασίας ποιος ήταν πιο πιθανό ότι θα καθόταν στο τραπέζι με τον κύριο Χριστοφοράκο? Εγώ(που δεν έχω καμιά σχέση με τα άλογα και την ιππασία) ή ο κύριος Κούβελος που ήταν προφανώς τότε Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας? Ή έπρεπε να βάλουν τον γενικό διευθυντή της εταιρείας που είναι χορηγός στην εκδήλωση, να κάτσει μόνος του στο τελευταίο τραπέζι? Και πως στοιχειοθετείται οποιοδήποτε αδίκημα ή παράνομη σχέση επειδή 2 άνθρωποι κάθονται απλώς σε ένα τραπέζι σε μια αθλητική εκδήλωση? Και όλα αυτά τα αναφέρετε για την συγκεκριμένη χορηγία, γιατί προσπαθείτε με αυτό τον τρόπο να σπιλώσετε το όνομα της κυρίας Μπακογιάννη, που τυγχάνει σύζυγος του κυρίου Κούβελου……μια συνηθισμένη επιχειρηματική πρακτική(την χορηγία δηλαδή) που ακολουθούν οι περισσότερες – αν όχι όλες – πολυεθνικές, προσπαθείτε λυσσαλέα να την εμφανίσετε ανήθικη συναλλαγή …… λες και ήταν η μόνη χορηγία που έκανε ποτέ η SIEMENS….

    • Blimblomblim says:

      Δεν έχει μόνον τα τιμολόγια. Για δες κι αυτό βρε fatfat…

      http://www.antinews.gr/?p=18868

      Δες το ύφος ενόχου της κυρίας…

    • Aris M. says:

      @fat fat Ακους τι λες?
      “το σκάνδαλο της SIEMENS δεν είναι τα 5 τηλεφωνικά κέντρα,τα 30 fax, οι 10 εκτυπωτές του κυρίου Κυριάκου Μητσοτάκη, που μπορεί και να του τα δώρισε η SIEMENS”

      Φυσικά και είναι αυτο το σκάνδαλο… Μια εταιρεία που κάνει συμφωνίες με το δημόσιο να δωρίζει σε ισχυρούς πολιτικούς και αυτοί να τα δέχονται… Όπως είναι και για τη Ντόρα που “ξεχασε” να τα πληρώσει.

    • markella says:

      Βρε ΦΑΤ ΦΑΤ κανω καθε φιλοτιμη προσπαθεια να μην θεωρήσω οτι δεν καταλαβαινεις αλλα απλα κανεις οτι δεν καταλαβαινεις. Θα σου εξηγησω πολυ απλα (σε σχεση με τα τιμολογια της ΜΙΖΕΝΣ) το εξης…ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΉΘΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑ(κοινως να δωσουν μιζα η να μοιρασουν δωρακια)…ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΡΟΙΟΤΝΑ /ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝ !! ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ!!!

      Τωρα το καταλαβες?????? αυτο υπονοουν ΟΛΟΙ!! ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΜΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΧΕΙ ΒΟΥΚΙΝΟ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.

      Η αδερφη ΜΑΡΚΕΛΛΑ σου εξηγει λοιπον πολυ απλα ποσο εμπλεκομενη και διαπλεκομενη ειναι η ΝΤΟΡΑ (μεσω των σχεσεων της)και στο λεει πολυ ευγενικα μην μου συγχυστείς παλι!!

  27. fatfat says:

    @ kanis…”τους ασκούς του φουσκώνει ο αέρας, τους δε ανόητους ανθρώπους η αλαζονεία”…..

    • kanis says:

      Να’ σαι καλά αγόρι μου και να μας υποβάλεις πάντα σε δοκιμασίες, για να ενδυναμώνεις, όσα ήδη πιστεύουμε!

    • mesaios daktylos says:

      @fatfat says: …”τους ασκούς τους φουσκώνει ο αέρας, τους δε ανόητους ανθρώπους η αλαζονεία”…..

      ΠΟΛΎ ΣΟΦΉ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΥΡΑ-ΘΟΔΩΡΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΣΤΟΝ Δ.Α ΚΑΤΑΚΟΒΑΝ ΤΟΥΣ`ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΟ. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΕΓΩ, ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΑΘΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

      • Edo says:

        @fatfat

        Αραγε, έχει ψάξει κανείς τα οιοκονομικά (χρέη, δάνεια, κ.λ.π.) που άφησε η Ολυμπιακή Δήμαρχος Αθήνας, Ντόρα, στον Κακλαμάνη και τι “αποκάλυψε” (που ουδέποτε αποκάλυψε) ο Κακλαμάνης γι’αυτά; Τι μεγάλες “μπίζνες” στα τελευταία φιλέτα γης της Αθήνας άφησε η εποχή της Ολυμπιακής Δημαρχίας και, ως όλα δείχνουν, συνέχισε και η μετα-Ολυμπιακή Δημαρχία; Ας πάψει ο νυν Δήμαρχος να προμοτάρει με κάθε ευκαιρία την Ντόρα (από τη νύχτα των εκλογών αρχισε το πουλάκι μου) και ας κοιτάξει να συμμαζέψει λίγο την άθλια Αθήνα, άντε και τον 9,84. Ντροπή ρεεε

  28. fatfat says:

    1) οι περισσότερες αθλητικές ομοσπονδίες – αν όχι όλες – έχουν ΜΕΓΑΛΟΥΣ και ΜΙΚΡΟΥΣ χορηγούς, ΝΑΙ ή ΌΧΙ?????

    2) Επειδή ο κύριος Κούβελος τυγχάνει σύζυγος της κυρίας Μπακογιάννη, υπάρχει κανένα κώλυμα,κανένας περιορισμός με το τι θα ασχοληθεί στην προσωπική του ή στην επαγγελματική του ζωή?

    3) Ο κύριος Κούβελος, που τυγχάνει σύζυγος της κυρίας Μπακογιάννη, δεν είναι ξεχωριστή και αυτόνομη προσωπικότητα και οντότητα?

  29. markella says:

    Ας αρχίσουμε…ενα ενα

    Το κομματι Τσουκατος, ΠΑΣΟΚ κλπ έχει αναλυθει πολιτικα και η συνεχεια έπεται.
    Αυτο που μας καιει αγαπητε ειναι η εξομοίωση…με τους παραπάνω.
    Οι πολιτικοι σαφως ειναι ανθρωποι με κοινωνικές γνωριμίες και φιλίες σε μεγάλο κοινωνικό και οικονομικό φάσμα, αναμφιβολα. Μακρυά από μας η ενοχοποίηση των καλώς νοούμενων σχέσεων και με επειχηρηματίες!
    Εκεί έγγυται όμως και η ευφυία στην σωστή διαχείρηση τέτοιων σχέσεων απο ένα πολιτικό που σέβεται τον εαυτό του και προπάντων αυτούς που παρατηρούν τον βίο του! Γιατί ο βίος του πολιτικου όπως και το ποθεν εσχες του είναι η αιχμή του δορατός του ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΉ ΘΕΑ!
    Να μην αντιστρέψουμε τους όρους…!! Το να προβάλλεις την σχέση σου (Θεοδωρα-sIEMENS-Χριστοφοράκος) φτανει στα όρια της απαξίωσης της κοινής λογικής και είναι προκλητικό.
    Με συγχωρείς….αλλα και η αφέλεια μας ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ!

  30. Mpampis says:

    Οταν ο Κυριάκος Μ. είχε φύγει από την Εθνική πήρε και την καρέκλα επειδή ήταν καλή.
    Για να απαντηθεί το ερώτημα γιατί έπαιρνε μικροαντικείμενα από την Siemens. Γιατι τα παιρνει όλα

  31. fatfat says:

    οι υπουργοί και βουλευτές έχουν γενικά κοινωνικές σχέσεις και γνωριμίες με επιχειρηματίες? ΝΑΙ ή ΌΧΙ?

    • archaeopteryx says:

      φυσικά και έχουν… ζητούν ποσοστά από δουλειές, πληρώνονται για νομοσχέδια, επιδοτήσεις, αποστασίες, τέτοια κοινωνικά πράγματα. Τόσο η ΑΓΕΤ, τόσο η μονάδα στο Πέραμα, τόσο το χωράφι στη ΒΙΠΕ, τόσο η μονοεδρική.

    • archaeopteryx says:

      και ευχαριστω για την τοστιέρα και τα διαρκείας

    • Blimblomblim says:

      Δεν είναι μόνο οι κοινωνικές σχέσεις. Πρόσεξε να δεις:

      1) Η “απονομή” ολόκληρης της πίτας του ΟΤΕ σε Siemens και Ιντρακόμ με πρωτοβουλία Μητσοτάκη τον Ιανουάριο του 1990.

      2) Οι φήμες στην αγορά κατά τη διάρκεια της θητείας της Ντόρας στο Δήμο της Αθήνας του τύπου “μην κάνετε τον κόπο να κατεβείτε σε διαγωνισμό, αν συμμετέχει και η Siemens”.

      3) Οι σπασμωδικές κινήσεις Ντόρας με την απόλυση του προϊστμάνου του πολιτικού της γραφείου, Λ. Δραγουμάνου, όταν αποκαλύφθηκαν τα “απλήρωτα τιμολόγια”. Ακόμη δουλεύει για τη Ντόρα βέβαια, ο “απολυθείς”, όπως φαίνεται.

      4) “Απλήρωτα τιμολογια” και μάλιστα μεγάλου ύψους, είχε κι ο Κυριάκος.

      5) Η “κοινωνκή επαφή” της Ντόρας, ο Χριστοφοράκος, καλεσμένος στο γάμο του γιού της, την κοπανάει στη Γερμανία για να μη συλληφθεί.

      6) Ενώ όλα αυτά έχουν στριμώξει τη Ντόρα και ενώ ο Χριστοφοράκος την έχει ήδη κοπανήσει και γίνεται χαμός, έρχεται ένα τηλεγράφημα από την Ουρουγουάη, που λέει ότι ο άλλος άνθρωπος που ξέρει τα πάντα για το τι γινόταν και ήταν να απολογηθεί σε μερικές ημέρες, έχει βγάλει 3 εκατομμύρια ευρώ στην Ουρουγουάη.

      Κανονικά, η Ντόρα θα έπρεπε να ανησυχεί σφοδρά για την πολιτική της εικόνα στο θέμα Siemens και να δείξει μεγάλη ευαισθησία για το τηλεγράφημα, να πάει αμέσως για να μην φορτωθούν κι άλλες υποψίες επάνω της. Πρόσεξε: όσα σου απαριθμώ παραπάνω από 1 μέχρι 5 είναι γνωστά ήδη! Η γυναίκα του Καίσαρα, ασχέτως αν είναι ή δεν είναι τελικά τίμια, πάντως δεν φαίνεται καθόλου για τίμια!

      Τι θα έκανες εσύ φατφατ στη θέση της Ντόρας; Δεν θα φοβόσουν για την εικόνα σου; Δεν θα έσπευδες να αποσείσεις από πάνω σου κάθε υποψία εμπλοκής δίνοντας το τηλεγράφημα εγκαίρως και κάνοντας ό,τι είναι δυνατόν για να μην την κοπανήσει κι αυτός;

      Κι όμως! Η Ντόρα, στη συνέντευξη που σε παραπέμπω πιο πάνω, όχι μόνο δεν νοιάστηκε για τη δική της ήδη σπιλωμένη εικόνα στο θέμα Siemens, αλλά έρχεται και, κατά την ομολογία της στη συνέντευξη, ΔΕΝ τηλεφωνεί στο Δένδια, παρόλο που μαθαίνει για το τηλεγράφημα! Μας λέει ότι το έκανε για να μην πληγεί το ΠΑΣΟΚ, για το οποίο θα μιλούσε ο Καραβέλας, “αν άνοιγε το στόμα του” (! εντυπωσιακή έκφραση, μη μου πεις!).

      Σε ρωτάω, όμως: Με τη δική της εμπλοκή, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; Δεν αντιλαμβάνεται ότι προτεραιότητά της έπρεπε να είναι η προστασία του δικού της ονόματος;

      Κάνει ότι δεν τρέχει τίποτα; Κανονικά, και μόνον που είχε “κοινωνικές σχέσεις” με το Χριστοφοράκο, και κάμποσα “απλήρωτα τιμολόγια” με τον αδερφό της, θα έπρεπε να ανησυχεί πάρα πολύ για την εικόνα της! Να μην πούμε ότι σε κάποια άλλη χώρα θα είχε παραιτηθεί μόνη της από κάθε αξίωμα για να μην βλάπτει το κόμμα της! Και αθώα ακόμη αν ήταν!

      Εδώ όμως, όχι μόνον δεν τηλεφωνεί στον αρμόδιο Υπουργό, αλλά επιλέγει την αργή διαδικασία του τηλεγραφήματος (που και πάλι δεν φεύγει)!

      Για χάρη του ΠΑΣΟΚ όλα αυτά;

      Λεπτομέρεια: Τη μέρα που έφευγε το τηλεγράφημα, έφευγε κι ο Καραβέλας…

      Αν είναι καθαρή, γιατί δεν της φαίνονται περίεργα όλα αυτά;

      Αν δεν είναι καθαρή, ποιος μου λέει ότι η καθυστέρηση “για χάρη του ΠΑΣΟΚ” ενώ είχε τόσο βεβαρημένο παρελθόν στο θέμα Siemens η ίδια, δεν έγινε επίτηδες για να τον ειδοποιήσει να φύγει;

      Αν ήσουν ένας απλός υπαστυνόμος, επιφορτισμένος με την έρευνα της φυγής του Καραβέλα, ποιον θα υποψιαζόμουν ότι τον ειδοποίησε για να φύγει, με βάση αυτό το σκηνικό; Ποιον θα είχες για ύποπτο;

      Σε κάθε κανονικό κράτος, θα είχαμε κατευθείαν σύσταση προανακριτικής επιτροπής για να εξεταστούν οι υποψίες!

      Και η κυρία προσποιείται ότι δεν τρέχει τίποτα και θέλει μόνον να μας κυβερνήσει!

      Αίσχος, αίσχος, αίσχος!

      • loretta says:

        Σωστα και απολύτως τεκμηριωμενα τα λεγομενα σου!!

        αλλα και παλι ο ΦΑΤ ΦΑΤ δεν θελει να το καταλαβει!!

  32. fatfat says:

    @markella ……και μόνο που χρησιμοποιείς το αγαπημένο μου γυναικείο όνομα, ό,τι και να μου γράψεις, δεν πρόκειται να σε κακοκαρδίσω ποτέ….

  33. fatfat says:

    @ kanis….είδες που τελικά μόνο καλό σας κάνω?

  34. markella says:

    Επειδή ακριβώς κάποιοι έχουν,
    Υποχρεούνται τις κοινωνικές σχέσεις να τίς κρατούν κοινωνικές και φιλικές και να αποφευγουν να τίς κάνουν και επαγγελματικές. ΟΚ??
    Γιατί τοτε βρωμάει η υποθεση…
    Και επειδή πας να το κάνεις γενικό το θέμα για να περάσει η Ντόρα από την κολυμβήθρα του Σιλωάμ και να εξαγνιστεί…και επειδή για μερες βλέπω πώς το 93 έχει γίνει σκισμένη σημαια πια
    σου υπενθυμίζω ‘οτι η ΣΙΕΜΕΝΣ και ο Χριστοφοράκος τυχαία δεν βρέθηκαν στο δρόμο ουτε της Ντόρας , ουτε του Κυριάκου …τον κληρονόμησαν!! Η μήπως τους κληρονόμησε ο Χριστοφοράκος τελικά??
    Για να βαζουμε τα πράγματα σε μία πραγματική βάση!!

    • archaeopteryx says:

      τους κληρονόμησε. Μέρος των accounts payable…κάτι σαν κεφάλαιο κίνησης

    • loretta says:

      Sister you gave fat fat a run for his money!!

  35. fatfat says:

    πάντως να είστε σίγουροι ότι αν αποδειχτεί οποιαδήποτε ανάμειξη ή συμμετοχή οποιουδήποτε πολιτικού προσώπου στο σκάνδαλο SIEMENS,ο πρώτος που θα αποδώσει πολιτικές ευθύνες θα είμαι εγώ…καμιά δικαιολογία δεν θα υπάρξει τότε ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ….και ασφαλώς θα απαιτήσω μετ΄ επιτάσεως να αποδοθούν και ποινικές ευθύνες – αν βέβαια αυτό είναι δυνατό -…..και τέλος, ασφαλώς καλά κάνει και ο εισαγγελέας που ζητά πρόσθετα στοιχεία για την υπόθεση SIEMENS….

    • archaeopteryx says:

      και ο Εβερτ όλο τον εισαγγελέα αποζητεί… αυτόν και …ψυχραιμία.

    • «Κασσάνδρα» says:

      πως να αποδειχθεί αγαπητέ όλοι έχουν ασυλία και κοράκας κοράκου μάτι δεν βγάζει.

  36. fatfat says:

    @ markella……κανείς δεν πρέπει να εξαγνίζετε στην “κολυμβήθρα του Σιλωάμ”…ούτε από την μιά πλευρά,ούτε από την άλλη…..

  37. B.K.Σ. says:

    Φατφατ, εγώ προσωπικά χαίρομαι που είσαι εδώ. Δεν με ενοχλούν οι σε διατεταγμένοι υπηρεσία παρά μόνον όταν είναι φαιδροί, κι εσύ δεν είσαι. Τουναντίον οι παρεμβάσεις σου και η επιμονή σου αναβαθμίζει τη συζήτηση και οξύνει την επεξεργασία των δεδομένων για όλους μας. Πόσο μάλλον τώρα που έρχονται και οι δημοσκοπήσεις πρωτιάς για τον Σαμαρά, που έρχονται πολύ νωρίς κι εμένα με θορυβούν. Δεν είναι δυνατόν μέσα σε μια βδομάδα το ρυάκι να έχει γίνει αγριοπόταμος, κάποιο λάκο έχει η φάβα… Συνεπώς προτιμώ να έρθουν κι άλλοι φατφατ εδώ να ξανοιχτούν και άλλοι στον κόσμο έξω να γίνει συζήτηση ουσιαστική, να ριζώσουν τα τεκμήρια και ο κόσμος να ξέρει όλος γιατί ψηφίζει αυτόν που θα ψηφίσει!

  38. francosoldato says:

    Διαβάζω με πόσο μένος καταφέρονται οι περισσότεροι κατά της Ντόρας, και πόσο εξυμνείται ο Σαμαράς….
    Εγώ να δεχτώ όλα όσα λέτε εναντίον της Ντόρας αλλά πρέπει να δεχτώ και το τι έχει γράψει η ιστορία…γιατί αδέλφια η ιστορία δεν ξεγράφει και δεν ξεβάφει!!!

    Απο την ώρα και τη στιγμή που ασχολήθηκε η Ντόρα με την πολιτική δεν είδα κάπου γραμμένο στα βιβλία της ιστορίας της παράταξης το όνομά της να διαβάλλει την ενότητα, να προκαλεί τριγμούς στο κόμμα ακόμη και στο ίδιο το πολιτικό σύστημα…..αντιθέτως κύριος Σαμαράς το 1992, προσπάθησε να επιβάλει στον πρόεδρο, τον πρωθυπουργό και τους πολιτικούς αρχηγούς τους περιβόητους «7 όρους» του, όρους που εξόργισαν συλλήβδην όλο το πολιτικό σύστημα….
    Έπεται και συνέχεια… για να θυμούνται οι παλαιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι…..

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Απο το 1993 που επεσε ο πατερας της εχει φτιαξει το δικο της παραμαγαζο μεσα στη ΝΔ με στελεχη, δημοσιογραφους και δε συμαζευεται. Υπονομευση, σκαψιμο, συκοφαντια. Αυτη ειναι η θεωρια των Μητσοτακηδων φιλε μου. Μη βασανιζεις το μυαλο σου. Τους ξερουμε καλα, εδω και πολλα χρονια, δεν τους μαθαινουμε τωρα. Προκειμενου να πετυχουν το σκοπο τους δε σταματανε πουθενα. Δεν υπαρχουν αναστολες.

  39. Κώστας-Δράμα says:

    Τόσο μένος ρε παιδιά εναντίον της Ντόρας; Απλωθήκατε οι ίδιοι και οι ίδιοι 10-15 το πολύ σε όλα τα blogs και τα άρθρα που έχουν να κάνουν με την Νέα Δημοκρατία και αρχίσατε να πετάτε την μία χολή μετά την άλλη. Αφού λοιπόν υπήρχαν όπως λέτε, όλα αυτά τα στοιχεία εις βάρος της κα Μπακογιάννη, γιατί δεν έβγαιναν νωρίτερα; Και στο κάτω κάτω της γραφής, όλα αυτά που παρουσιάζετε παραπάνω δεν είναι τίποτα άλλο από τιμολόγια. Δηλαδή εσείς εάν πάρετε ένα κινητό από τον «Γερμανό» και κοπεί τιμολόγιο στο όνομά σας και στην πορεία αποδειχτεί ότι ο «Γερμανός» εμπλέκετε σε παράνομες πράξεις, σημαίνει ότι και εσείς έχετε εμπλοκή;
    Και στο άλλο θέμα του πατριωτισμού. Ο Σαμαράς έφυγε από την Ν.Δ. το 1993 με αφορμή το Μακεδονικό. Αφού όπως λέει «η ιστορία δεν λησμονείτε ούτε σε 10, ούτε σε 110 χρόνια» και εμμένει στην αρχική του θέση, πως λοιπόν εντάχθηκε πάλι σε ένα κόμμα (μπαίνοντας μάλιστα σε κυβερνητικό πόστο) το οποίο είναι ενάντια στην δική του εξωτερική πολιτική; Γιατί δεν μας λέει τι στάση πρόκειται να κρατήσει στο Σκοπιανό ως αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά και ως αυριανός πρωθυπουργός;

    • Aris M. says:

      Εγώ απο το Σαμαρά θα περίμενα ένα δημοψήφισμα όπως αυτά που γίνονται σε όλα τα Ευρωπαικά κράτη, γι’αυτό το θέμα που τόσο έχει ταλαιπωρήσει την Ελλάδα. Να δούμε τι θέλουν οι ‘Ελληνες.

    • Aris M. says:

      Οσο για τα τιμολογια αυτά τα τιμολόγια δεν είχαν πληρωθεί…ήταν δωράκια. Εμέν ο “Γερμανός” δεν μου έχει κάνει τοσες χιλίαδες ευρώ δωράκια ποτέ…

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Εσυ δεν ειναι και στη Ναυτεμπορικη? Απο που βγαζεις πως ειναι οι ιδιοι 10-15 σε ολα τα blogs υπερ Σαμαρα? Δε σου λεει κατι το γεγονος πως πριν ενα μηνα η ντόρα ηταν σιγουρη νικητρια και τωρα παιζει στο ιδιο ποσοστο με το Σαμαρα που συνεχως εχει ανοδο? Μαλλον δεν εχεις καμια επαφη με την κοινωνια. Ειδικα με τη βαση της ΝΔ που βραζει εναντιον της οικογενειας Μητσοτακη. Πηγαινε στις συγκεντρωσεις Σαμαρα να δεις τι γινεται. Ενω στη ντόρα…Αρεα αρεα καμια σαρανταρεα!!! Εχεις δικιο πως η ιστορια δε λησμονιεται. ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΟΥΜΕ!!!

  40. ΔΗΜΗΤΡΗΣ says:

    ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΓΑΠ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ .ΤΩΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΕΜΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑ .ΑΣ ΒΓΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΙΕΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!! ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΞΙΣΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΣ ΤΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ.

    • loretta says:

      Σε παραπεμπω σε προηγουμενο ποστ μου για να σου απαντησω.

      ….θα εμφανιστεί καποια στιγμη ο επομενος “ΓΡΥΛΑΚΗΣ” ως ιστορικος του μελλοντος και θα τα τεκμηριωση/επιβεβαιωση…και θα εχουμε τοτε να λεμε παλι…γιατι δεν τα λεγαν εν τη γέννεση??

  41. francosoldato says:

    Διαβάζω με πόσο μένος καταφέρονται οι περισσότεροι κατά της Ντόρας, και πόσο εξυμνείται ο Σαμαράς….
    Εγώ να δεχτώ όλα όσα λέτε εναντίον της Ντόρας αλλά πρέπει να δεχτώ και το τι έχει γράψει η ιστορία…γιατί αδέλφια η ιστορία δεν ξεγράφει και δεν ξεβάφει!!!

    Απο την ώρα και τη στιγμή που ασχολήθηκε η Ντόρα με την πολιτική δεν είδα κάπου γραμμένο στα βιβλία της ιστορίας της παράταξης το όνομά της να διαβάλλει την ενότητα, να προκαλεί τριγμούς στο κόμμα ακόμη και στο ίδιο το πολιτικό σύστημα…..αντιθέτως κύριος Σαμαράς το 1992, προσπάθησε να επιβάλει στον πρόεδρο, τον πρωθυπουργό και τους πολιτικούς αρχηγούς τους περιβόητους «7 όρους» του, όρους που εξόργισαν συλλήβδην όλο το πολιτικό σύστημα….
    Έπεται και συνέχεια… για να θυμούνται οι παλαιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι…..

  42. Βανζέλ Παπαντό says:

    Συμφωνώ με τον φατ-φατ. Επιτέλους, η παράταξη δε χρειάζεται όσους θέλουν τη διάσπαση και την παραμονή του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία επ άπειρον. Μετά από ώριμη σκέωη κατέληξα, μόνο Ντορα. Μόνο η Ντόρα έχει προοπτική. Οιθ μουτζαχεντίν του Σαμαρά να κατεβάσουν τους τόνους

    • loretta says:

      Να κατεβασουν τονους ενοεις να μην λενε αληθειες? λυπαμαι…αλλα δεν γινεται!!

      • Βανζέλ Παπαντό says:

        Κατέβασε τους τόνους, χρυσή μου. Η Ντόρα θα βγει, τελείωσε το ζήτημα. Μη σπαταλάς δυνάμεις

      • loretta says:

        …………….βαριεμαι..!!

        βανζελ?..οπως?

    • loretta says:

      Διασπαστης της παραταξης δεν ειναι ο Σαμαρας αλλα τα πεπραγμενα αυτων που ροκανιζαν την καρεκλα του καραμανλη ολα αυτα τα 5 χρονια και τωρα δηθεν μιλανε για ενοτητα…δηλ για το αυτονοητο.

    • kanis says:

      Δεν σου κάνει εντύπωση, πως μετά από τόσους διορισμούς κι άλλων ειδών εξαρτήσεις του καλοστημένου μηχανισμού Μητσοτάκη, προκύπτει δυναμικότερη η μεγάλη παρέα των “αδιόριστων” κι ανεξάρτητων υποστηρικτών του Αντώνη;

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Δε χρησιμοποιεις κανενα επιχειρημα. Αρα εισαι μουτζαχεντιν της Ντόρας. Εδω μεσα υπαρχουν ανθρωποι που ανταλασσουν αποψεις με μαχητικοτητα και παθος. Οι μουτζαχεντιν ειναι στον αρρωστημενο μηχανισμο της Ντορας. Στον παρακρατικο μηχανισμο για την ακριβεια. Μηχανισμοι καιιντριγκες απ οπου κι αν περασε. Δημος, υπουργεια, κομμα, παντου. Φτανει

  43. loretta says:

    δηλ δεν εχει σαν τον χατζηλαλλλλλλλακη νικολακι που ρωταει τον ΚΙΛΤΙΔΟΥΛΑ για το 90-93 και θαβει το θεμα της ΜΙΖΕΝΣ!!

  44. remali says:

    FaktorX το είδατε αυτό στο σχόλιο του ΝΤΑΝΤΟΝ?

    ”…
    Εδώ ο Κ. Μητσοτάκης , για μια τελείως πρόσφατη ιστορία γενοκτονίας των Ελλήνων από τους Ναζί , στην επέτειο των 50 χρόνων από την ¨Μάχη της Κρήτης¨ , το 1991 , έδωσε εντολή να αποσύρουν από την μαρτυρική Κάνδανο την Γερμανική επιγραφή ( ταμπέλα ) που είχε τοποθετηθεί στην είσοδο του χωριού από τους Γερμανούς τρομοκράτες , και η οποία έγραφε στα ελληνικά και γερμανικά :

    ¨Εδώ υπήρχε η Κάνδανος- Κατεστράφη σε αντίποινα για την δράση Ελλήνων Συμμοριτών¨ ( ¨Banditen¨ ο περιώνυμος γερμανικός όρος σε συνέχεια του Οθωμανικού ¨Ληστές¨ ). Για να μην δει ο κ. Κόλ που ήταν επισκέπτης στις εκδηλώσεις και ¨προσβληθεί¨ από την ¨μισαλλοδοξία των ¨ελληναράδων¨.

    Τότε ο κ. Μητσοτάκης , ένα χρόνο μετά την Γερμανική ενοποίηση , δεν αφαίρεσε μόνο την ταμπέλα της Κανδάνου , αλλά και δεν τόλμησε να θέσει θέμα διεκδίκησης των ¨Γερμανικών πολεμικών επανορθώσεων ¨ , διότι όπως είχε δηλώσει σε ¨ On-line – Συνέντευξη¨ από το Ζάππειο ( 1990 ) :

    ¨Εάν η ¨Ανθρωπότης¨ ( Μπούς – Θάτσερ – Γκορμπατσόφ ) θέλει να ενοποιηθεί η Γερμανία –χωρίς να πληρώσει πολεμικές επανορθώσεις , ¨Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΡΟΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ…¨

    Όταν λίγο αργότερα ( 1992 ) ο τότε υπουργός εξωτερικών και ανιψιός της Πηνελόπης Δέλτα ( η οποία αυτοκτόνησε την 27ΗΑπριλίου 1941 , την ημέρα που εισήλθαν οι Γερμανοί στην Αθήνα ) , ¨τόλμησε¨ να πει ότι η Ελλάδα θα ζητήσει την διευθέτηση των ¨πολεμικών επανορθώσεων¨ , όλα τα γερμανικά Μ.Μ.Ε. του άσκησαν ανάρμοστη προσωπική επίθεση.

    Και όπως διηγήθηκε ο ίδιος ο κ. Σαμαράς (1993) , όταν σε μια πτήση με τον κ. Γκένσερ προς την Αθήνα ( τότε υπουργό εξωτερικών της Γερμανίας ) ¨τόλμησε ξανά¨ να τον ρωτήσει το ¨τι θα γίνει με την διευθέτηση του ζητήματος των επανορθώσεων , ο κ. Γκένσερ του απάντησε : ¨ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΟΥ ¨ ;;;

    Τώρα ορισμένοι ¨Κρητικοί¨ θέλουν να ψηφίσουν Ντόρα Μητσοτάκη για να βρουν επιτελούς τα διαχρονικά όνειρα των Γερμανών για μια ¨Ενωμένη Ευρώπη¨ δικαίωση.

    Από την Σφαγή της Χίου – στην Σφαγή της Κανδάνου μία είναι η πολιτική του ιμπεριαλισμού – και μία ενιαία είναι η στάση της άρχουσας πολιτικής και οικονομικής τάξης της Ελλάδας :

    Συμμετέχουμε στον ¨παγκόσμιο άνισο καταμερισμό¨ – ¨πουλάμε και τον ποπό μας

    … ”

    • archaeopteryx says:

      την έχω δει την ταμπέλα, και ντράπηκα… Στην Κρήτη!

  45. Υ. says:

    @Φατφατ 6.01
    1. Χαίρομαι για την εκτίμηση που τρέφεις για μας. Είναι αμοιβαία. Όπως ανέφερα χθες, ανήκουμε στην ίδια παράταξη κλπ κλπ (μην επαναλαμβάνω)
    2. Για τον Βουλγαράκη. Δε ξέρω αν ζεις Αθήνα (ή αν γνωρίζεις τα στόρις εκεί), ο Β. προεκλογικά έδωσε όλο το μηχανισμό του στην υπηρεσία της Κυρά-Θοδώρας. Δεν είναι φήμη, αλλά γεγονός. Ενημέρωση από προσωπικό του φίλο, που τυχαίνει να είναι και δικός μου. Όλο το επιτελείο του Β. επικοινωνούσε με του φίλους/ψηφοφόρους του και έδινε γραμμή, για ψήφο στη ψηλή. Πως λοιπόν δέχθηκε η Ντόρα, έναν πολιτικό εκτεθειμένο (το δέχεσαι εξάλλου και συ), όπως ο Β. να κάνει κολλεγιά μαζί του?
    3. Μίζες. Αδιαμφισβήτητα, τα χοντρά κονδύλια πήγαν σε άτομα περιβάλλοντος πασόκ. Για θυμήσου όμως δήλωση Χριστοφοράκου, “150 βουλευτές τα έχουν πάρει” (ή κάπως έτσι), σε κας ή λεμονοστίφτες. Όλα στο φως λοιπόν. Για όλους. Στη χλεύη του λαού και των πολιτών ψηφοφόρων, ώστε να μας αδειάσουν τη γωνιά. Ένας απ’ αυτούς αποδεικνύεται (βάσει των τιμολογίων), ότι είναι και ο Κούλης.
    4. Δεν το βλέπεις και πολύ σύμπτωση, οι χορηγίες σε συλλόγους να είναι η Ομ. Ιππασίας, με πρόεδρο τον μεσιέ Ισιντόρ? Έκανε στο στίβο ή στο βόλεϋ, ή.., ή..,ή..? Εκτός αν ο Κούλης (μεταξύ άλλων), είναι και σύλλογος.

    • kanis says:

      ..άκου “΄συλλογος”
      χαχαχαχχαχαχαχχαχχαχαχχαχα!
      έγραψες!

      • loretta says:

        παντα τοχει ο Υ!! γιαυτο ειμαι και ενθρεμη οπαδος!!

      • Υ. says:

        Σύλλογος με άλογα, και άλογους νόες

      • kanis says:

        ονομα δε του συλλόγου
        “το γουρλωτό παιδί”

    • Υ. says:

      factor says
      Λορέττα θα μας παρεξηγήσουν

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Όλα τα Ντοράκια που απαντουν στα διαφορα blogs υπερ της Θοδωρας, να μας πουν πως αισθανονται που ειναι στο ιδιο στρατοπεδο, υποστηριζουν την ιδια υποψηφια με τους ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ της παράταξης ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ, ΠΑΥΛΙΔΗ, ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ, ΜΑΓΓΙΝΑ, ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ, ΠΕΤΡΑΛΙΑ, κλπ. Έγω θα ντρεπόμουνα να το πω δημοσίως. Δεν ειμαι σε βαρωνειες και βαρωνετα. Δεν ειμαι ανεπαγγελτος γόνος, ουτε μεγάλο τζάκι. Δεν εχω σχεση με νταβατζηδες ΜΜΕ, ουτε SIEMENS, ουτε τίποτα. Θέλω εναν σεμνο, καθαρο, τίμιο πολιτικό με καθαρό βλέμμα που να με κανει να ελπίζω για ένα αξιοπρεπές αύριο. Δεν εχω αλλη επιλογη απο τον ΑΝΤΩΝΗ μας..

  46. loretta says:

    ε πολυ στην παρεξηγησει με εχετε ολοι βρε!! ….να πεσω στην σιωπη???

  47. loretta says:

    loretta says…to Y who says…that factor says….οποιος μας παρεξηγει θα του στειλω τις ευχες του επιτιμου!!

  48. loretta says:

    ναι δηλωνει απουσα !! αν και εδωσε τις απαντησεις της

  49. kanis says:

    Ανταπόκριση από τις σημερινές συγκεντρώσεις υπάρχουν;

    • Υ. says:

      Δε μπορεί, κάτι θα ετοιμάζει ο φάκτορας από τη συνάντηση με τους σύνεδρους.

    • loretta says:

      Μου κανει εντυπωσει σημερα που παρακολουθουσα ΝΕΤ χουκλη ο Ψωμιαδης μονιμως παιζει με την φραση..’ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ”"

      Πονηρος ο ΠΟΝΤΙΟΣ…!!

    • Υ. says:

      Όλοι στους μεγάλους Δήμους, όταν βγουν με τη στήριξη της ΝΔ, το παίζουν μετά αυτόνομοι.
      Κακλαμάνης, τα έριχνε μονίμως στη κυβέρνηση ΚΚ. Το ίδιο κι ο Πανίκας.
      Ενώ οι πασόκοι? Κυριούλες!

      • kanis says:

        Ε, τώρα η Μελίνα δεν κορόιδευε τον εαυτό της.
        Από την άλλη, ο Νικήτας, σαν Dustin Hoffman ξεκίνησε, για να μας προκύψει Δήμος Σταρένιος!

      • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

        Αρτέμης Μάτσας του ταιριάζει καλυτερα..

      • kanis says:

        είμαι διακριτική!

    • Βανζέλ Παπαντό says:

      Φαγωθήκατε να παρουσιάζετε τον Σαμαρά ότι έχει ρεύμα. Χαλαρώστε και απολάυστε τον επερχόμενο θρίαμβο της ανερχόμενης ηγέτιδα της αξιωματικής αντιπολίτευσης

      • loretta says:

        who said what??

      • kanis says:

        Θύμισε μας τι, πότε και που έχει σπουδάσει η “ηγέτιδα”;
        Θα της κάνουμε και πάρτυ με συμφοιτητές!

      • loretta says:

        ναι σπουδασε trading στο city!! τα πτυχια της εχουν την σφραγιδα ” μπετον¨” επανω τους απο την μιζενς!

      • Βανζέλ Παπαντό says:

        Υπήρξε υποδειγματική σύζυγος και μητέρα. Μπορεί να μην έχει τις σπουδές ενός ακαδημαικού, αλλά έχει έργο σε όλα τα πόστα στα οποία έχει θητεύσει.

        Η Ντόρα κάνει έργο, όχι πανηγυρτζήδικα πράγματα όπως κάποιοι άλλοι

      • Βανζέλ Παπαντό says:

        Και όπχς λέει ο ιστοχώρος της: Ολοκλήρωσε τις μαθησιακές της σπουδές στη Γερμανική Σχολή του Παρισιού. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου. Μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα, συνέχισε τις ακαδημαϊκές της σπουδές στη Νομική Σχολή, όπου αποφοίτησε από το τμήμα Δημοσίου Δικαίου της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών. Ομιλεί τη γερμανική, γαλλική και την αγγλική γλώσσα.

      • Anonymous says:

        Βανζελ,
        θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε σχέση με το έργο της Ντόρας. Από όπου και να πέρασε έργο δεν άφησε. Ούτε στο Πολιτισμού που την είχε ο πατέρας της ούτε στο Δήμο ούτε στο εξωτερικών.

      • kanis says:

        Ως υποδειγματική μητέρα, διεκδικεί την αρχηγία ιστορικού κόμματος;
        Εδώ για να πάρεις μόρια ασεπ, όλο και κάτι παραπάνω σε σπουδές σου ζητάνε.
        Είδες τι άδικοι που είναι, να μην σου αναγνωρίζουν ένσημα στο γραφείο του μπαμπά σου!

      • Βανζέλ Παπαντό says:

        Ελπίζω να ανεβεί κάποια στιγμή το μήνυμά μου που περιγράφει τις σπουδέ; της Ντόρας

      • Factorx says:

        εσυ που τα ξέρεις όλα: ποιό ήταν το θέμα της διατριβής της;

      • Factorx says:

        Είσαι ολίγον αφελούλης; Γιατί να κόψουμε τις σπουδές της Ντόρας; Ασε που διασκεδάζουμε πολύ

      • Βανζέλ Παπαντό says:

        Είπα οτι αυτα ειναι απο τον ιστοχωρο της. Δε δουλευω στη γραμματεια της Σχολης για να ξερω λεπτομερειες ουτε ειμαστε κολληταρια. Οσο για το αφελουλης κλπ, το μηνυμα με τις λεπτομερειες των σπουδων εκανε τουλαχιστον μιση ωρα να ανεβει και επρεπε να παμε και για υπνο, εξ ου και το δευτερο σχολιο. Μην αρπαζεσαι για ψυλλου πηδημα. Καλη διασκεδαση

      • Swell says:

        @Βανζέλ, θα μας πεις, σε παρακαλώ, το έργο της σαν ΥΠΕΞ;

      • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

        Άλλο ενα φαιδρο Μητσοτακουλάκι που πεταει τη μπαρουφα του και γινεται..Αλέκος. Μη δινεται σημασια στο παρελθον…

      • loretta says:

        …εχω την υποψια οτι κυκλοφορει με διαφορα nick names!!

      • kanis says:

        Από πότε οι σπουδές, είναι παρελθόν;

  50. kanis says:

    Οι δηλώσεις Καρατζαφέρη, που προβάλει το ΜΕΓΚΑ, εμμέσως πλην σαφώς, δείχνουν υποστήριξη στη Ντόρα! Σιγά και δεν το ξέραμε βέβαια.
    Απλά, αυτό ας το συλλογιστούν οι “αγνοί” ψηφοφόροι του, που τον ακολούθησαν γιατί “τσιμπήσανε” το δόλωμα του πατριωτισμού, που ευκαιριακά τους πέταξε!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Μα ειναι γεγονος πως ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ κανουν τάματα στη Μεγαλοχαρη για να εκλεγει η Θοδωρουλα Μητσοτακη. Και ενα μικρο παιδι καταλαβαινει τους λογους. Το αυτο ισχυει και για νταβατζηδες ΜΜΕ, ξενο παραγοντα, ΗΠΑ, Τουρκια, Σκοπιανούς. Γι’ αυτο υποστηρίζω πως η εκλογη ΣΑΜΑΡΑ ειναι ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ / ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ. Στο χέρι μας ειναι να πάρουν το μαθημα τους ολοι αυτοι που νομισαν πως θα επιβαλλουν ανωθεν τις επιθυμιες τους..

      • kanis says:

        Μεγαλύτερο κακό στον ΚΚ, έκανε το ΠΑΣΟΚ ή οι μηχανισμοί του Ιδρύματος Μητσοτάκη;

      • loretta says:

        θα παρω την απαντηση πισω απο την πορτα δυο!!

        ευχαριστω!!

  51. maria says:

    ολοι εναντιων ενος!ο ενας εφυγε τη καταλληλη στιγμη κ ο αλλος θα μεινει μεχρι τελους.Ετσι δειχνουν ποσο μας υπολογιζουν!!!Εχουμε νευρα ομως,πολλα νευρα και θα το καταλαβουν οταν μετρανε τις ψηφους υπερ του Αντωνη!ο νομαρχης τις αποκριες(αν δεν αποσυρθει εγκαιρως)να ντυθει χανουμακι κ οχι Ζορο!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Ας μη βιαζομαστε να τον καταταξουμε καπου τον Ψωμιαδη. Οσο για τη φυγη Αβραμόπουλου, μαλλον τον Αντώνη ευνοεί τελικά. Η λαομίσητη θεοδώρα αν δεν ειχε τα ΜΜΕ και τους δολοπλόκους μηχανισμους της , δε θα περναγε καν στο δεύτερο γύρο.

    • kanis says:

      Τα χανούμια είναι δικά μας..ποντιακά!
      Μαυροπουκαμισά από τα Ζωνιανα να μην τον δούμε!

  52. kanis says:

    ΑΣΧΕΤΟ αλλά και Σχετικό..

    X-FACTOR…τονώστε το ελληνικό τραγούδι, το έχουμε ανάγκη!
    Οταν γελάμε, όταν κλαίμε, όταν αγαπάμε,
    στη γλώσσα της μαμάς μας το..λαλάμε!

  53. fatfat says:

    @ B.K.Σ……αν αυτό που έγραψες “διατεταγμένοι σε υπηρεσία” αφορά και εμένα, τόσα ξέρεις, τόσα λες…..

    • kanis says:

      καλως το!
      Που ήσουνα φατφατούλη, τόση ώρα;
      Πάλι ενοχές κουβαλάς;

  54. loretta says:

    fat fat…oλα δεν αφορουν εσενα βρε παιδι..!! αργα μας ηρθες σημερα…!!
    εγω καληνυχτω ολους σας και τα λεμε a demain!!

  55. fatfat says:

    @ Aris M…….το σκάνδαλο SIEMENS έχω ξαναγράψει ότι αφορά τα “μαύρα ταμεία” της SIEMENS, όπου η SIEMENS δωροδόκησε πολιτικούς,κρατικά στελέχη,μέλη επιτροπών από 1997-2007,για να κερδίσει σχετικούς διεθνείς λογαριασμούς…..δεν νομίζω να κέρδισε π.χ η SIEMENS το C4I με τηλέφωνα και fax αξίας 100.000 EUR…..σε ποιους έδωσε και χρήματα έχουν αναλάβει να αποδείξουν και να τεκμηριώσουν οι δικαστικές αρχές…..γιατί αγνοείτε την αλήθεια επιδεικτικά?
    Αλλά ας μιλήσουμε και για τα τηλεφωνικά κέντρα και fax των 100.000 EUR….
    Πρώτα από όλα, η συγκεκριμένη υπόθεση αφορά τον κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη και όχι την αδελφή του, την κυρία Μπακογιάννη…..γιατί λοιπόν επιτίθεστε συνέχεια στην κυρία Μπακογιάννη?….
    Τα απλήρωτα τιμολόγια μπορεί να σημαίνει και τιμολόγια επί πιστώσει….φαντάσου το ακόλουθο υποθετικό σενάριο… αν ήσουν βουλευτής και μάλιστα γνωστής οικογενείας, ποιος διευθυντής εταιρείας θα σε έπαιρνε τηλέφωνο για να σου ζητήσει-απαιτήσει να εξοφλήσεις τιμολόγια για τον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό που σου πούλησε η εταιρεία του και δεν έχεις ακόμα πληρώσει? Μήπως αυτός ο διευθυντής θα προτιμούσε να τα έχει καλά μαζί σου?
    Στο πολιτικό μας σύστημα υπάρχουν στρεβλώσεις που πρέπει να πάρουμε άμεσα μέτρα για να εξαλειφθούν…..μία από αυτές είναι το γεγονός ότι πολλές φορές βουλευτές δέχονται ή ζητούν μικροεξυπηρετήσεις από επιχειρηματίες…αυτή δυστυχώς είναι η πραγματικότητα και αυτό πρέπει να σταματήσει άμεσα…αν πάμε στα γραφεία των βουλευτών σίγουρα θα συναντήσουμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις….κάποιοι δίνουν σε βουλευτές δωρεάν γραφική ύλη ή την πληρώνουν, κάποιοι τυπώνουν δωρεάν τα φυλλάδια των βουλευτών ή πληρώνουν την εκτύπωσή τους, κάποιοι πληρώνουν τις αίθουσες για τις ομιλίες και εκδηλώσεις των βουλευτών, κάποιοι πληρώνουν τα γραφεία ή τα εκλογικά κέντρα των βουλευτών ή των υποψήφιων βουλευτών….όλα αυτά δυστυχώς συμβαίνουν κάθε μέρα και όχι μόνο από 1-2-3 βουλευτές……όλα αυτά πρέπει να σταματήσουν…..να θεσπιστούν κανόνες διαφάνειας……δημοσιότητα στο site της Βουλής όλων των αναλυτικών μηνιαίων εξόδων των βουλευτών και υπουργών, ταυτόχρονη εμφάνιση και των σχετικών παραστατικών.

    • Aris M. says:

      Και τις επιπέον εκπτώσεις για μπλέντερ που ζήταγε τις ξεχνάς??? Η γυναίκα έχει διαπραγματευτικές ικανότητες….αποδεδειγμένα. Εμένα δεν θα μου έδειναν ούτε 1 ευρώ έκπτωση…
      http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=5753

  56. herbie says:

    και μόνο ότι αυτοί που μας φορτώσαν τον καραμανλή υποστηρίζουν σαμαρά μου φτάνει να υποστηρίξω όποιονδήποτε για αρχηγό.ποιόν θέλετε?τον χατζηγιάννη,τον βλαμμένο απο τον βορρά,τον πήτερ πάν,τον ιντιάνα τζόουνς,τον Ε.Τ.,ποιόν?

  57. fatfat says:

    @ kanis….φάσκεις και αντιφάσκεις….την μια φορά ισχυρίζεσαι ότι κάνω συνεχή ενοχοποίηση, την άλλη φορά ισχυρίζεσαι ότι ενοχές κουβαλώ….διάλεξε επιτέλους τι από όλα κάνω!!!!

    Υ.Γ : Μόλις μπήκα σπίτι, είχα πάει για ένα ποτό….

  58. kanis says:

    @ fatfat & herbie

    Δεν τα βγάζεις πέρα μόνος σου χοντρούλη κι έφερες ενισχύσεις του κλίματος της ενοχοποίησης.
    Καλό ξημέρωμα παιδάκια!

  59. fatfat says:

    @ Γιάννης….αφού τον ήξερες τον κύριο Μητσοτάκη τόσο καλά, γιατί τον ψήφιζες? Μη μου πεις, ότι και εσύ είδες αργότερα “το φως, το αληθινό”!!!!!

  60. fatfat says:

    @ Υ….συμφωνώ μαζί σου….ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kanis says:

      Με ξύπνησες πάλι ατιμούλικο!
      Πες μας τώρα, τι ακριβώς κάνει το Ιδρυμα Μητσοτακη

  61. fatfat says:

    @ Υ…Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ιππασίας το 2001 δεν νομίζω να είχε χορηγό μόνο την SIEMENS….θεωρείται και είναι μια πολύ σημαντική εκδήλωση του αθλήματος….και φέτος που έγινε πάλι στην Ελλάδα, νομίζω είχε χορηγό τα SUPERFAST FERRIES(δεν είμαι σίγουρος 100%)….

    • kanis says:

      Λογικό …γνωστό ελληνικό άθλημα με λαική απηχηση η ιππασία!

  62. kanis says:

    @ Βανζελ Παπαντό (να σαι καλά όπου βρίσκεσαι γλυκούλη Χρόνη Εξαρχάκο)

    “Υπήρξε υποδειγματική σύζυγος και μητέρα.”

    Ξέχασες το θυγατέρα, γιατί αυτό την προδιαέγραψε! Ολοι οι άλλοι ρόλοι υπήρξαν … παραπληροματικοί!

  63. kanis says:

    Αλήθεύει η γενναία δωρεά προς την Γαλλικη Ακαδημία, ώστε να λάβει προσφάτως αντιστοίχως γενναίους τίτλους η Ντόρα μας;

  64. fatfat says:

    @ kanis…..πως σε ξύπνησα? Σε έχω τρομάξει τόσο πολύ που με βλέπεις και στον ύπνο σου?

    • kanis says:

      Θάθελες χοντρούλη! Ετσι λέγαμε και τον Κοσκωτά.
      Πές μας τώρα το ποιήμα, για τις σπουδές και τις ακαδημαικές διακρίσεις της κυρίας Μητσοτάκη.

  65. fatfat says:

    @ ΓΙΑΝΝΗΣ….. γράφεις “Ας μη βιαζομαστε να τον καταταξουμε καπου τον Ψωμιαδη”……καλά κάνεις….γιατί σε ενδεχόμενο δεύτερο γύρο θα εκλιπαρείτε για τους ψήφους του….

    • kanis says:

      Πόσα ξέρεις ατιμούλικο και δεν τα λες!

      Ο Ψωμιαδης όμως στους Πόντιους θα δώσει λόγο…’οχι στη Ντόρα!

      Ψωμιαδης λοιπόν ή, Ψωμι άκης!

  66. fatfat says:

    @ ΓΙΑΝΝΗΣ….γράφεις “Η λαομίσητη θεοδώρα”……φιλική συμβουλή…..αν οργιάζει τόσο η φαντασία σου, γράψε κανένα σενάριο και στείλτο σε κανένα κανάλι…που ξέρεις….μπορεί να γίνει και σειρά….

    • kanis says:

      Ωραία ιδέα “Ο Αντώνιος κι η Θεοδώρα” !

  67. fatfat says:

    @ mesaios daktylos…..διαφωνώ μαζί σου ριζικά όσο αφορά την διάσπαση της ΝΔ, αλλά ομολογώ ότι είσαι ο πρώτος που έχει με ειλικρίνεια γράψει την επιθυμία σου περί διάσπασης…..

    • kanis says:

      Διασπάται κάτι ενιαίο!
      Οι καιροσκόποι διεκδικητές της εξουσίας εξαιρούνται!

  68. fatfat says:

    παραπάνω, μια δήλωση του κυρίου Κυριάκου Μητσοτάκη – την οποία “ανέβασε” κάποιος σχολιαστής – αναφέρει : “Τα τρία πρώτα τιμολόγια αξίας 93,277.03 εξοφλήθηκαν πλήρως από 14/1/2008 μέχρι 21/3/2008 ενώ το τελευταίο τιμολόγιο εξοφλήθηκε πλήρως στις 2/6/2008. Οι αποδείξεις εισπράξεως και τα τραπεζικά καταθετήρια αποδεικνύουν πλήρως τον ισχυρισμό μου και είναι στη διάθεση του καθενός…”…..υπάρχει κανένας με στοιχεία να αποδείξει το αντίθετο? Έχει κανείς αποδείξεις ότι ο κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης λέει ψέμματα και δεν εξόφλησε τα ποσά που αναγράφει στις ημερομηνίες που ισχυρίζεται?

    • kanis says:

      Λόγια, λόγια, λόγια
      ποιος γ…ει τα τιμολόγια!

      φιλάκια

    • Aris M. says:

      Τα εξοφλησε μετα απο 2 χρονια και αφου πηγε η υποθεση στον εισαγγελέα. Υποτιμούν την νοημοσύνη μας, αυτο ειναι το χειροτερο.. νομιζουν οτι εχουν να κανουν με προβατα. Ε απο αυτα τα προβατα θα την βρουν…

  69. fatfat says:

    @ loretta….γράφεις για εμένα “ασε θα δει πρωτα τη συνεντευξη του Προεδου ΑΝΤΩΝΗ στο ΑΛΤΕΡ”….ποια συνέντευξη? Αυτή που δεν έδωσε?

    • kanis says:

      Τόσα χρόνια ο Αντώνης Σαμαρας ήταν κομένος από τα κανάλια.
      Σίγουρα ο Γιακουμάτος, ο Κούλης κι η Νατάσα Ράγιου μας εμπλουτίσανε με τις απόψεις τους, στον Πρετεντέρη κι αλλού..!
      Η αποψινή έλλειψη του Αντώνη σου δημιούργησε στέρηση;

    • Loretta says:

      Ναι αγαπητε ΦΑΤ ΦΑΤ
      εδω ομολογω οτι επεσα θυμα σκοτεινης σκευωριας …και παραπληροφορισης!!

      ζητω ταπεινα συγγνωμη!!

  70. fatfat says:

    @ markella……τυγχάνει να είμαι λογιστής και να ξέρω τις διαδικασίες σχετικά με τις χορηγίες, καλύτερα από αρκετούς άλλους σχολιαστές εδώ μέσα….

    • kanis says:

      ..τον λαυρεντιάδη τι τον έχεις;

    • Loretta says:

      ΦΑΤ ΦΑΤ

      ωραια ακομα καλυτερα τοτε να μας πεις βασιζομενος στο μαθημα ΛΑΜΟΓΙΕΣ 101 γιατι συνηθως κοβονται ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ…!!

      και πως συνηθως ‘ΤΙΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ” τα δωρακια/χρηματισμοι!

  71. fatfat says:

    γράφετε συνέχεια άρθρα και σχόλια κατά της “Αγίας Οικογένειας” – όπως την προσφωνείτε -….έντεχνα και σκόπιμα κάνετε ότι αγνοείτε ότι υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ είναι η κυρία Μπακογιάννη και όχι ο κύριος Μητσοτάκης….τον οποίο όσοι τώρα βρίζετε και κατηγορείτε, κάποτε τον ψηφίζατε και τον στηρίζατε.
    Τι σχέση έχουν οι γερμανικές επανορθώσεις για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια σφαγή των ναζί σε ένα χωριό της Κρήτης με τις εκλογές και την κυρία Μπακογιάννη? Μήπως κάποιοι έχουν χάσει τελείως το μέτρο και δεν ξέρουν τι γράφουν?
    Στο δικαστικό έγγραφο που έχετε αναρτήσει, υπάρχουν στοιχεία για τιμολόγια στο όνομα της κυρίας Μπακογιάννη?
    Τα τιμολόγια γενικά “επί πιστώσει” είναι παράνομα ή νόμιμα?
    Τα τιμολόγια “επί πιστώσει” είναι συνήθης πρακτική των περισσοτέρων επιχειρήσεων στην χώρα μας, ναι ή όχι?
    Αν κάποιος από την οικογένεια του κυρίου Σαμαρά κατηγορείται ότι έχει διαπράξει κάποιο αδίκημα, είναι αυτός σοβαρός λόγος να καταψηφίσουμε στις εκλογές τον κύριο Σαμαρά? Και αν δεν είναι αυτός σοβαρός λόγος να τον καταψηφίσουμε, γιατί να το κάνουμε στην περίπτωση της κυρίας Μπακογιάννη?

  72. fatfat says:

    τελικά ο κύριος Κώστας Αντζουλάτος, ένας από τους πενήντα που υπέγραψαν το σχετικό κείμενο της υποψηφιότητας του κυρίου Σαμαρά, είναι ή δεν είναι σύνεδρος του έκτακτου συνεδρίου της ΝΔ?
    Και αν δεν είναι σύνεδρος και μέλος της ΝΔ, πως βρέθηκε η υπογραφή του στο κείμενο με τις υπογραφές των συνέδρων?
    Δεν είχε αποφασιστεί οι έγκυρες υποψηφιότητες για την προεδρία της ΝΔ να επισημοποιούνται με την κατάθεση μέχρι τις 22/10/2009 των σχετικών προτάσεων, υπογεγραμμένων από 50 συνέδρους, όπου κάθε σύνεδρος μπορεί να υπογράφει μία μόνον πρόταση υποψηφιότητας?
    Πως η πλευρά Σαμαρά φέρεται να υπέπεσε σε τόσο σοβαρό ατόπημα?-με την προυπόθεση βέβαια ότι ο κύριος Κώστας Αντζουλάτος δεν είναι σύνεδρος στο έκτακτο συνέδριο της ΝΔ-

    • Επώνυμος says:

      Δηλαδή τώρα προσπαθείτε με νομικισμούς να κόψετε την υποψηφιότητα Αντώνη Σαμαρά; Έλεος! Είναι μάχη με πολιτικούς όρους αυτή;

      Και δεν είναι το ερώτημα αν είναι σύνεδρος ο Αντζουλάτος, αλλά απλώς είπε ότι “εγώ δεν είμαι ΝΔ και είμαι με τους φίλους μου”. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ says:

      Θα σου πω κατι (ολιγον αθυροστομο) που ελεγε η αειμνηση γιαγια μου που ηταν και αγραμματη αλλα σοφή: ‘Της στραβης ψ… της φταινε οι τρίχες’!!!! Αυτη ειναι η απαντηση φιλε μου…

  73. fatfat says:

    @ kanis….δεν είσαι εντάξει…..γίνεται ανάρτηση με τα τιμολόγια, μου λέτε επίμονα να απαντήσω σχετικά με τα τιμολόγια, και μόλις σου γράφω απόσπασμα από δήλωση του κυρίου Κυριάκου Μητσοτάκη, την οποία “ανέβασε” κάποιος σχολιαστής εδώ μέσα, (και σας προκάλεσα να την διαψεύσετε αν είναι αναληθής)σχετικά με την εξόφληση των τιμολογίων, μου απαντάς: “ποιος γ…ει τα τιμολόγια”…..δηλαδή τώρα που έχεις μια απάντηση, αδιαφορείς?…τότε ότι μου έλεγες πριν, ήταν για λόγους εντυπωσιασμού!!!!!

    • kanis says:

      Η ιστορία των τιμολογίων, έτσι κι αλλιώς είναι δευτερεύον θέμα.
      Δώρα δημοσίων σχέσεων δέχονται ορισμένοι πολιτικοί!
      Δε θα έπρεπε, αλλά έχει γίνει καθεστώς.
      Το ουσιαστικότερο κι αυτό που βαρύνει είναι αυτή καθ΄εαυτή η σχέση με την Ζήμενς, που δεν επιδέχεται πλέον ουδεμίας διάψευσης!

  74. fatfat says:

    @ Aris M….τα τιμολόγια “επί πιστώσει” είναι νόμιμα ή παράνομα?
    Ορίζεται από κανένα νόμο ο χρόνος εξόφλησης των τιμολογίων?
    Όλα τα ανεξόφλητα τιμολόγια σημαίνει ότι είναι και εικονικά?

    • Επώνυμος says:

      Κοίτα, fatfat, το Μητσοτακέικο ξέρει να κάνει βρώμικες δουλειές, δεν είναι χθεσινοί. Ξέρουν να καλύπτουν τα νώτα τους. Φυσικά και δεν είναι παράνομα. Η εταιρία το κάνει για να δικαιολογήσει κάπως τη δαπάνη. Δεν πληρώνονται ποτέ και στο τέλος διαγράφει την οφειλή, αφού περάσουν κάποια χρόνια. Κλασική τακτική. Είναι δηλαδή τακτική νομιμοφανής, για να μπορούν να την πιστέψουν οι οπαδοί τους.

      Υπάρχουν όμως τα εξής προβλήματα στο σενάριο Κυριάκου Μητσοτάκη:

      Πρώτα απ’ όλα, οι ποσότητες που φέρεται να αγόρασε ως “τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός” είναι υπερβολικές. Δεν πείθεται κανένας ότι αυτά τα αγόρασε μόνο και μόνο για να εξοπλίσει το πολιτικό του γραφείο, όπως μας είπε.

      Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι οι εξοφλήσεις των τιμολογίων άρχισαν να γίνονται πολύ αργά (δύο χρόνια μετά την “αγορά”) και μόνον όταν βγήκε στην επιφάνεια το θέμα της Siemens. Πάνω στα τιμολόγια έγραφε εξόφληση εντός 30 ημερών, όπως είναι και ο νόμος.

      Για να καταλάβεις πόσο σοβαρό είναι το θέμα, δεν ήταν η ίδια η Ντόρα η οποία έφτασε στο σημείο να απολύσει το συνεργάτη της Λ. Δραγουμάνο, επειδή δεν πλήρωσε κάποια τιμολόγια για την ίδια; Αν δεν ήταν σοβαρό, θα ένιωθε η Ντόρα την ανάγκη να τα φορτώσει στο συνεργάτη της;

      Τα απλήρωτα τιμολόγια είναι τεράστιο θέμα και δεν βγήκε τυχαία τέταρτος, αυτή τη φορά, ο Κυριάκος στη Β΄ Αθηνών.

    • archaeopteryx says:

      σε περίπτωση πυ δεν ξέρεις fatfat. είναι μέχρι το λαιμό στην βρώμα οι συγκεκριμένοι (όχι ότι είναι οι μόνοι, απλά αυτοί φαίνονται). Οι γόνοι του επίτιμου αποστατη μεγάλωσαν θεωρόντας ότι δικαιούνται να έχουν τσάμπα ηλεκτρονικά, και τσάμπα ταξίδια, και μαϊμούδες πτυχία και μαϊμούδες δουλειές. Αυτόν τον κόσμο ξέρουν. Είναι ανώτερη τάξη κοτζαμπάσηδων. Τα ηλεκτρονικά του Κυριάκου είναι πταίσμα, αλλά από μόνο του βρωμερό. Υπάρχουν πολύ χειρότερα.

      όσο για τον Κυριάκο, την πάτησε επειδή σαν μικρότερος, δεν του πέρασε καν από το κεφάλι ότι αυτά είναι μεμπτά. Η πιο μεγάλη είναι πιο προσεκτική, απλά.

  75. Marianna says:

    Ρε παιδια με οσα διαβαζω εδω μεσα μου γεννηθηκε μια απορια. Απο τη στιγμη που η ΝΔ ειναι τοσο βρωμισμενη απο τη Ντορα κ τους δικους της που μεχρι κ τον Καραμανλη εφαγαν στο τελος, γιατι ο Αντωνης θελει τοσο πολυ να γινει αρχηγος σ’ αυτο το κομμα? Γιατι δεν κρατουσε το δικο του κομμα κ οσους βουλευτες ηθελαν να πανε μαζι του κ να κατεβει ωραια ωραια στις εκλογες??? Γιατι γυρισε στη ΝΔ??? Τι εχει να κερδισει σ’ ενα διεφθαρμενο κομμα???

    • Aris M. says:

      Για να το καθαρίσει.. αυτό δηλαδή που ζητάει ο νεοδημοκράτης

    • Επώνυμος says:

      Καταρχάς, η Πολιτική Άνοιξη δεν έπιασε. Καλώς ή κακώς, δεν εξετάζουμε. Έπειτα, τα πράγματα στη ΝΔ άλλαξαν το 1997 και δεν είχε και μεγάλη διάθεση να “χτυπάει” τον παλιό του φοιητικό φίλο Καραμανλή. Δεν πήγε καλά και στις ευρωεκλογές του 1999, οπότε είπε να γυρίσει στο μαντρί. Τα κόμματα εξουσίας είναι από μόνα τους μηχανισμοί που κρατούν τους ψηφοφόρους εγκλωβισμένους. Μόνον ιστορικές συγκυρίες τα αντικαθιστουν με άλλα. Βλ. π.χ. το ΠΑΣΟΚ του 1974, όπου όμως ο Ανδρέας είχε και το πλεονέκτημα να είναι γιος του παλιού αρχηγού της Ένωσης Κέντρου, οπότε εύκολα πήρε το χρίσμα του ηγέτη του χώρου του, ακόμη και σε άλλο κόμμα.

      Δεν είχε άλλη επιλογή. Αλλά το ερώτημά σου είναι σωστό. Ας ελπίσουμε να μην “κουραστεί” και, το κυριότερο, να μην συμβιβαστεί. Να μην αποδειχθεί κι αυτός σαν τους άλλους. Αυτό είναι το σημαντικότερο.

  76. andreas says:

    θελω και εγω τηλεφωνικο κεντρο ζημενς επι πιστωσει….και λεμονοστιφτη…!!! και γιατι μονο τον γαμο του κωστακη του μπακογιαννη να πληρωνει ο χριστοφορακος;; 2 γαμους εχω κανει και δεν μου εστειλε η ζημενς δωρακι…!!! ουστ λαμογια μητσοτακηδες…εχετε και θρασος να ζητατε τα ρεστα απο τον φουκαρα λαο…!!!

  77. Επώνυμος says:

    Φάκτορες, δεν μας είπατε ποιος είναι στην τελευταία φωτογραφία με το Χριστοφοράκο. Εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω.

  78. fatfat says:

    @ archaeopteryx…..o κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης στις εκλογές του 2004 βγήκε πρώτος βουλευτής της ΝΔ στην δύσκολη περιφέρεια της Β’ Αθηνών…..αυτή η υπόθεση με τα τηλεφωνικά κέντρα του στοίχισε πολιτικά….πρόσφατα πήρε αρκετές χιλιάδες λιγότερους σταυρούς…..αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι το πολιτικό σύστημα συνολικά νοσεί, επειδή είναι άρρωστη η ίδια η κοινωνία….και τα πράγματα πρέπει επιτέλους να αλλάξουν τώρα, όχι αύριο ή σε ένα χρόνο…έχουμε πιάσει πάτο….

  79. prokos says:

    Τι θα γίνει όλος αυτός ο κόσμος τώρα που φαίνεται ότι θα χάσει η Ντόρα Μπακογιάννη

  80. MAΡΤΥΡΑΣ says:

    kati gia farmaka…kati gia mia etairia…kati kati kati…akoygete…akoystike…gia ton eklekto ths DORAS..apo ton akritiko nomo

  81. Kώστας Θ. says:

    Μετά λένε τον Σαμαρά ακροδεξιό.
    Πάντοτε τα είχε καλά το Μητσοτακέϊκο με κάτι τέτοιους. Κι ο Κατατζαφέρης,μη ξεχνάμε, πρωτοπαλίκαρο του Μητσοτάκη ήταν.

  82. ΓΙΑΝΝΗΣ says:

    Να τανε μονο αυτο το προβλημα με τον Κιλτιδη καλα θα ηταν. Εχει υπογραψει ανταλλαγες οικοπεδων στην υποθεση Βατοπεδιου. Ηταν λαθος του Καραμανλη που τον εβαλε και τον διατηρησε 2 χρονια τη θεση του υφυπουργου Γεωργιας. Εναν ανθρωπο που δε μιλαει ουτε Αγγλικα. Ο,τι χειροτερο υπαρχει μεσα στην πραταξη εχει κολλησει σαν τσιμουρι στο μητσοτακεικο. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

  83. Υ. says:

    Άλλο ακροδεξιός, άλλο πατριώτης. Οι ακροδεξιοί είναι πατριδοκάπηλοι, οι δεξιοί πατριώτες.
    Ο Σαμαράς είναι πατριώτης.

  84. loretta says:

    δεν προλαβε βρε ο ανθρωπος να μαθει γιατι οπου γυριζει και σταθει …διατυμπανιζει πως αυτος ειναι απο αγροτικη οικογενεια και ολη μερα στα χωραφια που να προλαβει..!

    Δηλ…τετοιο γλιτσ πολιτικο χρονια ειχα να δω ! τον ξανθοπουλο μου θυμιζει στη συμπεριφορα.

  85. Aris M. says:

    Μα πίεζε η Ντόρα Κώστα να μείνει ο Κιλτίδης. Και τώρα αυτά ξεπληρώνονται….

  86. Κώστας Θ. says:

    Ναι,σωστά. Καπάρωνε θέσεις στην Κυβέρνηση. Γι’αυτό καθυστέρησε π,χ. να κάνει τον Γκιουλέκα υπουργό που ήταν πρώτος στην Α Θεσσαλονίκης. Η την Παπακώστα. Γιατί δεν έμεναν θέσεις από τους Κασσίμηδες και τους Κιλτίδηδες. Ισως αυτό το μεγαλύτερο λάθος του Κώστα. Που κάθησε και την ανέχτηκε.

  87. loretta says:

    Μαρτυαρα ….σε βλεπω πληρως ενημερωμενο!! αλλο ενα σκπουπιδακι κατω απο το χαλακι της θεοδωρας!!

Τα σχόλια είναι κλειστά